Въпрос Ангренажен ремък и ролки Корола 2 D4D -1CD-FTV 81Kw
Въпрос Ангренажен ремък и ролки Корола 2 D4D -1CD-FTV 81Kw
Така вчера бях при едни майстори на който имам доверие и взимат евтино в Пловдив, Да ми отворят капака на ангренажа и се оказа, че съм
попаднал на чесни автоджамбази. ( Казаха ми че колата е напълно обслужена преди 9000 км в Италия ). Ролките са нови NSK , ремъка е
(Continental) Conti-tech,също нов(Поразмърдахме я малко на 4-та да го огледаме от вътрешната страна върху обтяжната ролка). Оказва се по наблюденията ми от сайтовете за online продажба на aftermarket авточасти ,че в Италия я тачат тази марка ремъци. Въпроса ми дали някой има информация доколко мога да разчитам на този ремък , дали е от класа на Gates 90-100к км или по-нисък 50-60к или не става за повече от 30к. Смятах ако не беше сменен да взема от Евро-07 ролки NSK - около 180 лв. двете ролки и ремък - Мitshuboshi - 65лв. - Мнения за този ремък ?!
попаднал на чесни автоджамбази. ( Казаха ми че колата е напълно обслужена преди 9000 км в Италия ). Ролките са нови NSK , ремъка е
(Continental) Conti-tech,също нов(Поразмърдахме я малко на 4-та да го огледаме от вътрешната страна върху обтяжната ролка). Оказва се по наблюденията ми от сайтовете за online продажба на aftermarket авточасти ,че в Италия я тачат тази марка ремъци. Въпроса ми дали някой има информация доколко мога да разчитам на този ремък , дали е от класа на Gates 90-100к км или по-нисък 50-60к или не става за повече от 30к. Смятах ако не беше сменен да взема от Евро-07 ролки NSK - около 180 лв. двете ролки и ремък - Мitshuboshi - 65лв. - Мнения за този ремък ?!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Кой ти ги казва тези работи ? ..Stimo написа:Няма такова нещо, като афтърмаркет ремък който да кара 90-100хил. пък бил той и Гейтс. Само оригиналните се карат 100хил.км. Иначе марката на твоя ремък е добра, но пробега му не е повече от 50хил.км.
Има си афтърмаркет ремъци, които изкарват тройно повече от ОЕМ, ама и цената си я бива.. biggrin.gif
По въпроса на колегата, Контито е същият клас като Гейтс и е усилен (Н) карай си спокойно и не го мисли..Мицубоши е поне 2 класи надолу, особено пък това Сингапурското от 65 лв..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой ти ги казва тези работи ? ..martod написа:
Има си афтърмаркет ремъци, които изкарват тройно повече от ОЕМ, ама и цената си я бива.. biggrin.gif [/quote]
Тези дето изкарват повече от ОЕМ са performance ремъци, а не афтърмаркет такива. Двете понятия са различни. Но както и да е, важното да сме били полезни за колегата.

- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
На 112 000к си смених ангренажния ремък в сервиз в Германия.
Шефът на сервиза ми каза, че следващата смяна е на 217 000к.
Това на 2.0 Д4Д.
Какъв ремък са сложили, не знам, но има стикер, на който са написали на колко км. е сменен и на колко трябва да се смени отново.
Шефът на сервиза ми каза, че следващата смяна е на 217 000к.
Това на 2.0 Д4Д.
Какъв ремък са сложили, не знам, но има стикер, на който са написали на колко км. е сменен и на колко трябва да се смени отново.
Последно промяна от Kiki на 01 Мар 2011 20:29, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Здравейте! За да не пускам нова тема, може ли някой да ми каже, къде в Стара Загора, мога да си сменя aнгренажния ремък и ролките за Avensis 2 D4D 1CD-FTV. Знам, че имаме представителство и сервиз на TOYOTA от скоро, защото предишното представителство фалира, но новите нещо много завишиха цените, а и нямат всичките тестери и опита, който е най важен мисля. Между другото при тях малко обслужване на 6 годишна кола е 280 лв. за едно масло и филтър. Представете си колко ще е смяната на ремъците с ролките! Ако няма такова място в Стара Загора, къде да ги сменя, моля да ми препоръчате, къде е най-добре да отида. Мерси предварително.
- TATI
- Мнения: 3043
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Моите съм си ги сменял сам, в гаража на топло и на светло с няколко бири. Като дойде време на Авенсиса да сменям, пак там, ако не съм я продал.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3043
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Е на дизела пък какво толкова имам да свалям. Малко кори от двигателя, дясната кора на подкалника, капака на ангренажа. Другото са неща, които се свалят и при другите автомобили - шайби на колянов вал, ремъци за климатици, алтернатори и пр. Ама айде, че се отплеснахме от темата. Тази смяна я правя на 100к км и мога да си позволя да си я направя сам, дори и два дена да го сменям. Инструмента го имам,схемата прави едно, прави две , условията също, уменята и тях. Едва ли някой друг ще го направи по-различно от мен с тази разлика, че аз ще знам къде какво съм пипал. И изобщо не виждам какво толкова му се плашат на тоя ангренаж, та хората едва ли не бягат като дявол от тамян. "Това важи и за прословутия демпферена маховик" - сякаш някой ще ги изяде.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта