nowyaris написа:gicho написа:Само да вметна, че 1.3 и по-високото оборудване ще се "отплатят" един ден като вземеш да я продаваш. Едва ли напълно (3000лв), но все нещо ще е отгоре.
Аз бих препоръчал 1.3, малкия мотор (1.0) работи като на 3 цилиндъра biggrin.gif.
Англоговорящите казват - "there is no replacement for displacement" ... вари го, печи го, едното е скопен вариант на другото без един цилиндър.
Не знам кой се бърка - моя двигател например постига макс. въртящ момент при 1950 об./мин и го 'държи' до 5000... а пък не е 200к.с.
Много хора смятат че дизелите имат висок въртящ момент на ниски обороти - нц, имат го турбо-дизелите. И освен тях ... и турбо бензиновите. Така че Scott не бива да премълчава ако под капота му има някой охлюв за тия параметри

Ти пък кога си карал 3-цилиндрова Тойота,че взе и акъл да даваш кой скопен,кой не.Карай си стария Авенсис и не заблуждавай колегите.И питай някой да ти обясни разликата между коляновия вал на три-цилиндров и четири цилиндров двигател.И попитай някой дали е вярно,че VW и OPEL от много време произвеждат и монтират 3-цилиндрови двигатели.И се разрови да прочетеш тук-там,че след 2012 BMW ще започнат масово да монтират 3-цил двигатели на 1 и 3 серия.И ако си постоянен в търсенето на информация , изведнъж ще ти светне.

Аха, светна ми - бъдещето е в трите цилиндъра laugh.gif Скоро и в двата може би, а накрая ще е без двигател че по-евтинко.
Карал съм 3 цилиндров на сузуки, 80-тина коня - е, не можеш ме нави за такава бълха. Покарвал съм и на дайхатцу сирион 3-цилиндровия (дето сигурно е като твоя) - пак е голяма мъка.
Сега ако кажеш че не би взел 1.3 ако беше на същата цена, ще ти повярвам...
Откога пък бмв и опел ти станаха еталон точно на теб?
Всички производители се ориентират към "downsizing". Само че обикновено имат поне турбо, а понякога и турбо, и чарджер. Стана на въпрос за 1.8 бензин с 250Нм от 1500 до 5000 оборота. Другото е икономия, която си е майка на мизерията.
То имаше и едни заз-ки (ока) дето бяха два цилиндъра - сигурно руснаците са смазали бмв с тая разработка.