Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Здравейте! 
Става въпрос за авенсис 2001г., 2.0 D-4D / 110к.с.
Когато е пуснат климатика и при потегляне с по-ниски обороти, ускорението е много бавно до към 2000 об.,
след това се ускорява значително по-добре, същото се отнася и за другите скорости щом са под 2000оборота.
При не пуснат климатик ускорението е значително по добре и автомобила е доста по пъргав.
Как стоят нещата при вас? Това нормално ли е за този тип двигатели?
Благодаря!
			
									
						Става въпрос за авенсис 2001г., 2.0 D-4D / 110к.с.
Когато е пуснат климатика и при потегляне с по-ниски обороти, ускорението е много бавно до към 2000 об.,
след това се ускорява значително по-добре, същото се отнася и за другите скорости щом са под 2000оборота.
При не пуснат климатик ускорението е значително по добре и автомобила е доста по пъргав.
Как стоят нещата при вас? Това нормално ли е за този тип двигатели?
Благодаря!
Avensis D-4D, 2002
						- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Това е нормално за всички видове двигатели, не само за този ..  
 
Те турбо колите и без климатика си ускоряват тегаво под 2000 оборота, карай я над тези обороти и няма да ти прави впечатление ..
			
									
						 
 Те турбо колите и без климатика си ускоряват тегаво под 2000 оборота, карай я над тези обороти и няма да ти прави впечатление ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
						- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
+1martod написа:Това е нормално за всички видове двигатели, не само за този ..
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
						България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Благодаря ви много. Че аз почнах да си мисля, да не би проблема да е в турбото или нещо друго.
			
									
						Avensis D-4D, 2002
						- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Турбо дупката е доста изявена при това нарочно....  Мен ме дразни много та затова я нулирах и сега съм кат бензинка...  
			
									
						
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Мечо,можеш ли да обясниш как става това?
			
									
						Korolla Verso 2.2 D4D 136k.s.
						- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Факт, голяма търчалка еMe4oKyX написа:Турбо дупката е доста изявена при това нарочно.... Мен ме дразни много та затова я нулирах и сега съм кат бензинка...

- 
				memorex
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
[quote="todorovv"]Здравейте! 
Става въпрос за авенсис 2001г., 2.0 D-4D / 110к.с.
Когато е пуснат климатика и при потегляне с по-ниски обороти, ускорението е много бавно до към 2000 об.,
след това се ускорява значително по-добре, същото се отнася и за другите скорости щом са под 2000оборота.
При не пуснат климатик ускорението е значително по добре и автомобила е доста по пъргав.
Как стоят нещата при вас? Това нормално ли е за този тип двигатели?
Благодаря![/quote]
Колега не е толкова от типа на двигателя /турбо дизел/колкото от това какво е съотношението м/у мощността му и теглото на автомобила.Това последното при теб не е от наи удачните .На такова купе ако питаш мен под150кс не му отиват.
И между другото така както си описал излиза че 2000 об ги вдигаш цяла вечност.Нормално е около 2–3 секунди.Явно превключваш по рано предавките
			
									
						Става въпрос за авенсис 2001г., 2.0 D-4D / 110к.с.
Когато е пуснат климатика и при потегляне с по-ниски обороти, ускорението е много бавно до към 2000 об.,
след това се ускорява значително по-добре, същото се отнася и за другите скорости щом са под 2000оборота.
При не пуснат климатик ускорението е значително по добре и автомобила е доста по пъргав.
Как стоят нещата при вас? Това нормално ли е за този тип двигатели?
Благодаря![/quote]
Колега не е толкова от типа на двигателя /турбо дизел/колкото от това какво е съотношението м/у мощността му и теглото на автомобила.Това последното при теб не е от наи удачните .На такова купе ако питаш мен под150кс не му отиват.
И между другото така както си описал излиза че 2000 об ги вдигаш цяла вечност.Нормално е около 2–3 секунди.Явно превключваш по рано предавките
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Абе става тромава- факт е аз и за това я натискам повече и разхода скочиииии рязко много   
 
Ама това си го има при всеки автомобил. Дори не зависи толкова от съотношението мощност/тегло. Винаги се усеща, но това е компромиса biggrin.gif
			
									
						 
 Ама това си го има при всеки автомобил. Дори не зависи толкова от съотношението мощност/тегло. Винаги се усеща, но това е компромиса biggrin.gif
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
КилЕр - питай бат Калоянчо дали изпитва проблеми с мощност вече    А неговото съотношение кг/к.с. е по-лошо принципно от вашите - това Авенсис Версо е има-няма поне 200кг отгоре..... Ама тролея стана китка вече, къса си гуменките
  А неговото съотношение кг/к.с. е по-лошо принципно от вашите - това Авенсис Версо е има-няма поне 200кг отгоре..... Ама тролея стана китка вече, къса си гуменките   
 
меморекс - има нещо вярно, само дето доускорението се влияе главно и най-вече от въртящия момент, не толкоз от конските сили ама кой ти ги брои.....
свет - мога, ама то реално ще стане АНАТЕМА тази тема.... та затова ще си спестя празните приказки.... Лесно, бързо, евтино и гарантирано става - имаш ми телефона - звънни да обесня, ЛС също става, но няма да се вкарвам във филм То може и без да искам да се е получило... ама пък вече толкоз коли се получава .... може да е късмет
  То може и без да искам да се е получило... ама пък вече толкоз коли се получава .... може да е късмет  
			
									
						 А неговото съотношение кг/к.с. е по-лошо принципно от вашите - това Авенсис Версо е има-няма поне 200кг отгоре..... Ама тролея стана китка вече, къса си гуменките
  А неговото съотношение кг/к.с. е по-лошо принципно от вашите - това Авенсис Версо е има-няма поне 200кг отгоре..... Ама тролея стана китка вече, къса си гуменките   
 меморекс - има нещо вярно, само дето доускорението се влияе главно и най-вече от въртящия момент, не толкоз от конските сили ама кой ти ги брои.....
свет - мога, ама то реално ще стане АНАТЕМА тази тема.... та затова ще си спестя празните приказки.... Лесно, бързо, евтино и гарантирано става - имаш ми телефона - звънни да обесня, ЛС също става, но няма да се вкарвам във филм
 То може и без да искам да се е получило... ама пък вече толкоз коли се получава .... може да е късмет
  То може и без да искам да се е получило... ама пък вече толкоз коли се получава .... може да е късмет  
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
ш го питам аз него  
 
Според тебе ако направим и моята като версото дали ще има някакъв проблем с тия датчици, дето бяха изпищяли или не се влияе толкова?
			
									
						 
 Според тебе ако направим и моята като версото дали ще има някакъв проблем с тия датчици, дето бяха изпищяли или не се влияе толкова?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Датчиците ти казах 12412 пъти как може да ги спасим, ама ти нещо си проспал  пак  laugh.gif  Ела в Пловдив, пък ще уточним всичкото  
			
									
						
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
То това нали го почнахмеMe4oKyX написа:Датчиците ти казах 12412 пъти как може да ги спасим, ама ти нещо си проспал пак laugh.gif Ела в Пловдив, пък ще уточним всичкото
 малко по бавно стават нещата, че рядко си идвам у ПловдивЪ иначе и аз се замислям за нещо такова. Ще го видим Калоянски какво ще каже
 малко по бавно стават нещата, че рядко си идвам у ПловдивЪ иначе и аз се замислям за нещо такова. Ще го видим Калоянски какво ще каже 
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Огин,сега ша требе да минавам на по големи сп.дисковеKiLLeR написа:То това нали го почнахмеMe4oKyX написа:Датчиците ти казах 12412 пъти как може да ги спасим, ама ти нещо си проспал пак laugh.gif Ела в Пловдив, пък ще уточним всичкотомалко по бавно стават нещата, че рядко си идвам у ПловдивЪ иначе и аз се замислям за нещо такова. Ще го видим Калоянски какво ще каже
 
  
- 
				memorex
Re: Липса мощност при включен климатик 2.0 D-4D
Me4oKyX написа:
меморекс - има нещо вярно, само дето доускорението се влияе главно и най-вече от въртящия момент, не толкоз от конските сили ама кой ти ги брои.....
Съгласен Мечо,Явно освен в алхимията си силен и във физиката laugh.gif
			
									
						меморекс - има нещо вярно, само дето доускорението се влияе главно и най-вече от въртящия момент, не толкоз от конските сили ама кой ти ги брои.....
Съгласен Мечо,Явно освен в алхимията си силен и във физиката laugh.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта






