
Corolla compressor
Мнение от xtreme » 12 Дек 2011 17:46

xtreme
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 12 Дек 2011 18:00
laugh.gif laugh.gif laugh.gifxtreme написа:Въобще не виждам какво има да спорите за две коли с предно предаване, коя вървяла повече.
ЧЕ тя цялата тема е за коли с предно...
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 12 Дек 2011 18:38



Малииии как съм я изпуснал тая тема


Основните параметри на един двигатела са:
Външна скоросна характеристика, силов баланс, мощностен баланс и т.н. и т.н.
Тва че едната била толкова коня и толкова нуютона са само търговки характеристики

1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Мнение от alexgti » 12 Дек 2011 18:52
Не видях, да се говори някъде за спортни коли, а и 90% от колите със задно, не са спортни по моите критерии. Явно си фен на задното, аз също го харесвам, но такива пресилени изявление, няма защо да се споменават. Все пак не всичко със задно е спортно! Ако коли над 200 коня с турбини и компресори не ти влизат в полезрението, остава да кажеш какво караш.xtreme написа:За да можеш да имаш голям въртящ момент трябва да имаш трансмисия, която да го поеме, това означава по-здрави компоненти, което автоматично значи повече килограми, или страшно скъпи олекотени материали, но когато парите не са проблем, можеш да ползваш същите страшно скъпи материали да си направиш още по-лека кутия за двигател с малък въртящ момент. Плюс това много леко шаси с голям въртящ момент се кара доста трудно. Изключвам колите с предно защото кола с предно няма как да бъде спортна. Плюс това дизела не обича оборотите, нищо че на оборотомера пише 4500. Но пък с правилната трансмисия трудно можеш да се бориш с дизела по разход на горивоВъобще не виждам какво има да спорите за две коли с предно предаване, коя вървяла повече.
П.С. Ти качвал ли си се поне на една от двете коли, за които говорим???? Отговора ми е ясен, ама да питам..
alexgti
Scott
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 12 Дек 2011 19:47
Коментар на седмицатаScott написа:Да, за да се води интелигентен спор трябва малко повече от повтаряне на наизустени фрази от рода на 'Тойота е No1' и 'Корола е най-добрия автомобил'LEXUS написа:Със Скот ти препоръчвам да не спориш...

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

LEXUS-a трябва да си набие в главата, че Королата е адски тежка, пак казвам незнайно защо, може би защото трансмисията й е от ефтини компоненти, а те тежат... biggrin.gif
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 09:17
Във WRC карат по доста извратени терени за една СПОРТНА кола. Макадам, кал. Доста разнообразни и SUV терени.Japanese_fever написа:LEXUS написа:
Би ли обяснил някой, защо във Формула 1 не се залага на върт.момент, а на конски сили? В най-бързото състезание?
Защо моторите на Ламборгини, Ферари са именно такива като залагат на повече конски сили, а не на върт.момент.А ти като разбираш толкова защо не обясниш как във WRC залагат на върт. момент?Japanese_fever написа:Не забравяй, че в нашия случай говорим за кола, която ще се кара на улицата, а не на пистата!
Една кола от WRC е много по-близка техн. до серийна кола, отколкото Ф1 болид до серийна.
А ти като толкова разбираш, можеш ли да ми кажеш защо Ламборгини и Ферари, които са символ за спортни автомобили не залагат на въртящ момент,а на конски сили. Аналогичен е VVTLi двигателят на Корола TS като философия!
И защо най-спортните коли във Ф1 залагат на конски сили.
Между другото, искаш да ми кажеш,че Ламбо и Ферари не са бързи на гражданските пътища ли? Какво сучеш с тоя въртящ момент?
LEXUS
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 09:28
Ако не съм прав нека ме поправи някой, но не ти, някой, който разбира повече!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 10:17
Хмм, Королата тежка, а маздата е лека, така ли?Japanese_fever написа:Коментар на седмицатаScott написа:Да, за да се води интелигентен спор трябва малко повече от повтаряне на наизустени фрази от рода на 'Тойота е No1' и 'Корола е най-добрия автомобил'LEXUS написа:Със Скот ти препоръчвам да не спориш...![]()
laugh.gif laugh.gif laugh.gif![]()
LEXUS-a трябва да си набие в главата, че Королата е адски тежка, пак казвам незнайно защо, може би защото трансмисията й е от ефтини компоненти, а те тежат... biggrin.gif

LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 10:23
Това не е вярно! И някой трябва да ти го обясни!Japanese_fever написа:Нищо не суча, просто въртящият момент е много по-важен, когато става въпрос за набиране от място, докато конските сили са решаващи за максималната скорост.
Ако не съм прав нека ме поправи някой, но не ти, някой, който разбира повече!
Кажи защо Мерцедес 200D с по-големия въртящ момент е тромав на старт в сравнение с Мерцедес 180 бензин?
LEXUS
Мнение от xtreme » 13 Дек 2011 10:48
Щото е по-тежък, и крайното число на дифа му е доста малко все пак е дизел.Ако му сложиш дифа от бензиновия ще е доста по-пъргав ама на 5-та ще вдига 130LEXUS написа: Кажи защо Мерцедес 200D с по-големия въртящ момент е тромав на старт в сравнение с Мерцедес 180 бензин?

xtreme
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 10:59
Гледаш едностранчиво.xtreme написа:Щото е по-тежък, и крайното число на дифа му е доста малко все пак е дизел.Ако му сложиш дифа от бензиновия ще е доста по-пъргав ама на 5-та ще вдига 130LEXUS написа: Кажи защо Мерцедес 200D с по-големия въртящ момент е тромав на старт в сравнение с Мерцедес 180 бензин?
Ако сложиш на бензиновия друг диф, бензиновия ще стане още по-пъргав.
LEXUS
Мнение от xtreme » 13 Дек 2011 11:13
xtreme
LEXUS
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 17:33
Не, даже е 100 кг отгоре, но по динамични показатели е по-бърза от Королата. Разбира се е по-тежка, защото има по-голям двигател.LEXUS написа:Хмм, Королата тежка, а маздата е лека, така ли?
Ти правиш ли разлика м/у теглото на 1.8L и 2.3L двигател (оставаме настрана компресора и турбото)?
Пак ти казвам Королата е адски тежка за нейния клас, ако не се лъжа Маздата е по-голяма и като размери от нея.
Един Сивик без компресор от класа на тази Корола е мин. 200 кг. под нейното тегло, ако не и повече.
Пак питам защо е толкова тежка, че е тежка е пределно ясно на всеки?
п.п.
1. Отделно въртящия момент е от изключително значение, когато набираш от 80 до 120 или при още по-високи скорости.
2. Отделно компресорът ти яде от върт. момоент, защото се задвижва от коляновия вал чрез ремък, а не като турбото чрез изгорелите газове.
3. Королата може да дръпне малко на Маздата на страта, защото компресора почва да върти веднага, а турбото захапва към 3000 оборота, но после ще я бие.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта