Браунов газ на Тойота
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Браунов газ на Тойота
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 22 Ное 2011 01:51
За сега ми е известно, че варненска фирма предлага готови комплекти на устройства за произвеждане на "Браунов газ" от електролиза на вода, в Богров друг българин бил измислил най-високия КПД на генератора на "Браун газ".
На един от клиповете в мрежата се вижда как монтират устройство за Браун-газ на таксиметрова кола, която вече има метанова уретба (!!!)
Ако някой има опит нека да проясни: силни и слаби страни, действителен разход на гориво, не се ли претоварват/износват генераторът (още наричан алтернатор), какво става с живота на акумулатора, особено зимно време на софийско градско движение...?
Instruktor59@yahoo.com
Petar
Мнение от xtreme » 22 Ное 2011 10:51
xtreme
Мнение от stan86 » 22 Ное 2011 11:57
Въпросната водородна клетка беше монтирана Пежо Партнер 1.9Д.
stan86
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от lederman » 22 Ное 2011 14:50

значи какво правят хората - взимат вода и чрез електролиза я разделят на водород и кислород. След това сместа от двата газа я вкарват в цилиндъра и отново събират водорода и кислорода. Ми енергията която се отделя при горенето (окислението или иначе казано да съберат водорода и кислорода отново до вода) е същата която е необходима за електролизата !!!! От къде ще дойде икономията ????? не ми е ясно
ето една връзка към форум, чиято основна тема е алтернативната енергия:
http://mazeto.net/index.php/topic,284.0.html
по специално искам да погледнете следният учебник от същата тема:
http://lib.mazeto.net:8080/Knigi/voda-i-vodorod-v-dvg/
на снимка 6, страница 9 има следният текст:
"Може би трябва да се отбележи, че водородът винаги ще изисква повече начална енергия за получаването му, отколкото може да се възстанови след това като полезна енергия в ДВГ"
Тоест ако си имате резервоар за водород и си го пълните, и подавате необходимото количество - ок, ама да си го правите в колата и да изкарвате икономия няма как да се получи ....
пустата му физика налага някои ограничения...
от цялата работа файда сигурно има но само за продавачите biggrin.gif

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 23 Ное 2011 16:42
Друго, което знаем е, че КПД на ДВГ е 17%, максимум 20% ; енергетичен КПД.
Не знаем обаче, (поне аз) какво точно се случва когато водородът и кислородът се смесят с горивовъздушната смес в ДВГ... Не знаeм при тази точно електролиза да ли се отделя само молекулен водород или атомен, вероятно още много неща не знаем... Изобретателите също едва ли ги знаят тези подробности.
Но, твърдят, че Юл Браун е имал коронен номер - пред публика да пали и кара превозно средство задвижвано с ДВГ, а горивото - САМО вода!
Доста фирми в мрежата предлагат готови комплекти с гарантиран (на думи) ефект 30%!?!
Смятам да предложа на софийския производител да покараме неговото МПС - първо с включен, след това - с изключен агрегат за "Браун Газ" , да сметнем и сравним разхода на гориво и след това да мисля за купуване. Началната цена е 500 лв...
Instruktor59@yahoo.com
Мнение от Nachev » 23 Ное 2011 20:32

Nachev
Мнение от stan86 » 23 Ное 2011 21:08
Момчето в сервиза където монтирахме системата не даваше дори и 15%, за конкретния двигател, даже нямаше голям интерес да я монтира изобщо , но все пак решихме да пробваме.
Има допълнителни модули които се монтират и преработват данните от ламбда сондата, дебитомера и още някои показатели и по този начин може би ще се получи някаква икономия, но и те не са евтини, (пък и тая икономия ще е за сметка на вървенето, може би

stan86
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Мнение от gringo359 » 26 Ное 2011 19:08
Другото е,че ако разграждаме водата с постоянен ток се плочава тамту за кукуригу. Пинизът е в импулсния генератор - образно казано подаваме енергията на порции - крайна сметка по-малко енергия.Само че уцелването на най-ефективната честота си остава въпрос на експеримент.
Освен това смятам,че 600 лв. е безобразно висока цена за такова устройство.
Лично аз си бях монтирал ултразвуков генератор в карбуратора. Това е технология от 28ма година. Определено имаше ефект, макар и слабозабележим - моторът започна да работи по-гладко и определено стана още по-пъргав. Проблемът беше,че самия генератор е маломощен а корпуса на излъчвателя се напука от високата температура. В момента проблемът ми е в намирането на подходящ такъв.
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
gringo359
stivi
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 26 Ное 2011 23:45
+1stivi написа:Докато има балъци ще има и тарикатиБълбукатор му казват понеже много балъци се набълбукват с 500-600лв и после понеже вече са се прецакали почват да разправят как "..верно почна да гори вместо 10 някъде към 7.."

Преди 100 години ген. Рачо Петров е казал една крилата фраза:
"Умните живеят от глупавите, а глупавите от работа."
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Мнение от mafiota » 26 Ное 2011 23:50
Колега, каква е тази технология?gringo359 написа:....................
Лично аз си бях монтирал ултразвуков генератор в карбуратора. Това е технология от 28ма година. Определено имаше ефект, макар и слабозабележим - моторът започна да работи по-гладко и определено стана още по-пъргав. Проблемът беше,че самия генератор е маломощен а корпуса на излъчвателя се напука от високата температура. В момента проблемът ми е в намирането на подходящ такъв.
Разясни по-подробно

mafiota
photon
Мнение от mafiota » 27 Ное 2011 09:02
mafiota
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Мнение от gringo359 » 27 Ное 2011 11:07
Нещо допълнително - добре е да има подгряване на горивото в топлообменник до към 40 гр., но засега бих се ограничил само с излъчвателя и генератора.
Не съм намерил обаче точни данни каква икономия се постига. Само си спомням,че някакъв от висшите мениджъри на Valeo преди около 2 години беше предвидил изоставяне на инжекционните системи и връщане към карбуратора.Може би е имал предвид точно това.
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
gringo359
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта