Абсолютно!Japanese_fever написа:Да, може:martin ivanov написа:... ако можеше да се установи 100% кривина на дисковете.
martin ivanov написа:Над 80 км. при натискане на спирачка предницата тресе.
Тресе предницата при спиране над 80км.
-
martin ivanov
- Мнения: 20
- Регистриран на: 02 Ное 2011 21:23
-
memorex
[quote="prius 3"]Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват.
[/quote] :
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват.
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
Според мен разкален или разкалени дискове.Ако са били ментета малко им е триябвало да се разкалят.Ще чакам отговор,интересно е да знам от къде си ги купил.memorex написа::prius 3 написа:Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват.
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
-
Espace&Yaris
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Редакция............. не заслужаваш съвети явно!
Последно промяна от Espace&Yaris на 10 Апр 2012 03:46, променено общо 1 път.
-
martin ivanov
- Мнения: 20
- Регистриран на: 02 Ное 2011 21:23
Дисковете са без почти никакъв ръб,макар и да са на над 30к.Точно затова мисля,че не са от най-големите ментета. Просто най-вероятно са били криви още като нови.А иначе незнам откъде са и какви са.Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем.Така е с колите от първи собственик от България и особено от София.Нищо лично на колегите,просто моя късмет беше такъв.Трябваше да се гледа по-внимателно,защото излезнаха и други дреболийки,но всичко с времето си.memorex написа::prius 3 написа:Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват.
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
-
Espace&Yaris
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
martin ivanov написа:Първо смених накладки преди окло 25к.,после покарах не ми хареса спирането на колата и понеже имаха ръб, смених само дискове,като накладките изглеждаха добре ги оставих,но тези накладки още отначало не ми харесват.
Нещо си противоречиш здраво. Последно така я купи или ти ги сменя.martin ivanov написа:Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем
-
martin ivanov
- Мнения: 20
- Регистриран на: 02 Ное 2011 21:23
А бе колега, много внимателно четеш и специално за теб ще обясня подробно,макарче на другите със сигурност ще им е скучно,което умишлено исках да избегна за да разберат проблема,а не предисторията,която за теб явно е много важна.И ето защо говоря от 1-во лице,1-но число.Когато гледах колата преди да я купя ми беше рекламиран факта за сменени с нови предни дискове.И понеже съм наблюдателен,забелязх,че накладките са повечко износени.Тогава собственика ми обясни това,което аз обяснявам,но от мое име за да не разводнявам и усложнявам обясненията.Все пак това е форум,а не турски сериал.Но ако си любител на сапунките аде,че върви "Пепел от рози" в момента.Espace&Yaris написа:martin ivanov написа:Първо смених накладки преди окло 25к.,после покарах не ми хареса спирането на колата и понеже имаха ръб, смених само дискове,като накладките изглеждаха добре ги оставих,но тези накладки още отначало не ми харесват.Нещо си противоречиш здраво. Последно така я купи или ти ги сменя.martin ivanov написа:Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем
-
Espace&Yaris
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
И аз искам стоманени дискове... laugh.gif А чугуна не се ли закалява неравномерно на места!? ААА, те са стоманени и се разкаляват при високата температура към чугун..... красота са тия дискове явно.... физиката за нищо я нямат! Запази си ги колега, може да са от Хогуортс или нещо подобно магическо
А стругаря колкото и да е велик, незнам как ще балансира така наречения крив диск, освен ако и той не е от Хогуортс laugh.gif Имаше тема за това, някой я беше пуснал като хората и беше обяснено ... ако някой иска да придобие ясна и правилна представа - да потърси, преди да пише магически дискове и подобни глупости, че и да нарежда съфорумници, които опитват да помогнат.... Примерно ... 
-
memorex
[quote="Me4oKyX"]И аз искам стоманени дискове... laugh.gif А чугуна не се ли закалява неравномерно на места!? ААА, те са стоманени и се разкаляват при високата температура към чугун..... красота са тия дискове явно.... физиката за нищо я нямат! Запази си ги колега, може да са от Хогуортс или нещо подобно магическо
А стругаря колкото и да е велик, незнам как ще балансира така наречения крив диск, освен ако и той не е от Хогуортс laugh.gif Имаше тема за това, някой я беше пуснал като хората и беше обяснено ... ако някой иска да придобие ясна и правилна представа - да потърси, преди да пише магически дискове и подобни глупости, че и да нарежда съфорумници, които опитват да помогнат.... Примерно ...
[/quote]
Колега аз бях споменал че стругар може да поправи дискове с неравна повърхност .Това обикновено е няколко десети може и милиметър в по–лошите случаи но е напълно достатъчно да предизвика вибрации и тресене при спиране.
Дисковете се поставят на струга замерва се максималната кривина и после се отнема за да стане повърхността равна.Най–общо казано.
Не съм споменавал за баланс защото не е необходим и не може да съществува чак такъв дисбаланс в един спирачен диск че да ти прави проблеми.
Балансирай си техническите познания и много от невороятните/магически/ неща в твоето съзнание ще станат реални.
Колега аз бях споменал че стругар може да поправи дискове с неравна повърхност .Това обикновено е няколко десети може и милиметър в по–лошите случаи но е напълно достатъчно да предизвика вибрации и тресене при спиране.
Дисковете се поставят на струга замерва се максималната кривина и после се отнема за да стане повърхността равна.Най–общо казано.
Не съм споменавал за баланс защото не е необходим и не може да съществува чак такъв дисбаланс в един спирачен диск че да ти прави проблеми.
Балансирай си техническите познания и много от невороятните/магически/ неща в твоето съзнание ще станат реални.
^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Разлика между напълно износени и нови дискове 1-2 мм не съм виждал. Поне 4-5 мм е.Владислав написа:^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...
Криви дискове много лесно могат да бъдат диагностицирани дори без да се налага се свалят. Маха се гумата. На някаква неподвижна стойка се слага парче тебешир, който се опира съвсем леко в диска. Завъртате диска на 1 пълен оборот и тебешира трябва да опише непрекъсната окръжност. Ако някъде окръжността се прекъсне или линията стане по-дебела, значи диска е крив.
-
memorex
[quote="prius 3"][quote="Владислав"]^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...[/quote]
Разлика между напълно износени и нови дискове 1-2 мм не съм виждал. Поне 4-5 мм е.
Криви дискове много лесно могат да бъдат диагностицирани дори без да се налага се свалят. Маха се гумата. На някаква неподвижна стойка се слага парче тебешир, който се опира съвсем леко в диска. Завъртате диска на 1 пълен оборот и тебешира трябва да опише непрекъсната окръжност. Ако някъде окръжността се прекъсне или линията стане по-дебела, значи диска е крив.
[/quote]
Айде посмали малко за тия 4–5мм че и хора дето не знаят също четат.
Апък историята с тебешира направо я изтрий да не ти се смеят чайките.Както казват на морето
Разлика между напълно износени и нови дискове 1-2 мм не съм виждал. Поне 4-5 мм е.
Криви дискове много лесно могат да бъдат диагностицирани дори без да се налага се свалят. Маха се гумата. На някаква неподвижна стойка се слага парче тебешир, който се опира съвсем леко в диска. Завъртате диска на 1 пълен оборот и тебешира трябва да опише непрекъсната окръжност. Ако някъде окръжността се прекъсне или линията стане по-дебела, значи диска е крив.
Айде посмали малко за тия 4–5мм че и хора дето не знаят също четат.
Апък историята с тебешира направо я изтрий да не ти се смеят чайките.Както казват на морето
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Semrush [Bot] и 2 госта