Всичко това е вярно, късмет е, но като има избор, защо да не се съобразявам с някои общи положения. А и аз не съм хукнал сега да купувам, предстои по-нататък. (е, преди имаше и мераци за Ауди А4...)В БГ имам предния модел Авенсис със 7A FE.slowtraveler написа:Всеки си го тълкува посвоему. Не бих бил толкова убеден в извода ти, защото:
1. Бензинките преди 2004г вече или са били бракувани ако са били оставени без масло, или са били гаранционно отремонтирани. И в двата случая горенето на масло не е фактор при избора и бензиновия Авенсис няма някакъв по-особен проблем в сравнение със стар автомобил коя да е друга марка
2. Дизелите - никой не ти гарантира, че на 180х.км маховика е създал проблеми и е сменен. Също така никой не ти гарантира, че ако е бил сменен, не е сменен с какъв-да е, колкото за предпродажбена подготовка...
Затова съвета ми е да забравиш съветите ни, и да гледаш конкретното състояние на конкретен автомобил...
проблем с демпферен маховик
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
При всички случаи е добре да си вземеш Авенсис от по-късните години на модела (ако можеш да си го позволиш разбира се). Спор няма че със сигурност ще е по-изчистен откъм "детските болести" на първите бройки слезли от конвейра. Но когато купуваш кола втора употреба трябва наистина основно да следиш за състоянието на автомобила. И тук колегата slowtraveler е изключително прав, че е възможно демпферният маховик да е сменен "като за продажба" тоест с недемпферен или с втора ръка такъв.. Трудно е да се даде точен съвет а и гаранция при този тип коли няма. Дано съм помогнал все пак 

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Разбира се, че е така.Рав 4 написа:Трудно е да се даде точен съвет а и гаранция при този тип коли няма.
А за маховика- и да е сменен с неоригинален,аз едва ли ще направя разлика и не ми пука, стига да е свестен и да не се налага да го сменям аз, няма да е моя вечно...
Ясно е, че колкото по-нова, по-добре, но аз обикновено купувам 6-8 годишни- оптимална цена/качество.
Все пак "отворете" ме и на фейслифтовете за модела(и разликите).
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Това добре, но ако имаш верен критерии, т.е. ако си карал тази кола можеш да направиш разлика...(или поне същия модел). Аз със сигурност съм загубил критерия, защото напоследък карам автоматик.dimpex_01 написа:Един реален симптом за наближаваща смяна на съединител е ВТВЪРДЯВАНЕ НА ПЕДАЛА.
И все пак кажете кога са фейслифтовете след 2002г. до днес и още за автоматиците-имат ли и бензин и дизел?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
На модела Avensis t25 фейслифта е от 2006 до 2008 година. Автоматик има на бензиновите . Различава се по различните брони , фарове , стопове , халогени и вградените мигачи в огледалата за обратно виждане. Разлики с по-стария няма съществени. Дизеловият двигател , който е 2,0 е вече с мощност 126 конски сили , а не 116 . Екстрите също са почти същите , озвучителната уредба на фейслифта чете и мп3 файлове. За друго не се сещам , колегите да добавят нещо.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта