Може,може колега РУДОЛФ. Не споря за мощността....цитирах по памет.
А относно СЕЛИКАТА му,ами той си беше поставил оригинален карбонов преден капак,сменил беше и радиатора за охлаждане,както и други неща(не помня вече ).С две думи количката беше добре барната според мен.
Поп-фолк щеше да бъде,ако например беше залепил лепенките,които имитират КАРБОН,а той си постави истински такъв.
Отделно смяната на радиатора с такъв,предназначен за турбо-двигател също е много съществена част.Това са все неща,които нямат нищо общо с това,което правят повечето "индивидуалисти",а именно:да налепиш вътре в купето имитация на карбоново детайли,да сложиш лъскавите стелки и вече да си въобразяваш,че си тунинговал.
Между другото,списание АВТОБИЛД изтъква като слаба страна на ТОЙОТА СЕЛИКА VVTL-I ( 192 h.p ) именно радиатора за охлаждане на двигателя и естествено при покупка подчертават да се смени или най-малкото огледа щателно.
Колега РУДОЛФ-не се заяждам с теб,а просто изказвам моето мнение.Според мен въпросния ГЕНАДИ тунинговаше колата си в правилна посока-олекотяване и подсилване на определени елементи.
На колегата ,отворил темата пиша за последно по този въпрос: ПОМИСЛИ ЗА ОЛЕКОТЯВАНЕ. За силов тунинг на 143 к.с двигателя съм питал ,но отговора е,че НЯМА СМИСЪЛ-излизало към 800 лв,а говорим за 5 до 10 к.с
Виж това момче от твоя град какво може да ти предложи и на каква цена:
http://toyotabg.eu/profile.php?mode=viewprofile&u=4937