Избор на акумулатор за Corolla E12 1.4 VVTi
Избор на акумулатор за Corolla E12 1.4 VVTi
Мнение от saho » 26 Фев 2011 16:42
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
saho
- Akima
- Мнения: 7469
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Мнение от Akima » 26 Фев 2011 19:04

ПОЛЗВАЙ ТЪРСАЧКАТА!!!

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 829dadc0d1
Akima
Мнение от miLen4o » 26 Фев 2011 21:46
miLen4o
- Akima
- Мнения: 7469
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Мнение от Akima » 26 Фев 2011 22:00
Ето и един тест на многооо акумулатори от братушките - обърнете внимание на челната 5-ица и какво съм писал в първия си пост - http://www.zr.ru/a/264448/!


Akima
Мнение от saho » 27 Фев 2011 08:58

saho
max-2
Akima
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 22 Авг 2011 10:04
Някой колега би ли помогнал - къде мога да си намеря качествен акумулатор?
А иначе не е лошо да имам малко (10-20%) по-голям акумулатор, ако се хваща в отделеното място в Королата... При карането на къси разстояния, дори през лятото, съвсем не винаги успява да се зареди. При спиране на светофар с пуснато парно(климатик) и фарове - на 8-900 оборота/мин зареждането е слабо до никакво. Дори и много разреден акумулатор се зарежда с малък ток, т.е. трябва му доста повече време отколкото карам из София - 7-12 км. А за разреждане - има постоянно: аларми, радио(памет), други настройки, нормалните утечки... И един ден както си седях с пуснати фарове и радио - 15-20 мин, и край - няма пусков ток.
Instruktor59@yahoo.com
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 22 Авг 2011 18:55
Изучавам днес къде има подходящ акумулатор за Корола 1,4 VVTi, предварително знаейки, че въпросът не е толкова лесен... След справка в интернет звъня тук, там, всеки говори уклончиво, иска да закарам колата, някои нямат точно необходимия размер, други нямат "око"...
Накрая звъня в ТМА, въпреки всичките ни знания по въпроса...
След като поискаха да им кажа последните цифри от номера на купето, казаха, че имат дори 2 (два) подходящи за мен акумулатора и ми определиха час - за същия ден(!). "Прекрасно" си казвам, 3 години гаранция, цената е идеална, к'во повече...
Отивам в ТМА 20 мин предварително, отказват ми аз да си вкарам колата, добре, 30 мин след уреченото време я вкарват...
Тук се случи първата недопустимост (за мен). При маневриране назад механикът изключи задна предавка, понатисна малко спирачки и включи на предна и тръгна ПРЕДИ колата да е спряла със спирачки! Бях възмутен и след още 40-50 минути попитах една служителка как мога да предам препоръка относно експлоатацията на моята кола от механика... Тя веднага извика шефа на сервиза, който беше любезен да дойде. За мое изумление и потрес, след моя разказ, той, вместо да ме залъже, че ще направи строга забележка и ще заповяда в бъдеще да не се прави така и пр..., взе да ми обяснява, че не било проблем, щото ... първа предавка на Корола имала синхронизатор (!!!). Докато го гледах втрещен, дойде служител и ми каза, че НЯМАТ подходящ акумулатор за мен...
Тук моментално заявих на шефа, (с доста изумен види възмутен тон), че ще опиша случаите във форума. Междувременно беше станало 17:40 ч, бях изгубил над 2 часа и беше късно да ходя примерно в Борово или на други места...
Съжалявам, от 18 години карам тойоти, всички около мен знаят прехвалените качества на тази марка, но такива набедени сервизи силно развалят доброто име.
Та, ако някой колега знае къде има акумулатор за Корола турска сглобка, 2001, с високо качество, моля за насочване.
С извинение, Монбат не ми вдъхва доверие.
Instruktor59@yahoo.com
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 22 Авг 2011 19:06
nowyaris
Мнение от saho » 23 Авг 2011 18:07

Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
saho
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 28 Авг 2011 17:40
Човекът ме обслужи като в болница на САЩ - както ги показват по филмите.
Каза ми как и какво точно ще мери на стария ми акумулатор, измери го, видя се, че е за смяна и чак тогава почнахме да говорим какво ще ми предлага, гаранции, цени и пр.
Предложи ми произведен в Германия от сравнително голяма фирма акумулатор без око, с 2 г гаранция и съм много доволен. Не знам точно какви са разликите между стар и нов акумулатор, но дори алармата ми вече се пуска и спира от около 2 пъти по-голямо разстояние...
Окото, с което мнозина сме свикнали да контролираме състоянието на батерията си, показва всъщност състоянието само на една клетка. Предполага се, че и другите са като нея, но като остарее работата, то не е показател... Освен това при наличието на око се губели малко пари и въпросната клетка стареела малко по-бързо.
Все пак, не мога да забравя, че на старата Корола, от 1991 г., с обикновен оловно-кисел акумулатор, който 2 пъти беше забравян да се долее и оставаха по 2-3 мм сухи плочи, с много стар модел аларма, която потребява много ток, карайки главно из София, изкарах 9,5 години!!!
Сегашният го смених на 6-7 г, което си е отстъпление...
Instruktor59@yahoo.com
nowyaris
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 15 Сеп 2011 14:09
До сега съм доволен, после ще видим.
Instruktor59@yahoo.com
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Мнение от wish_master » 12 Дек 2011 00:06
Въпросът ми обаче е:
На баща ми са му напълнили главата с разни работи, че трябвало да се подава захранване докато се свалял акумулатора и след това докато е свален biggrin.gif Според мен е пълна простотия, но тъй като не съм имал по-модерен автомобил от Golf 3, не съм запознат с тези неща. Важат ли глупостите за кодиране на радиото и компютъра при продължителна липса на захранване? В моя случай само махнах стария и сложих новия. Отне ми не повече от 5 мин. Нямаше проблеми с радиото или компютъра, но ел. стъклата трябваше да се обучат наново.
Като кодове имам само една алуминиева пластинка към ключовете, но предполагам това е за съвсем друго.
wish_master
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост