Ще ти кажа под секрет, че шофьорската седалка на Королата се регулира по височина.E60_Power написа:.... Шкода-та някак си ми дойде доста удобна за каране. В Корола-та не се чувствам много удобно и го казвам съвсем искрено. Като тръгна да си поставя лявата ръка на кората на лявата врата, а с дясната да държа волана, при Корола-та трябва леко да се наклоня на ляво. При Шкода-та ми беше пълна симетрия. При педалите е по-широко и има повече пространство при Шкода-та. И някак си тялото на водача стои по-ниско в сравнение с Корола-та, което на мен ми харесва...
Разход на Приус 3
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Изобщо не ме интересува как са се изменяли технологиите. Интересува ме като седна в колата да разбера дали ми е удобна за каране или не е. Пък ако ще да върви на плазма. Аз космически кораб не искам да карам. Не съм астронавт, все пак. Искам кола, която има тежък волан, с който да усещам пътя, а не серво като на Корола-та, с което да рискувам да се пребия, щото не знам колко да завъртя волана. И кола, която може да завива, а не да влизам с 40 км/ч, за да съм сигурен, че ще взема завоя. На жена ми колата просто не може да завива. Карам я на тръни и слизам изпотен през лятото. Извинявам се за израза, ама ебем ти и технологиите, ЛЕД светлини или паркиране без участието на шофьора, ако колата се кара като тролей и не може да вземе завоя. БМВ е направена за каране и за кеф. Това е единствената кола, която е направена само за шофьора. Дори централната конзола е леко обърната към водача / при предходните модели дори в много по-голяма степен /. А не като на Ярис-а или Приус-а километража да е в средата и заедно с благоверната заедно да съпреживявате скоростта. Аре нема нужда! Или пък да не чуваш мотора, все едно чукаш мацка, а тя мълчи като пън.LEXUS написа:Защо си мислиш,че това е най-добрата кола biggrin.gif Почваш да ми ставаш все по-симпатичен с опитите си да си налагаш мнението. Не,не ми харесва-новото 5-а серия прилича на старо,по-старо от предишното,което е по-спортно като дизайн. Не ми харесва.
Но това е без значение. Още по-забавен си,като даваш за пример дизелова Октавия на 400 000км. ,когато говорим за супер-модерен хибрид. biggrin.gif
Все пак не сме в някаква дупка във времето-светът се развива- Октавии 90 коня дизел с механични скорости и дървени табла, твърди седалки и дървена возия са много далеч от супер-модерен Приус с табло като космически кораб,джойстик вместо лост за скорости,авто-паркиране,слънчеви батерии и тиха работа. Това е точно сравнение дори не самолет ,а космически кораб и парен локомотив или дизелов такъв.
Ааа, за Шкодата харчи малко,върви много ли чух?????
Ако Октавия според теб върви много, Приус е изтребител,колега!
Следи как са се изменяли локомотивите -Парни,дизелови,електрически
Така става и с автомобилите. Стара технология--- нова технология. 2012 година сме.
А ,разбира се, Тойота отдавна направиха по-добра кола от БМВ под марката Лексус.
Лексъс е единствената кола, която може да спори с трите големи немски марки. Но е толкова далеч от БМВ, че май само ти си този, който още не го е разбрал. С две думи - лустросана Тойота.
Не съм я пипал изобщо, но жена ми си я е нагласила да е на най-ниско положение. И пак ми идва една идея високо. Не искам да бъда разбран погрешно - Корола-та е по-добрия избор, по-модерна е като интериор, с по-модерен дизелов мотор, но като усещане за каране Шкода-та / при все че е доста стара / ми хареса много.zi_zi_top написа:Ще ти кажа под секрет, че шофьорската седалка на Королата се регулира по височина.E60_Power написа:.... Шкода-та някак си ми дойде доста удобна за каране. В Корола-та не се чувствам много удобно и го казвам съвсем искрено. Като тръгна да си поставя лявата ръка на кората на лявата врата, а с дясната да държа волана, при Корола-та трябва леко да се наклоня на ляво. При Шкода-та ми беше пълна симетрия. При педалите е по-широко и има повече пространство при Шкода-та. И някак си тялото на водача стои по-ниско в сравнение с Корола-та, което на мен ми харесва...
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Да,доста истини има в това,което каза. Най-интересното е,че старите Короли са с по-спортно поведение на пътя колкото и да е чудно.По-ниски и с по-стегнато окачване. Коя година ти е Королата?
Корола не е правена за спортно каране, това е кола за семейства, улегнали или младежи,не е разработвана с друга цел.Доста консервативна кола, която много харесвам. За спортни изпълнения има чудесна Селика, МР2 примерно, лежат в завоите и усещаш волана и пътя.Особено Мр2 има страхотен баланс.
Много ми харесва пък на мен километража да е електронен по средата като в самолет някак си. А не с обикновени стрелки като часовник. Харесвам технологиите.
И не искам да чувам мотора- не съм тракторист ,нито камионджия, искам тишина и добро вървене.
За Лексус- Лексус произвежда всякакви коли - и супер-луксозни, и супер-спортни. Така че изобщо не е далече от БМВ. Лексус произвежда произведения на инженерното изкуство. Не казвам,че БМВ не го прави също ,поне до голяма степен.
Корола не е правена за спортно каране, това е кола за семейства, улегнали или младежи,не е разработвана с друга цел.Доста консервативна кола, която много харесвам. За спортни изпълнения има чудесна Селика, МР2 примерно, лежат в завоите и усещаш волана и пътя.Особено Мр2 има страхотен баланс.
Много ми харесва пък на мен километража да е електронен по средата като в самолет някак си. А не с обикновени стрелки като часовник. Харесвам технологиите.
И не искам да чувам мотора- не съм тракторист ,нито камионджия, искам тишина и добро вървене.
За Лексус- Лексус произвежда всякакви коли - и супер-луксозни, и супер-спортни. Така че изобщо не е далече от БМВ. Лексус произвежда произведения на инженерното изкуство. Не казвам,че БМВ не го прави също ,поне до голяма степен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
На пет години е колата. Края на 2007, началото на 2008г. / имам предвид производство - първа регистрация /.LEXUS написа:Да,доста истини има в това,което каза. Най-интересното е,че старите Короли са с по-спортно поведение на пътя колкото и да е чудно.По-ниски и с по-стегнато окачване. Коя година ти е Королата?
Корола не е правена за спортно каране, това е кола за семейства, улегнали или младежи,не е разработвана с друга цел.Доста консервативна кола, която много харесвам. За спортни изпълнения има чудесна Селика, МР2 примерно, лежат в завоите и усещаш волана и пътя.Особено Мр2 има страхотен баланс.
Много ми харесва пък на мен километража да е електронен по средата като в самолет някак си. А не с обикновени стрелки като часовник. Харесвам технологиите.
И не искам да чувам мотора- не съм тракторист ,нито камионджия, искам тишина и добро вървене.
За Лексус- Лексус произвежда всякакви коли - и супер-луксозни, и супер-спортни. Така че изобщо не е далече от БМВ. Лексус произвежда произведения на инженерното изкуство. Не казвам,че БМВ не го прави също ,поне до голяма степен.
Волана е много мек. Като тръгна да завивам, предвид навиците си от БМВ-то, завъртам по-малко и колата не влиза в завоя, респективно трябва да завъртя повече. С моята само го пипам и колата вече е в завоя. Освен това, струва ми се, че има известно недозавиване.KiLLeR написа:Вчера за пореден път се убедих, че Тойотата е супер за каране! По един балкански път ни беемвета братче ни аУдита сцепих гиа това за завиването в какъв смисъл твърдиш, че королата не може да завива ? Кое точно те притеснява? Въпроса е сериозен
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Това е абсолютно нормално,което говориш. Това са различни автомобили като концепция и философия.E60_Power написа:Волана е много мек. Като тръгна да завивам, предвид навиците си от БМВ-то, завъртам по-малко и колата не влиза в завоя, респективно трябва да завъртя повече. С моята само го пипам и колата вече е в завоя. Освен това, струва ми се, че има известно недозавиване.KiLLeR написа:Вчера за пореден път се убедих, че Тойотата е супер за каране! По един балкански път ни беемвета братче ни аУдита сцепих гиа това за завиването в какъв смисъл твърдиш, че королата не може да завива ? Кое точно те притеснява? Въпроса е сериозен
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Мисля да я продам съвсем скоро, ако ми излезе една оферта за новия Авенсис. Авенсис-а / конкретната кола / нещо се е преебал на една магистрала между Венеция и Милано / най-вероятно поредния смотан италианец, който не е сменял масло и други консумативи / и май мотора е дал фира. Колата предстои да бъде купена / сега е във Виченца / и ако цената е ОК, ще я взема. Ще отворим мотора, ще видим каква е щетата и какви пари ще струва ремонта и ако сглобим правилната цена, ще се опитам да развържа Корола-та и да взема Авенсис-а, като го ремонтирам в България. На малката ще й кажа, че съм мноооооого голем играч и съм й купил по-хубава кола .....

Авенсис-а е много повече кола от Корола-та. По-голяма, по-удобна, по-изпипана. Новата е доста добра. Понеже аз имам много добри контакти с търговците на Горубляне / един от най-добрите ми приятели е доставчик на едро за прекупвачите /, мога да взема кола с проблем на много добра цена. Не знам дали знаеш, но 90% от колите по автокъщите са три вида - с проблем в мотора, ударени или на по 350-450 хиляди километра. Кола с проблем в мотора си е оферта отвсякъде, освен ако не е станало мазало вътре. Но мотора ще се отвори и ако е леш, ще знам и няма да е за мен. Преди седмица моя приятел купи C класа на Мерцедес за 9000 евро / с неработещ двигател /, ремонтира го и я продаде за 30.000 лева. Ако проблема на Авенсис-а не е сериозен, защо да не го взема? Проблемът в Западна Европа е в това, че там на практика няма малки сервизи / на бай Пешо от Обеля, например /, където за малко пари майстор може да ти направи колата. И си принуден да отидеш в някой фирмен сервиз, където ти пускат оферта от 5 евра за ремонт ....... и ти става лошо. Въпросният мой приятел / търговеца / си купи Ауди А6, 2006г., 3.0 турбодизел, автомат, за 5.200 евро с блокирал мотор. Ремонтира мотора за без пари и сега си го кара. А тази кола на пазара струва 25000 лева, взе пак. Преди тази кола, която купи наскоро, караше едно Пежо 406, което взе за 500 евро / с блокирал мотор /. След ремонта му направи 150.000 километра без проблем. Така, че защо не? Взимам оригинални части от Тойота, мой човек я прави и Авенсис-а заспива. Тези дни с брат ми гледахме един Land Cruisser, 2006г., който се продава от дилър на Тойота в България / Бургас / и е на 270.000 километра. И за тази кола се искат 40 бона. Аре у лево за тея смешници. За 9000-10.000 евро може да се намери подобна Тойота / на много по-малко километри / в Италия с някой дребен проблем, който да се отстрани в България. Изобщо нямам намерение да плащам на некви изтрещели дилъри пари, които конкретната кола не струва. Взимам я с проблем от Италия, мой човек я докарва с платформа, оправям я в България и ме боли оная работа колко им искат в Тойота. Да си ги продават!LEXUS написа:На жена не мисля,че й трябва по-голяма колаА пък и да се прави мотор, знае ли се как ще заработи след ремонта,какви ще са частите, ако не са оригинални от Тойота си е рулетка пълна, кой ще прави мотора. Много неизвестни. Не бих те съветвал за такъв филм.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта
