Благодаря предварително на всички които ще се отзоват колата е от подписа ми
TOYOTA Starlet 91г. проблем със някаква клапа
TOYOTA Starlet 91г. проблем със някаква клапа
Колеги моля помогнете, имам проблем със някаква МЕХАНИЧНА ТЕРМО КЛАПИЧКА (поне така ми казаха майсторите). Значи заради тази клапичка колата когато е студена държи 2000 оборота докато загрее (а зимата и до 3 стига) след това пада на 800 но от известно време дори и тези на загряла кола ги качи на 1000-1100 не знам какво да правя вече със тези обороти ако има някои идея какво може да се направи по въпроса да казва. Майсторите ми казаха че мога да намеря друга и да я сменят обаче струвала адски много пари понеже се продавала комплект със въздушната клапа

Благодаря предварително на всички които ще се отзоват колата е от подписа ми
Благодаря предварително на всички които ще се отзоват колата е от подписа ми
- Прикачени файлове
-
- bbbbbb.JPG (36.29 KiB) Преглеждано 1514 пъти
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Клапата е идентична на всички модели Тойота на които е вграждан този мотор.
Двигателя е 2E-E и се слага доста често на базовите Короли от тези години. Направо търси морга с подобни коли или втора употреба. Не се насочвай към Старлет те са редки а Короли бол.
Двигателя е 2E-E и се слага доста често на базовите Короли от тези години. Направо търси морга с подобни коли или втора употреба. Не се насочвай към Старлет те са редки а Короли бол.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Благодаря колега, но до колкото се се6там ти има6е подобна TOYOTA ако си сигурен че на твоята която е за части тая част е ОК може да се разберем нещо за цена, ако искаш де.PESHO OT MARS написа:Клапата е идентична на всички модели Тойота на които е вграждан този мотор.
Двигателя е 2E-E и се слага доста често на базовите Короли от тези години. Направо търси морга с подобни коли или втора употреба. Не се насочвай към Старлет те са редки а Короли бол.
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Продадох я преди около месец изцяло вече, но и преди това бях продал вече целия всмукателен колектор така че пак нямаше шанс.
Споко гледам че го има този мотор ще си намери втора ръка.
Отделно на това защо не вземеш да я огледаш хубаво като я свалиш. Проблема е че това всъщност е термостат който се топли от водата на мотора и според температурата управлява един байпасен отвор на дроселовата клапа. И двете неща са потенциално "мръсни" т.е. може във водната част да имаш отлагания от антифриза/водата а пък във въздушната от масло (един от маркучите за картерните газове влиза в този район). Та идеята е да я свалиш и почистиш едно хубаво ако може и белким тръгнала. Поне аз за първи път срещам проблем с такава, докато подобните термостати при VAG са консуматив при Тойота съм останал с впечатлението че са едва ли не вечни.
Споко гледам че го има този мотор ще си намери втора ръка.
Отделно на това защо не вземеш да я огледаш хубаво като я свалиш. Проблема е че това всъщност е термостат който се топли от водата на мотора и според температурата управлява един байпасен отвор на дроселовата клапа. И двете неща са потенциално "мръсни" т.е. може във водната част да имаш отлагания от антифриза/водата а пък във въздушната от масло (един от маркучите за картерните газове влиза в този район). Та идеята е да я свалиш и почистиш едно хубаво ако може и белким тръгнала. Поне аз за първи път срещам проблем с такава, докато подобните термостати при VAG са консуматив при Тойота съм останал с впечатлението че са едва ли не вечни.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Ами тази гимнастика сам я направил първо със бензин целия дросел и после в ултразвукова вана, всичко лъсна можех да се оглеждам в тях. Забелязах обаче друго в един от отворите за водата не знам дали е изход или вход има не6то като гумичка която не може да се изкара напъвах я духах от единия край въздух минаваше но като духна от другия край пропускаше много малко, дали действа като тапа да не връща водата от същия маркуч ?????PESHO OT MARS написа:Продадох я преди около месец изцяло вече, но и преди това бях продал вече целия всмукателен колектор така че пак нямаше шанс.
Споко гледам че го има този мотор ще си намери втора ръка.
Отделно на това защо не вземеш да я огледаш хубаво като я свалиш. Проблема е че това всъщност е термостат който се топли от водата на мотора и според температурата управлява един байпасен отвор на дроселовата клапа. И двете неща са потенциално "мръсни" т.е. може във водната част да имаш отлагания от антифриза/водата а пък във въздушната от масло (един от маркучите за картерните газове влиза в този район). Та идеята е да я свалиш и почистиш едно хубаво ако може и белким тръгнала. Поне аз за първи път срещам проблем с такава, докато подобните термостати при VAG са консуматив при Тойота съм останал с впечатлението че са едва ли не вечни.
Искам да те питам също тези двигатели от коя до коя година се срещат???
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Ако не се лъжа след '90 докъм '96-та мисля че са слагани в най-базовите възможни варианти.
След като предполагаш че това е клапа, уверил ли си се че тече топла вода оттам. Т.е при загрял двигател там зоната дали е гореща.
Другия вариант е да се побългарява ама няма много смисъл защото мисля че ще откриеш кола на части с този мотор.
П.С: Нещо според ToyoDIY излиза че на Королите се е слагал само карбураторния вариант 2Е а не 2Е-Е но нещо тук не им авярвам много много защото съм виждал Корола с 2Е-Е мотор.
След като предполагаш че това е клапа, уверил ли си се че тече топла вода оттам. Т.е при загрял двигател там зоната дали е гореща.
Другия вариант е да се побългарява ама няма много смисъл защото мисля че ще откриеш кола на части с този мотор.
П.С: Нещо според ToyoDIY излиза че на Королите се е слагал само карбураторния вариант 2Е а не 2Е-Е но нещо тук не им авярвам много много защото съм виждал Корола с 2Е-Е мотор.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
И това съм го видял вече, топло е но не знам тази гумичка дали трябва да е изобщо там а работата вече побългарена но по най-безболезнения начин. Аз не предполагам бях на елкон и от там ми казаха такаPESHO OT MARS написа:Ако не се лъжа след '90 докъм '96-та мисля че са слагани в най-базовите възможни варианти.
След като предполагаш че това е клапа, уверил ли си се че тече топла вода оттам. Т.е при загрял двигател там зоната дали е гореща.
Другия вариант е да се побългарява ама няма много смисъл защото мисля че ще откриеш кола на части с този мотор.
П.С: Нещо според ToyoDIY излиза че на Королите се е слагал само карбураторния вариант 2Е а не 2Е-Е но нещо тук не им авярвам много много защото съм виждал Корола с 2Е-Е мотор.
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Колега, спри да бараш по тия неща, защото ще се оплетеш като в калчища и колата няма да работи нормално. Има много клапани вакумни, тръбички и системки, автоматичния смукач и всичко е с точен ред, ако разбъркаш нещо и почнеш да се учиш , както ти правиш, нещата няма да са наред. Не си отворил жигулата пред блока. Отделно малко майстори действително разбират по тия Тойоти и малко знаят какво приказват. Затова, ако искаш точна диагностика и съвет, мога да те насоча къде. другото е някакво извратено побългаряване, което няма да накара колата да работи по-добре.Ако едно се оправи, друго ще се влоши. Изобщо не ръчкай където ти падне и не се учи на тая кола.
Иначе колегата е прав, че тия неща при Тойота са както се казва вечни и проблеми дават или от неправилна диагностика, или от някакво замърсяване.
Иначе колегата е прав, че тия неща при Тойота са както се казва вечни и проблеми дават или от неправилна диагностика, или от някакво замърсяване.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Колега бях на майстор и той ми каза какъв е проблема ако имаш идея къде да я закарам да я погледнат в ПЛОВДИВ и да ми кажат със сигурност дали се е при-цакало или трябва да се барне нещо съвсем незначително за да се оправи КАЗВАЙ КАДЕ ДА ХОДЯ. Майстора ми каза дори че е била клеясала дори тази ос вътре и не-можела да се развие, аз иначе също преди това го отварях този механичен смукач и сам го чистил на ултразвукова вана със нагряване но никакъв резултат не даде и затова прибегнах до ЕЛ КОНА. Сега търся тази част в Гърция понеже имам роднини там и чакам да видя дали ще я намерят и колко ще ми струва да си направя сметката. Иначе колата в момента както е побългарена ми падна разхода със близо 2 литра само проблема сега е че при първо палене трябва да задържа педала на газта около 5 секунди на високи обороти и след това е пушка (не знам обаче зимата как ще се държи дали няма да гасни постоянно, надявам се че ще си реша проблема до тогава де)LEXUS написа:Колега, спри да бараш по тия неща, защото ще се оплетеш като в калчища и колата няма да работи нормално. Има много клапани вакумни, тръбички и системки, автоматичния смукач и всичко е с точен ред, ако разбъркаш нещо и почнеш да се учиш , както ти правиш, нещата няма да са наред. Не си отворил жигулата пред блока. Отделно малко майстори действително разбират по тия Тойоти и малко знаят какво приказват. Затова, ако искаш точна диагностика и съвет, мога да те насоча къде. другото е някакво извратено побългаряване, което няма да накара колата да работи по-добре.Ако едно се оправи, друго ще се влоши. Изобщо не ръчкай където ти падне и не се учи на тая кола.
Иначе колегата е прав, че тия неща при Тойота са както се казва вечни и проблеми дават или от неправилна диагностика, или от някакво замърсяване.
Toyota Starlet EP81 1.3/12V XLI EUR LHD 2EE EFI MTM 5F 5D
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mirott и 2 госта