1.4 д4д 90кс
1.4 д4д 90кс
Мнение от Siion » 20 Авг 2011 09:23
Siion
Nixter
Siion
Мнение от Dizzle » 20 Авг 2011 12:26
Минусите са,че при включен климатик и хора на задните седалки двг става муден, както и че е тромав в ниските с обикновения дизел,но това е по-скоро от качеството на нафтата, отколкото на двигателя.
Lexus IS 250
Dizzle
Bass_Man
nowyaris
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 20 Авг 2011 20:07
Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствиеnowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...

Scott
Мнение от Dizzle » 20 Авг 2011 20:41
Ти да не би да имаш дългогодишен опит с тоя двигател или просто спамиш? чувал съм дизела на бмв 1 серия и от близо и от 150м., сигурно щото е чудо на техниката!Scott написа:Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствиеnowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...
Lexus IS 250
Dizzle
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 20 Авг 2011 22:33
Факт е че двигателя е по-мощен - 110к.с срещу 89, по-икономичен - 3.8л/100 срещу 4.2 и по-чист - 99г СО2/км срещу 110 (сравнението е с Ярис). Относно шума, просто си усилваш радиотоDizzle написа: Ти да не би да имаш дългогодишен опит с тоя двигател или просто спамиш?

Scott
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2011 01:02
BTW Тойотите никога не са били най-икономични ( с изключение на хибридите където дълги години са сами в класа !!! ) или най-мощни но пък за сметка на това продължават да са най-здрави или така наречените Номер 1 !!!

Bass_Man
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 21 Авг 2011 08:10
Не знаех за този нов дизел. Значи станахме две нации,на които да им имаш акъла дето след после им идва-българи и германци.И всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?Щото като чуя за комън рейл на ФОРД и настръхвам.Като чуя за икономично БМВ също настръхвам.Колегата питаше за 1.4 D-4D.Имам приятели със служебни такива-карат ги като изстребители и не са мръднали повече от три години.Ярисите са на фирма,която търгува с хранителни стоки и обикалят по цял ден региона за заявки-150-200 км.ежедневно.Scott написа:Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствиеnowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...
nowyaris
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 21 Авг 2011 12:32
Съвместна разработка на BMW и PSA, както и турбо-бензиновия 1.6 който се слага на Мини Купър. А Форд го ползват, щото имат договор с PSA. За НЕикономичността на BMW се лъжеш, в сферата на двигателите те са доста по-напред от Тойота.nowyaris написа: ... всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?
И по темата - 1.4D4D не е лош двигател, просто по-стара концепция, но надежден както Баса отбеляза. Единствено мога да отбележа, че да продаваш морално остарели неща в огромни количества те прави Nо 1 единствено в ширпотребата, ама такъв е пазара.
Scott
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 21 Авг 2011 17:52
В какъв смисъл е мрално остарял този дизелов двигател и какви са тези малоумни клиенти в огромни количества които купуват морално остарели дизелови двигатели на Тойота????????Scott написа:Съвместна разработка на BMW и PSA, както и турбо-бензиновия 1.6 който се слага на Мини Купър. А Форд го ползват, щото имат договор с PSA. За НЕикономичността на BMW се лъжеш, в сферата на двигателите те са доста по-напред от Тойота.nowyaris написа: ... всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?
И по темата - 1.4D4D не е лош двигател, просто по-стара концепция, но надежден както Баса отбеляза. Единствено мога да отбележа, че да продаваш морално остарели неща в огромни количества те прави Nо 1 единствено в ширпотребата, ама такъв е пазара.
nowyaris
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 21 Авг 2011 18:32
'Малоумници' колкото искаш - на тях се крепи търговията. Ще ти дам един пример, пък дано ме разбереш: Един приятел (който е изключително интелигентен и добре платен) ползва автомобил ежедневно, но с единствената цел да се придвижва от А до В по най-евтиния възможен начин. Всеки 4-5 години си купува нова кола по следния сценарий - отива при няколко дилъра и казва 'Искам нов автомобил на тази и тази цена'. Познай последната му кола каква е - Киа Пиканто. Та така, цената се определя от това колко дава купувача. И производителите за да 'срещнат' тази цена правят компромиси - я поевтинили някои материали, я съкратили разходите за развойна дейност ...nowyaris написа:...В какъв смисъл е мрално остарял този дизелов двигател и какви са тези малоумни клиенти в огромни количества които купуват морално остарели дизелови двигатели на Тойота?
Scott
-
- Мнения: 1522
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 375 пъти
- Получена благодарност: 98 пъти
Мнение от gena_bs » 21 Авг 2011 18:40
Аз по принцип имам доста тежичък крак и искам като натисна педала, колата да се "изстрелва" напред. Та този дизелов автомобил с 4-ма човека (около 400кг + 50кг багаж) и климатик с лекота изкачва наклони на 4-та и се досукорява безпроблемно при изпреварване (Сл. бряг - Обзор). Сравнявам с бензиновия вариант и с 1,8TCDI (90к.с.) Ford Transit Connect къса база. Направо бях очарован, когато за първи път карах Corolla 1.4D4D. Даже си мислех, че е с по-мощен двг!
За 3-те години, през които беше при нас не съм чул да има проблеми с разход на масло. Само досадния проблем със скоростната кутия на около 50000км, но го ремонтираха гаранционно.
Още ме е яд, че не си го купих преди 4 години!
gena_bs
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot], TATI и 3 госта