Проект Celica GT-Four ST205
rudolf
Мнение от SLADURA » 07 Мар 2012 15:29

- Прикачени файлове
-
- ню уан
- DSC03034.JPG (258.96 KiB) Преглеждано 4135 пъти
-
- DSC03033.JPG (299.56 KiB) Преглеждано 4135 пъти
-
- DSC03032.JPG (387.48 KiB) Преглеждано 4135 пъти
-
- DSC03031.JPG (303.53 KiB) Преглеждано 4135 пъти
-
- олд уан
- DSC03030.JPG (354.06 KiB) Преглеждано 4135 пъти

SLADURA
Мнение от SLADURA » 07 Мар 2012 15:30
- Прикачени файлове
-
- DSC03046.JPG (236.51 KiB) Преглеждано 4133 пъти
-
- DSC03040.JPG (340.78 KiB) Преглеждано 4133 пъти
-
- DSC03039.JPG (242.7 KiB) Преглеждано 4133 пъти
-
- DSC03038.JPG (270.19 KiB) Преглеждано 4133 пъти
-
- DSC03035.JPG (141.86 KiB) Преглеждано 4133 пъти

SLADURA
Мнение от SLADURA » 07 Мар 2012 15:32
- Прикачени файлове
-
- DSC03063.JPG (204.52 KiB) Преглеждано 4131 пъти
-
- DSC03057.JPG (296.83 KiB) Преглеждано 4131 пъти
-
- DSC03053.JPG (321.21 KiB) Преглеждано 4131 пъти
-
- DSC03051.JPG (308.95 KiB) Преглеждано 4131 пъти
-
- DSC03048.JPG (313.19 KiB) Преглеждано 4131 пъти

SLADURA
SLADURA
Мнение от SLADURA » 07 Мар 2012 15:55
Не знам дали е от свещите, или кабелите, или пък е от двете - но колата стана много по-жива и с по плътен звук от преди! Спря да ми прави Детонации и ми се струва че леко и се оптимизира разхода!
Съединителя ми беше малко неприятен докато му свикна .. но в момента не ми прави впечатление и си е карам нормално и в задръствания и на драг и на дрифт .. има много повече ряз от преди и пали гуменките брутално! Единствено, стана много трудна за каране на СНЯГ/ЛЕД - едвам паркирам!
Смених си всички тампони и шарнири (по окачването, задния диф) - няма кво да скръцне и да пукне вече
ОКАЧВАНЕТО!!! Оооо Окачването! ... Направо съм тотално щастлив от тоя TEIN .. промени колата в пъти. Много по управляема е, много по лесно се дрифти. Вече имам наистина чувството че карам 4х4! Оставих го на нормалната височина (каквато беше заводското) .. за сега ми харесва. За твърдост, мислих си че ще е много по твърда (направо неприятна за каране) но Уви НЕ! По твърда е, по рязко приема бабуните - но не се чувствам като в каруца (както съм се чувсвал в много опели с КОНИ койловъри) - Изобщо - мисля че това беше най-добрия ъпдейт който съм и правил на машината!
Спирачките! Нова течност ДОТ4, нови дискове и накладки (само с накладките сбърках, не трябваше да са КЕРАМИКА) Но спира на ЗВЯР!
Охлаждането! Колегите от КРЕС където ми правиха колата, казаха че Радиатора е с много добра сглобка, смених и Водната помпа, и сложих TRD термиостат който е рейтнат на 71градуса ... и направих сериозен тест на колата .. Планинско каране с яко в лютеницата и резултата беше, че стрелката дори не се помръдна от половината.
Единственото което се дразня, че не направих е ТЕСТ с заводските части - и след това същия тест с новите неща за да си направя равносметката .. ама както и да е!

Това се сещам за момента .. ако искате - питайте ме нещо, ще обяснявам

ОСТАНАХА:
- Още не съм минал през Иво от ХЕЕД за да нагласим Rev Limiter-a и Apexi-то
- Фидо-дидо също трябва да го навестя за нова генерация на 76мм
- И да взема окончателно решение - Воден/Сух кулер
След това - мисля нищо повече да не барам по колата!




Поздрави от мен.. надявам се скоро да успея да дойда на някой от срещите на форума

See ya!


SLADURA
SLADURA
....
Мнение от rudolf » 07 Мар 2012 20:37

зимата не е много подходящ тест за охлаждане,зацепване и т.н.,опитвай се тестовете да ги правиш по някакво сравним начин с електронна или механична джаджа,а не по биологични усещания.
п.с.:срещи не се провеждат,но митрович и нашите извънконтитнетални приятели са ни поканили на писта юни и септември,,,:следи датите и да си готов:)
rudolf
Troshko
Мнение от SLADURA » 08 Мар 2012 15:09

Дори започнах вече виртуалните тренировки .. Намерих модел на писта Дракон за LFS .. както и моята кола за същата игра .. дано да ми е от полза

@Troshko: За съжаление си много ПРАВ :( .. но ги купих дисковете и накладките комплект - и ако трябваше да развалям комплекта - трябваше да дам още 200 Паунда за да го сглобя както исках ... нооо - квото - такова


--------------------------------------------------------------------
Пичове, имам един въпрос .. макар и да не му е тук мястото май, но все пак да питам:
-Трудно ли ще е според вас и много ли ще е скъпо, да се присъди друга скоростна кутия на Селиката. До колкото знам на TTE WRC селиката е със кутия на ЕВО9 6скоростна ???
-И един малко тъп въпрос ... Каква е ролята на Final-Drive-а в скоростната кутия - Ако подлежи на смяна - трябва ли да се барат и диференциалите ?.. - Има ли някакъв шанс да си направя скоростите по дълги (1ва и 5та) например ?
Поздрави!

SLADURA
Мнение от alex72bg » 08 Мар 2012 17:59

TTE не е с кутия от ЕВО - има си фирма която произвежда кутии за ЕВО, ИНТЕГРАЛЕ, ТОЙОТА и тн
Celica-та на Jonny Milners която стана първа на Goodwood Festival of Speed 2011 е с такава - това е сайта на производителя - http://maktrak.com/ - за цената дори не ми се иска да предполагам
относно крайната предавка - с нея можеш да си скъсяваш и удължаваш предавките на кутията, но за сега не съм намерил някой да предлага нещо такова, могат да ти го направят по поръчка, диференциалите не се пипат. 1-ва и 5-та по дълги може да ги направиш ако смениш съответните зъбни колела.
205 може да кара с кутията на 185, а 185 имат модел с малко по къси предавки, който се намира доста трудно
Австралийците на рали много често използват кутия от РАВ4, която дава макс скорост около 190км/ч и става на трансмисията на 205 и 185
Като цяло доста трудна работа с трансмисята, освен ако не си приготвиш една солидна сума
относно дългата 5-та - с каква скорост мислиш да караш - с тази е около 260 по GPS biggrin.gif рамера на гумите е 235/40/17
alex72bg
Мнение от SLADURA » 08 Мар 2012 20:52

http://maktrak.com/specs/4wd-transverse.pdf 22,500паунда + Данъците LoLLL!

И каква и е разликата примерно с тази: http://maktrak.com/specs/4wd-evo-conversion.pdf за скромните 9,500паунда ?
И все пак гледам, че стават и за ЕВО ... т.е. има ли шанс кутия от ЕВО9MR да се присъди на Тойота-та ?
5-тата искам да стане по-дълга за да може като карам със 140-160 (колкото обикновено карам извън градско) Ако може да е в по-ниски обороти -> и по-икономична.
А първата - наистина ми се иска да е по-дълга с една идея

Иначе да, късички са и скоростите, нали е "ралиджийка" и така както е направена кутията - само 6-та и липсва, за да става и за извънградско

Баси и екзотичната количка майна.. ако не ми беше такава страст от дете - отдавна да съм се огледал в някой ЕВО!


SLADURA
Мнение от MX5 » 08 Мар 2012 21:21
По времето на WRC Селиката не е имало Evo9.SLADURA написа:До колкото знам на TTE WRC селиката е със кутия на ЕВО9 6скоростна ???
Twincharged Селиката на Jonny Milner е с Maktrak кутия за Evo9, но не е само кутията. Целият 4x4 drivetrain на колата на Jonny Milner e сменен с такъв за Evo9, защото заводската 4x4 система на Селиката е кофти изпълнение и по-добре да си остане в миналото.
Ако си добър фабрикатор - пренасяш целия drivetrain от Evo в купето на Селиката. Тогава ще имаш добра 4x4 кола, която на външен вид изглежда като Селика. По-евтино ще е просто да си вземеш едно Evo обаче - въпрос на бюджет.SLADURA написа:И все пак гледам, че стават и за ЕВО ... т.е. има ли шанс кутия от ЕВО9MR да се присъди на Тойота-та ?
MX5
Мнение от poli » 08 Мар 2012 22:04
Метай турбини,дюзи,валове..... че идва лято трее се дава газ.

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
Мнение от SLADURA » 09 Мар 2012 14:19
Купих го от много уважаван форумец от GT4OC.Co.Uk .. а иначе целия кит е купен от FENSPORT-а .. А въпросния човечец продаваше още Бутала, Колянов и разпределителни валове от TTE селиката
А и да - проста беше логиката, че по времето на тази селика е нямало ЕВО9-ки .. но скоро си бях писъл с един Рали състезател от Румъния, който кара неговата с кутия от ЕВО .. но не успях да измъкна повече инфо .. и от там ги навързах нещата...
Явно ще се наложи да си е избия тази идея със скоростната кутия от главата :( ... Макар че от време на време изкачат някакви ЕВО7/8 за части на добри цени .. но май- няма да е толкова просто колкото си мислих :((
Благодаря ви за инфото колеги

Поздрави!

SLADURA
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта