проблем–авариен режим
проблем–авариен режим
имам toyota avensis d4d 2003г. и от време на време на светофарите ми се включва аварийния режим и светва на таблото като изключа колата и след 3 сек. я запаля се оправя.....бях на 2 места на компютър и не откриха нищо.....
....някой ако има инфо ще бъда благодарен..
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Имаш предвид ,че при ускорение на светофара ти светва или какво ?
Под авариен режим се разбира ,че ограничава оборотите до към 2000 ,иначе си е просто индикация за проблем с мотора.
Единсвената известна на мен причина да влезе в авариен режим е когато я настъпиш и турбото не се разтовари да отчете свръх налягане.
Обикновено винивен е електрическия клапан ,който управлява вакума за турбото.
Има вероятност да има измъкнато маркуче.
Под авариен режим се разбира ,че ограничава оборотите до към 2000 ,иначе си е просто индикация за проблем с мотора.
Единсвената известна на мен причина да влезе в авариен режим е когато я настъпиш и турбото не се разтовари да отчете свръх налягане.
Обикновено винивен е електрическия клапан ,който управлява вакума за турбото.
Има вероятност да има измъкнато маркуче.
не...имам в предвид че като спра, на нулрва ми го включва и не може да вдигне повече от 2 оборота и като я загаса за 5 сек и запаля се оправя. Чуда се от какво може да е това.... все по 4есто по4ва да го прави ама още се кара. Аварийния режим от много работи ли може да се задеиства защото колата е в добро техническо състояние...само няма казан4е за течност на чистачките, и спирачките малко скърцат но незнам това дали е от значение...
Колега, моят Аvensis е от 2001, но имаше същите симптоми и може би си струва да провериш дали не е същият случай.
Проблемът идваше от датчика за изключено положение на педала на газта. Някъде във форума даже имаше снимки от един колега къде точно се намира. Свалих го, продухах го и го пръснах малко с WD-40. Оттогава, май стана повече от година и половина, не е създавал никакъв проблем. Предполагам, заради местоположението си и "чистите" ни улици без "никаква" кал и прах по тях, успява да се замърси и компа не отчита контакт в него при отпуснат педал на акселератора. Свалянето не е сложно, но не е на много удобно място - отзад в горния край на рамото на педала. Мисля, че цялата процедура ми отне около 20-30 мин.
Ако и при теб проблемът е същия, не мисля, че има нужда от замяна с друг датчик, защото по този при мен, след около 8 години и 180к км експлоатация, нямаше никакви видими следи от механично износване или повреди и се оправи с обикновено почистване.
Не забравяй след това да разкачиш акумулатора за 1-2 мин., за да изтриеш грешката от компютъра.
Проблемът идваше от датчика за изключено положение на педала на газта. Някъде във форума даже имаше снимки от един колега къде точно се намира. Свалих го, продухах го и го пръснах малко с WD-40. Оттогава, май стана повече от година и половина, не е създавал никакъв проблем. Предполагам, заради местоположението си и "чистите" ни улици без "никаква" кал и прах по тях, успява да се замърси и компа не отчита контакт в него при отпуснат педал на акселератора. Свалянето не е сложно, но не е на много удобно място - отзад в горния край на рамото на педала. Мисля, че цялата процедура ми отне около 20-30 мин.
Ако и при теб проблемът е същия, не мисля, че има нужда от замяна с друг датчик, защото по този при мен, след около 8 години и 180к км експлоатация, нямаше никакви видими следи от механично износване или повреди и се оправи с обикновено почистване.
Не забравяй след това да разкачиш акумулатора за 1-2 мин., за да изтриеш грешката от компютъра.
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта