Поздрави на всички колеги!
Ужасно шумен мотор
Ужасно шумен мотор
Здравейте колеги. Първо да ви се похваля, че отскоро съм член на вашият клуб и горд собственик на Тойота Рав 4 (както е видно от името ми)
. Атомобилчето е произведено 12.2003 година (новият фейс) и е с 3 врати, двигателят е 2.0 Д4Д 116 коня. Колата е с изрядна сервизна история и добре подържана (най вероятно карана от жена съдейки по допълнително монтираните парктроници на джипче къса база). Като цяло съм доволен от автомобила, като изключим ужасно шумната работа на мотора
. Това ми е първата Тойота и нямам впечатления от този двигател 2.0 Д4Д.. но ми се струва прекалено звука на мотора след 2000 оборота да заглушава музиката. Не знам на какво се дължи този ужасен рев вътре в купето, наясно съм че шумоизолацията при този модел не е като на високият клас автомобили, но ще се радвам ако някой от вас успее да ми подскаже все пак на какво може да се дължи този шум на двигателя ?
Поздрави на всички колеги!
Поздрави на всички колеги!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Много вероятно да ти тракат дюзите, но може и да е нещо друго. АКо нямаш сериозни загуби на масло или брутално тракане от нещо тотално прецакано, най-вероятно са дюзите, които са поне на 200 + хил.км, които значи, че са тръгнали да се поизносват, ако вече не са износени и такива ми ти работи. Ще е добре да кажеш от БГ ли купи колата и от къде си, за да може по-лесно да се помогне. А ако е от БГ, значи дюзите са №1 като вероятна причина 
Здрасти колега, колата е нововнесена от Италия, показва 130 000км и сервизната книжка е водена почти до края 2011 г. печатите и подписите са различни, което ме навява на мисълта че количката може и наистина да е на тези километри. За течове на масло не съм забелязал тъй като я карам буквално от 2 дена. Закачиха я на диагностика и се оказа че дюзите вече са били веднъж настройвани (казаха ми че позволявали до 2 манипулации максимум) а компютъра показа че работили на 1.5% износване (при максимално допустима норма от 3%). Възможно ли е наистина дюзи да тракат така ?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Сервизни книжки от Италия, Германия, колко си щеш.... Това далеч не значи, че е реална, още повече, щом на 130хил.км отиваш на 1,5 до 2.... Сервизи няма точно за какво, защото никъде не могат да ти ремонтират дюзите. Просто решаваш дали ще ги караш така, докато станат за смяна или ще пробваш някоя добавка, за да се върнат към живот. Не една Тойота си е решила проблема с такива добавки, но за да не се по-по-повтарям, ако имаш желание да пробваш, пиши едно ЛС и ще ти обесня. Ако ли не, караш си, тракаш си, докато тотално текнат дюзите и взимаш нови или втора ръка от някоя на части примерно 
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Че как се казва колегата с авенсиса комби дето от Тойота му бяха "оправили" колата? Направо него да пита къде как кой защо и колкоMe4oKyX написа:Сервизни книжки от Италия, Германия, колко си щеш.... Това далеч не значи, че е реална, още повече, щом на 130хил.км отиваш на 1,5 до 2.... Сервизи няма точно за какво, защото никъде не могат да ти ремонтират дюзите. Просто решаваш дали ще ги караш така, докато станат за смяна или ще пробваш някоя добавка, за да се върнат към живот. Не една Тойота си е решила проблема с такива добавки, но за да не се по-по-повтарям, ако имаш желание да пробваш, пиши едно ЛС и ще ти обесня. Ако ли не, караш си, тракаш си, докато тотално текнат дюзите и взимаш нови или втора ръка от някоя на части примерно
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Japanese - така погледнато си е смешно, но реално този проблем НЕ трябва да го има.... криво зацепен ремък си е направо ужас... А като цяло този мотор си му тракат дюзите приятно след даден пробег.... Тааа, не е ясно кое е по-лошото, но това крив ремък...... луда работа.....а колко още неща може да се разтропат от този ремък .....
До колегата с новия РАВ4 - щом това ти е проблема, значи тази "сервизна" история е толкова вярна, колкото и факта, че тракането е от дюзи...... Прегледай си колата като хората, при някой доверен сервиз, че с този двигател шега не бива
До колегата с новия РАВ4 - щом това ти е проблема, значи тази "сервизна" история е толкова вярна, колкото и факта, че тракането е от дюзи...... Прегледай си колата като хората, при някой доверен сервиз, че с този двигател шега не бива
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Не, че е простимо, но при 1-2 зъба разминаваме при зацепването на ангренажа не е толкова фатално. Просто двигателя не работи оптимално и може да изкривиш клапан на високите, но не винаги...Me4oKyX написа:Japanese - така погледнато си е смешно, но реално този проблем НЕ трябва да го има.... криво зацепен ремък си е направо ужас...
Факт е, обаче че и един зъб разлика се отразява негативно на вървенето и работата на двигателя.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider] и 2 госта
