shte napravya snimki i shte kacha
Proekt Supra MA61 na Punky
Proekt Supra MA61 na Punky
takaaaa, dnes shte e gotova glavata na suprata, mezjduvremenno poruchash i edin komplekt butala sus sigmenti, i drugata sedmica otivam da gi smenya i da kacha veche NOVATA glava, i pone shte znam che imam nov motor!
shte napravya snimki i shte kacha
shte napravya snimki i shte kacha
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
-
Speed_Demon
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23 Яну 2005 18:59
- Местоположение: Sofia, Konstanz
ruzda nyama ( ima edno petunce na zadniyat kapak, rabota za 1 chas)ALTEZZA написа:mi nie za snimkite chakame. btw, ima li mnogo rabota po kolata, okachvaneto kak e, rajda ima li, interiora zapazen li e?
vutre e pochti kato nova, bil e nepushach sobstvenikut
lipsva samo kozenoto chorapche na losta za skorosti, no takova shte vzema i shte sloza, ne e problem.
poruchah veche predni i zadni amortisiori, ne sportni, a gasovi, zashtoto tazi kola shte e za dulag put i udobstvo.
glavata e sus 0.5mm shlaifana, a ot dnes veche e napuylno polirana ot men, taka che ochakvam seriozno pokachvane na moshtnostta, v poryaduka na 190kc, i sus regulator na benzina nad 200.
posle shte i smenya i auspuhnata sistema, za da disha po-dpbre.
vzel sum i i chisto nova lambda sonda, za da e korektna spryamo ECU-to.
nai-golyam problem shte sa gumite, te sa razmer 225/60 x 14, i tezi na neya sa si dobre, ama kato stane vreme za smyana, shte e zor! ili ot US ili ot UK shte se nalozi da poruchvam...
ili tryabva da ya sloza na 225/45 x 14, ot germaniya, a hich ne mi se shte, shtot shte e po-tvurda voziyata.
inache vsichko raboti, daze i kasetofona, alaramata, klimatika, abe edin kup ekstri, che i el. liuk otgore...
shte pratya snimki obeshtavam, utre shte napravya snimki na glavata, dokato ne sum ya sglobil.
pozdravi,
punky
ne e nevuzmozno, loshoto e che komplekt takuv dvigatel kutiya i vsichkoostanalo, sa po 6000USD nagore!ALTEZZA написа:mi super si zvuchi kolichkata, pak kat ia vidim i na snimki ste cakame i ste ti chestitim i oste
do juri_galev: pokazal si snimka na Supra s dvigatel 2JZ-GTE, mnogo bih se radval ako Punky sloji nesto takova na negovata, no ne mislia che tova ste stane.
a edin V8 e 1500-2000USD!
no sega za sega shte karam originalniyat, toi sushto imamnogo kone za vadene, i ne e hich malomoshten! osobenno sega sled remonta shte e pushka... biggrin.gif
ima dva vida butala na 5M-GE edinya e s 8.8:1 kompresiya, drugiyat e s 9.3:1 kompresiya, moya e s 9.3 kompresiya.El Camino написа:Punky, na originalniq dwigatel mu dawat 8.8 kompresiq. Nqma li krasiwi turborazrabotki za nego i ako da, kakwo predimstwo bi imal edin 3s-gte pred nego?
5M-GE e mnogo dobur dvigatel za turbo, ima strashno zdravi vutreshnosti, i poradi fakta che e s po 2 golemi klapana na cilindur, te izdurzat mnogo po-visoki temperaturi ot po-malkite klapani pri 4 klapana na cilindur, a pri turbo, predimstvata na 4klpana na cilindur se minimalizirat!
kakvo e predimstvoto pred 3S-GTE? ami moshtnost, torque, 2.8 litra sa tova i to ot 6 cilindura, toest mnogo po balansiran dvigatel, ot vseki edin 4-i cilindrov.
specialno 5M-G-to sus razshirenie na cilindrite i butalata, do 3100kub cm, BEZ drugi promeni, skacha na 250kc! tova tryabva da ti govori za potenziala mu.
az nyama da go turbiniram, shtot sega s taya glava, i visoka kompresiya prosto nyama smisul, a naprotiv shte si go karam naturalen! hem e po lesno... po natatuka, ako izpadnat razpredelitelni valove shte mu sloza, i shte stane golyama furiya.
po princip 5MG-to s turbo mnogo lesno nadbyagva vseki edin 7M-GTE!!!
klapanite mu imat 45gradusov ugul, i sa mnogo moshtni i stabilni, a i sa s hidravlichna nastroika, toest ne se nuzdayat ot regulirane...
ako mi ostane vreme, moze i da mina pres teb sus suprata da ti gostuvam za edna vecher, hem da ya vidish hem da ya pokarash, na kolko km si ot munhen?
pozdravi,
punky
-
El Camino
Porazchetoh se malko za dwigatelite na Supra (ima edin gotin nemski sait) i si promenih mnenieto za tromawiq dwigatel, s koito e sega suprichkata. Za towa i te pitah kakwo te kara da mislish za 3s-gte pred nego.
Pokanata waji w pylna sila - mnogo shte se radwam da se widim! Karlsruhe e na 300km ot Munchen - po A8cata 2 chasa pyt.
Pokanata waji w pylna sila - mnogo shte se radwam da se widim! Karlsruhe e na 300km ot Munchen - po A8cata 2 chasa pyt.
turbo misli...
ta vchera poluchavam edin e-mail ot priyatel v USA, i kakvo mi podhvurlya toi, kazva abe to kolektora i turbinata na 7M-GTE direktno stava i an glavata na 5M-GE, i az podskochih! eto ti sega misul da me pritesnyava vecher predi da zaspya, osobeno kato znam che ima takuv dvigatel tuk v edna morga... posle samo sloizi edin megasquirt zaedno sus originalniyat blok, megasquirta samo da kontrolira benzina, kachvai kolektora s turbinata, edin intercooler i malko markuchi...i male, male
e shte se opitam da NE go pravya predi napulno da sum se naradval na standartniyat 5M-GE...
teya golemi klapani v glavata na 5M-GE samo za naduvane plachat...
ama po-natauka
prosto misli, eeeehhh... vse mi e malko, vse tryabva da promenyam neshto
ama kakvo da se pravi, takuv sum si yavno

e shte se opitam da NE go pravya predi napulno da sum se naradval na standartniyat 5M-GE...
teya golemi klapani v glavata na 5M-GE samo za naduvane plachat...
prosto misli, eeeehhh... vse mi e malko, vse tryabva da promenyam neshto
eto malko malki snimki na suorata, za sega, posle oshte! :)
izvinyavam se za slaboto im kachestvo, no samo tyah imam sega...
- Прикачени файлове
-
- rear.jpg (15.16 KiB) Преглеждано 9441 пъти
-
- interior.jpg (17.21 KiB) Преглеждано 9441 пъти
-
- front.jpg (17.65 KiB) Преглеждано 9441 пъти
-
- engine.jpg (23.3 KiB) Преглеждано 9441 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост