Japanese_fever написа:Аз мисля, че колегата с БМВ-то или е БАН-нат от форума на БМВ или там е толкова пусто (защото БМВ-тата не се трошат въобще), че му е скучнйо и пише тук цял ден. laugh.gif
Разход на Приус 3
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Не говорим по километраж, а по официално засичане,защото по километраж винаги дава по-висока скорост. Освен това забравяш теглото на Ярис и на Приус и това на Волт примерно,който също е 80 коня.gh0s7r1d3r написа: П.П. С яриса съм вдигал 187 км/ч по километраж. 87 кс е, така че 100 кс приус може да ги вдигне без проблем...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
GGLEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
Кой, каквото го влече...
Който го вълнува цената на бензина, да си взема хибрид щом го кефи.
А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
YeahMX5 написа:GGLEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
Кой, каквото го влече...
Който го вълнува цената на бензина, да си взема хибрид щом го кефи.
А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Абе не е точно така, но карай laugh.gifgh0s7r1d3r написа:Всяка кола с предно предаване страда от недозавиване спрямо такава със задно.
99.9% от уличните коли без значение с предно или задно страдат от недозавиване, щото умишлено така ги нагласят от завода.
С малко смятане, къстъм пружини, амортесьори и т.н. картинката става доста по-различна
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Не знаех, че си сложил турбо?MX5 написа: А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.
Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...
П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
mirott
- Мнения: 2228
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Лексуса пък на мен не ми отговори, дали вече в "неговите" данни има такава астра или още няма?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
А и четох нещо за 1 хибрид...
http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
А и четох нещо за 1 хибрид...
http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
Това са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч'“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...
П.П. Специално за LEXUS направих нЕкои снимки:
- Прикачени файлове
-
- Преход от 51 мили смесен цикъл - 60% магистрала, 20% междуселски и 20% градски
- 2012-03-29_08-10-55_518.jpg (46.4 KiB) Преглеждано 2445 пъти
-
- Разход 51.1mpg (5.53l/100km) за 51 мили смесен цикъл - 60% магистрала, 20% междуселски и 20% градски
- 2012-03-29_08-10-32_352.jpg (44.2 KiB) Преглеждано 2445 пъти
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Не знам при Лексусите как е, но за Приус ти казвам, че в почти всеки един момент можеш да разчиташ на 136 к.с. Дори и със 180 км/ч да се движиш пак е същото. Системата, както споменах е интелигентна и адаптивна по отношение на скоростта и начина на каране. На магистрала батерията се разрежда малко и пак се зарежда. По този начин имаш наличен ресурс от ел.енергия по всяко време и ако ти дотрябва примерно за изпреварване или рязко ускорение. Нивото на батерията пада с 2-3 чертички и при най-удобен момент системата започва да зарежда докато се напълни. Също така няма идеално права и на едно надморско равнище магистрали. Винаги има някакви спускания и изкачвания. Има и други участници в движението. Все ще ти се наложи или да намалиш или някъде съвсем незабележимо да се спуснеш. Тогава системата реагира и си набавя също необходимият запас от ел.енергия. Така, че на магистрава 100 % Приус има 136 к.с.slowtraveler написа:Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.
Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...
П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....
В града е различно. Там системата разпознава, че не се кара бързо и не ти трябват винаги тези коне. Позволява си да разрежда батерията до минимума 1-2 чертички и да си я зарежда или от регенериране на спирачната енергия, или от карането по инерция или пък от бензиновият двигател. Някой хора си мислят, че хибридите и по-специално Приус е просто ДВГ, Ел.мотор и батерия. Да ама не е така. Системата е доста сложна и изпипана. Японците 15 г. са се мъчили много докато достигнат сегашния резултат. Не казвам, че цялата система е идеална. Има си и недостатъци, но в сравнение с другите автомобили е може би най-доброто решение на този етап от развитието на автомобилостроенето.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?Scott написа:mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gifТова са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч'“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...![]()
Даже във второто изречение са ти го казали:
„Opel Ampera победи в 13-то Международно рали Монте Карло за електрически и задвижвани от алтернативна енергия автомобили...“
Приус дори и да иска не може да участва в това състезание по разбираеми причини.
Друг е въпроса, че Ампера не би следвало да се води за електромобил, а по-скоро е хибрид, но явно така са приели нещата и са го вкарали в погрешен клас. Причината може би е ясна. Просто не искат да го изправят в конкуренция с хибридите на Тойота, които както се знае са най-добрите в света. Там битката би била неравностойна. И въпреки тези гимнастики Волт го спряха от производство, а тази година или най-късно другата Ампера също ще бъде спряна. Проекта за тези автомобили е голям провал.
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не позна. Списък на участниците:prius 3 написа:Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?
Даже във второто изречение са ти го казали:
„Opel Ampera победи в 13-то Международно рали Монте Карло за електрически и задвижвани от алтернативна енергия автомобили...“Приус дори и да иска не може да участва в това състезание по разбираеми причини...
http://www.acm.mc/page-tab-elec.php?id_ ... ousmenu=31
Класиране (явно Приус не е така брЪз от 0 до 60 все пак):
http://www.acm.mc/documents/6/20-FIA_Cl ... larite.pdf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта