двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
Мнение от daido86 » 16 Апр 2011 14:47
daido86
- Akima
- Мнения: 7471
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 105 пъти
- Получена благодарност: 193 пъти
Мнение от Akima » 16 Апр 2011 15:24
2.Преценяваш кое е по-лесно да оправиш с части от твотя тази с VVTL-а или да размениш двигателите барабар със всичко,което е под предния капак и ECU-то.
3.В следствие на т.2 имаш или една Celica 192 HP и една за продаване на части/блъсната[както решиш да я обявиш] или имаш 2 работещи Celic-и,едната от която е нахаканат само,че с твоя двигател.
Успех - ако решиш да предприемеш Swap-ване непременно пиши във форума - има доста кадърни колеги,които с радост ще помогнат!


Akima
Re: двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
Мнение от rudolf » 16 Апр 2011 16:36
????
най добре е да питаш с обозначенията на самите двигатели,,,за да сте сигурно с този които говорите,че става въпрос за едно и също,,,а и подозирам че не си чел характеристките на моторите
мисля че си обречен на неуспех,,ако мислиш че мотора е турбо и мислиш да правиш суапове, само с блок и глава,,без периферийте..
rudolf
daido86
Akima
Мнение от rudolf » 16 Апр 2011 17:40
daido86 написа:da zamestq 1zzfe s 2zzfe.imam predvid celiq dvigadel a ne da prenasqm 4arkove ot nego ( http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-CELICA-190 ... 4aa8ecac8d )

ми не говориш за 2zzfe,,a za 2zzge,,,и не е турбо,,а е атмосверен.което ме кара да си мисля че този суап е моментно хрумване...
периферия- е онази част от двигателя,,които стой извън блока и главата-като този които си пуснал, но без която двигателя не може да функционира.
като цяло ,единственото което без д апознавам моторите си мисля,е че захватите на скоростните кутий на тойота са съвместими с различни двигатели от едно поколение в случея ZZ .
при наличието на контрол на Лифта на клапаните в 2ззге,освен електрониката,ще има и разлика в инсталацията...помисли с какво ще управляваш новия мотор. ако избереш стандарта електрониката- е добре да се увериш за кой пазар е правен мотора и че електрониката не е секурната към ключ или табла...мен това ме плаши-останалото и да опира-тук там-може и да стане.
принципно данните на мотоп които е правен за японския пазар са за над 100 октанов бензин(мисля 104). и в форум за моя японски мотор,-ирланците го дават с около 5 коня по ниско на 100 октана..
от въпросите които задаваш те съветвам да не се захващаш.
rudolf
daido86
Мнение от rudolf » 16 Апр 2011 18:03
http://www.toysport.com/technical%20inf ... _notes.htm
rudolf
daido86
Мнение от rudolf » 16 Апр 2011 18:38
хубаво да покараш кола с 2зз,,,защото се опасявам че ще останеш леко разочарован от това което очакваш...10 нютона+ и 30 коня повече над 6500 оборота...daido86 написа:....ако от плюсове имаш предвид:разход на масло и проблем с клапаните.но всичко се оправя с един лек ремонтслед това наистина съм нямал проблеми с колата,единствено къде е тромава...
сравни графики,да не се окаже че до 6500 са еднакви,,а ти не обичаш да караш на 7200 оборота,,
rudolf
192 к.с
Мнение от mar29 » 16 Апр 2011 18:43
Според мен започваш нещо,на което не се знае кога ще му видиш края.Отговорът на АКИМА най-ми допада в твоя случай.
Според мен въобще не се занимавай с глупости колега.По-добре си продай твоята,добави някой лев и си вземи една заводска 192 к.с ,отколкото да се захващаш с това.
Мое мнение е това............и не очаквай да се радваш на нисък разход с по-мощния двигател или какво,после ще питаме как и дали да го слагаме на ГАЗ ли ?
Карай си количката и не се занимавай с глупости.По-добре помисли как да си олекотиш купето на твоята.
Иначе и колегата РУДОЛФ е много,много прав- за 1 сек време ще набуташ толкова пари ( а и ще гори повече ) ,че по-добре не се занимавай.Или сменяй колата ,или послушай АКИМА
mar29
daido86
Мнение от rudolf » 16 Апр 2011 21:56
rudolf
?
Мнение от mar29 » 16 Апр 2011 22:15
Обаче ми направи много лошо впечатление отношението на колегите от форума.Момчето наля сума ти пари в тази СЕЛИКА и споделяше как се развива колата,а някои колеги открито се дразнеха с него.После аз се запознах с него и той ми сподели за нитрото,че се е подгонил с някакво АМГ по магистралата.Държал го е отзаде си до към 210 км/ч ,но после приказката е свършила...........по негови думи и мой спомен, му се е прекъснало горивоподаването и колата е останала само на НИТРО............,като после всичко е станало на салата в двигателя и сменяше даже и бутала ( за 2 от тях ми каза,че ги е изкарвал на по 3 части всяко ).

Между другото искам да кажа на колегите от форума (те ще се познаят най-вероятно ),че ГЕНАТА продаде въпросната СЕЛИКА за 15 500 лв миналата година ( август-септември ) на един бургазлия !!!!
Казвам го,защото се ебавахте с него,че много и искал и тем подобни.
В момента въпросният колега кара АУДИ А6 Т 2.7, като го чипоса при КЕЛЕША във ВАРНА и сега АУДИТО е над 350 к.с.

Та с две думи колега- купи си заводска СЕЛИКА 1.8 192 к.с. или сменяй колата.А ако ще даваш толкова пари за друга такава и да ходиш по майстори да ти смянят нещата,по-добре си продай твоята,добави въпросните пари и вземай една ХОНДА S 2000
mar29
Мнение от daido86 » 16 Апр 2011 22:39

daido86
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта