свещи на водната риза Avensis d4d 2001
свещи на водната риза Avensis d4d 2001
Мнение от bluebird » 29 Фев 2012 09:54
Здравейте Колеги,
Знае ли някой какво командва свещите за подгряване на водната риза на Avensis d4d 2001. Свещите са три, бяха изгоряли. Смених свещите, проверих релетата и бушоните - изправни са, но не идва маса кам релетата. Предпологам че има някаде термо датчик, който задейства релетата. Някой знае ли каде е и дали това е проблема.
Знае ли някой какво командва свещите за подгряване на водната риза на Avensis d4d 2001. Свещите са три, бяха изгоряли. Смених свещите, проверих релетата и бушоните - изправни са, но не идва маса кам релетата. Предпологам че има някаде термо датчик, който задейства релетата. Някой знае ли каде е и дали това е проблема.
bluebird
Me4oKyX
bluebird
coolone
bluebird
armeeco
Me4oKyX
Мнение от vadoiv » 02 Мар 2012 19:44
Здравейте колеги, аз тойотата я имам от скоро..,но и мен започна да ме дразни тази работа на двигателя на около 1200 оборота ,докато загрее.Понеже за момента карам предимно градско на къси разстояния и ми прави впечатление,че дори и на 60-градуса на "водата",двг. пак работи на 1200 оборота. Изключвах фарове,парно,всякакви други консуматори,но ефект никакъв! Та...,се чудех дали вече не е измислен начин да се накара този двг.(D4D)...,да заработи като нормалните двигатели на 850-900 оборота! Ще съм благодарен ако някой сподели за някакво решение на този "проблем" на D4D! Иначе като загрее на 90-градоса рабати перфектно(една чертичка под 1000 оборота)...
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
vadoiv
Me4oKyX
Мнение от vadoiv » 03 Мар 2012 17:20
Благодаря ти "Мечо",с твоя помощ открих "ключо за бараката"Me4oKyX написа:Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само


TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
vadoiv
jim_beam
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 04 Мар 2012 00:27
Аз пък моето парно го държа изключено, докато двигателят не загрее поне до 40-60 градуса.
Причината е двигателят да работи най-малкото възможно време студен.
Причината е двигателят да работи най-малкото възможно време студен.
Каквото сам си направя, никой не може...
Instruktor59@yahoo.com
Me4oKyX
Мнение от whitefang » 13 Мар 2012 17:38
Става и с вентилатора ама трянва да е на 2 чертички макс май. А най-добре да е на ауто ,сега вече не е толкова студено, не вдига оборотите а и не духа студено докато не загрее . Като позагрее почва да духа полека и с дозагряването засилва самичко вентилатора ,като стигне вътре зададената температура в купето си намалява духането .
Въззползвай се от тоя климатроник иначе да си беше взел с врътки. Мен много ме кефи интелигентата работа на тойтския климатроник
Въззползвай се от тоя климатроник иначе да си беше взел с врътки. Мен много ме кефи интелигентата работа на тойтския климатроник

whitefang
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта