Имам въпрос колеги

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 05 Юни 2012 00:58

1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2012 01:11

№2 горе е FPR (fuel preassure regulator).

Аз бих свалил О2 сензора (намира се на изх. колектор) като най-важен. biggrin.gif
Също бих си свалил инжекторите.
TPS-a може и да стане, ако е със същия брой кабели...

Не ти ррепоръчвам да заменяш части, докато не си сигурен, че стават на 100%. Но нак-малкото може свалените части да ги продадеш и после да си купиш, каквото ти трябва за твойта.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
sadist_bg
Мнения: 81
Регистриран на: 23 Юни 2010 13:34
Местоположение: Пловдив

Мнение от sadist_bg » 05 Юни 2012 11:06

Japanese_fever написа:№2 горе е FPR (fuel preassure regulator).

Аз бих свалил О2 сензора (намира се на изх. колектор) като най-важен. biggrin.gif
Също бих си свалил инжекторите.
TPS-a може и да стане, ако е със същия брой кабели...

Не ти ррепоръчвам да заменяш части, докато не си сигурен, че стават на 100%. Но нак-малкото може свалените части да ги продадеш и после да си купиш, каквото ти трябва за твойта.
Колега електрониката за някакъв вакум които съм снимал в пред последната снимка които е след дросела и електрониката за THROTTLE SENSOR са едни и същи сравнявах ги по парт номер всичко отговаря едно към едно по данните написани по тях, също така от трета снимка номер 2 има много малка разлика на мене маркуча които влиза от задната страна е със винт като на бензиновия а този които свалих се натиква само маркуча а номер 1 ако може да ми каже някои каква роля играе от същата картинка. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F

Аватар
sadist_bg
Мнения: 81
Регистриран на: 23 Юни 2010 13:34
Местоположение: Пловдив

Мнение от sadist_bg » 05 Юни 2012 16:15

И още нещо какъв може да е проблема на последната снимка номер 2 понеже майсторите ми казаха че имам проблем и тази част не работела изобщо и затова ми работила колата на 4000 оборота докато загрее и след това затваряло изведнъж някаква клапа, също така ми казаха 4е не можели да го отворят понеже не можели да отвият вътре нещо като шайба била блокирала или нещо от този сорт
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F

Аватар
sadist_bg
Мнения: 81
Регистриран на: 23 Юни 2010 13:34
Местоположение: Пловдив

Re: Имам въпрос колеги

Мнение от sadist_bg » 11 Юни 2012 01:44

Здравейте отново колеги.
Искам да попитам някои може ли да ми обясни какво представлява стъпковото моторче понеже не го намирам на моя автомобил ????
Гледах над педала на газта понеже повечето колеги казват че там стояло също така се опитах да го намеря в TOYODIY но нищо не намирам, някои ако може да качи снимка да го погледна че да се ориентирам как изглежда. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта