но това което съм описал е за двигател на бензин и газ, при дизела предполагам че подобно
разхода на скорост по инерция
Не е задължителноmirott написа:На газ само когато е автомобила е с ГИ.
Може набързо да се събере една елементарна схемка, която да следи дали се подават имп. към инжекторите. Ако не - подава сигнал на ел. магнитен клапън който претваря приока на газ (желателно да е на ниското налягане).
При ламбда контрола си е също автоматично.
По инерция си гори повече на час като се движиш по-бързо, а като намалее скоростта се увеличава разхода за час. Примерно ако си с 100 км/ч по инерция на борд компютъра ти дава 0,3 л/100км, а ако си с 30 км/ч по инерция е примерно 4,0 л/100км. Като приближаваш спряло положение разхода на час започва да клони към безкрайност. Разбирай, че може ти изпище и 99,9 л/100км. Проста математика. Иначе двигателя си гори еднакво и при 100 км/ч и при 0 км/ч на празен ход. Но като се движиш по-бързо на празен ход ти дава по по-малак разход на час, отколкото като се вдижиш по-бавно на празен ход.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mirott и 2 госта