Разни проблеми Corolla E11-Ангренаж,Климатик,Свещи,Скърцанe.
Разни проблеми Corolla E11-Ангренаж,Климатик,Свещи,Скърцанe.
Мнение от iwan33 » 31 Дек 2011 14:41
Желая весело посрещане на новата година на всички колеги и разбира се наздраве!
MODEDIT Akima
С оглед на смесения характер на темата заглавието е променено.
Весели Празници!
iwan33
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 31 Дек 2011 15:28
Това че си успял да запалиш като си в взел веднага не е гаранция че не са омазали нещо в сервиза.
Като виждаш че свещите са целите в бензин и след като си ги подсушил, провери ли дали има искра на тях?
А за капак имам подозрение че нещо се е случило с ремъка, например да е изпуснала ролката на обтягането и ремъка да е Х зъба на майната си.
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
Мнение от iwan33 » 31 Дек 2011 15:54
Свещите не ги проверих за искра наистина но не ми се вижда нормално четирите да откажат едновременно. Ако откаже една да речем мотора все пак ще работи на три цилиндъра а той хич не ще да тръгне. А ако ангренажа е прескочил поради някаква причина и е х зъба на майната си няма ли да се стигне до по-сериозни последствия? Като например буталата да ударят в клапаните? Ще отида до гаража да погледна как стоят нещата с белезите но не ми се вярва да е от това. Лошото е, че хич не пали, не мога и в сервиза да им я закарам след празниците...
iwan33
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 31 Дек 2011 16:17
Отделно на това 4A-FE а съм почти сигурен че и 4E-FE са "обезопасени" и не срещат бутала и клапани. Затова и нямаш индикация тип тропане в мотора. Слез и провери я гледайки през капачката или развии дистрибуторната капачка дали вобще разпределеителните валове се въртят. След което отвори капака на ангренажа и надникни какво се случва там. Тогава можем да гадаем за всичко останало.
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
iwan33
Мнение от saho » 31 Дек 2011 16:24
Та на въпроса с ремъка, не знам защо но майсторите много обичат да пренатягат ангренажа, което е много вредно.
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
saho
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 31 Дек 2011 16:38
Твоя от кои е?
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 31 Дек 2011 16:42
Ремъка може и да не е чао, а да са прецакали датчика на коляновия или разпределителния вал при смяната на ремъка ..iwan33 написа:Че то има ли делко на тоя мотор? Видях, че има две бобини, по една за всеки два цилиндъра ама делко? И как така ремъка ще е чао, нали го сложиха чисто нов в сервиза?
Трябвало е веднага да се върнеш в сервиза, щом шумът се е появил непосредствено след смяната ..
martod
Мнение от iwan33 » 31 Дек 2011 16:52
П.С. Къде се намират тия датчици на валовете? И ако са ги прецакали това нямаше ли да се прояви веднага.
П.С.2 Ей затова "Голф"-а си го правех сам, защото знаех какво правя и как го правя...
iwan33
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 31 Дек 2011 17:18
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
iwan33
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 01 Яну 2012 15:25
Ейй,чак пък толкова.Всяка Корола от тези години е поне 2 пъти по-здрава. А опела ти е с японски дизел на Исузу.saho написа:Голф и опел /аз имам опел дизел 1,7 комби/ старите са нещо страшно. Така ако се правеха коли нямаше да си купуваме нови, само суперлативи.
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем с Корола
Мнение от LEXUS » 01 Яну 2012 15:29
Човек,не се ли усещаш,че всяка логика навежда като очевадна причина работата на сервиза,защото Корола МНОГО трудно може да я счупиш!iwan33 написа:Здравейте! Съвсем отскоро съм собственик на Корола, 98-ма година, 4E-FE двигател но дотук съм силно разочарован. Първо при смяната на ролките и ангренажа ми се появи някакъв виещ звук, който преди го нямаше. Мислех да я закарам обратно в сервиза да я погледнат но греда! Снощи, докато я прибирах в гаража ми изгасна и оттогава няма палене. Само да уточня, че откакто я изкарах от сервиза й направих 40-50км. така че изключвам проблема с паленето да е в ангренажа. Свалих свещите да ги погледна, бяха здраво оляти с бензин което ме навежда на мисълта, че колата се дави. Почистих ги, подсуших ги - пак същото нещо, отново се намокриха здраво с бензин. Съсипах акумулатора от въртене и нищо, няма резултат. Въпроса ми е дали има човек от Пловдив или околността който е запознат с тоя мотор и който да има възможност да дойде и да го погледне? Колата е в гараж в Цалапица. Приемам разбира се и всякакви съвети за това, какво бих могъл да направя сам. Пак казвам обаче, че съм адски разочарован от колата. Имах "Голф" 2-ка на който за 5 години направих близо 100000км. без никакви проблеми. Королата за малко повече от 300км. ми скъса нервите...
Желая весело посрещане на новата година на всички колеги и разбира се наздраве!
LEXUS
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 01 Яну 2012 15:59
Точно на този модел Корола, нещата са комплексни, зависи и от доставчика какви части ще ти даде .. При двете различни модификации на 4A-FE пружинките за обтягане са различни, едната е 35.3 мм. другата 36.9 мм ..saho написа: Та на въпроса с ремъка, не знам защо но майсторите много обичат да пренатягат ангренажа, което е много вредно.
Ако колата е с дългата пружинка а продавача даде късата и майстора не обърне внимание, ето ти го от къде идва пренатягането ..
Същото е и в обратния случай, както мисля е станало при колегата, ама ще видим като пише какво е станало ..
Ако неговата е трябвало да е с къса пружинка, а са му дали по дългата, ремъка е останал прекалено хлабав и вероятността от прехвърляне на зъби е голяма ..
martod
Мнение от iwan33 » 01 Яну 2012 19:30
iwan33
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта