Igniter и jeam_beam батерията на дистанциооното на централното заключване няма значение. Чипа в който е записан кода с който ключа се идентифицира пред имобилайзера не му трябва автономно захраване. Мислете си за тоя чип като за кредитна/дебитна карта ,те също няма батерии нали?. Към автора в момента можеш ли да палиш с проблемния ключ? Възможно е по някакъв начин кода му да се изтрил от паметта с регистрирани ключове на имобилайзера ако не можеш да палиш с него.
ИМОБИЛАЙЗЕР на Toyota Avensis wagon 2.0 TD 90Hp
Igniter и jeam_beam батерията на дистанциооното на централното заключване няма значение. Чипа в който е записан кода с който ключа се идентифицира пред имобилайзера не му трябва автономно захраване. Мислете си за тоя чип като за кредитна/дебитна карта ,те също няма батерии нали?. Към автора в момента можеш ли да палиш с проблемния ключ? Възможно е по някакъв начин кода му да се изтрил от паметта с регистрирани ключове на имобилайзера ако не можеш да палиш с него.
Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
gh0s7r1d3r
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?Владислав написа:Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- Akima
- Мнения: 7524
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 129 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
gh0s7r1d3r написа:Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?
Да и двата са мастер явно.В лизинга трябва да има поне един ключ - поне преди беше така.
П.С.Благодаря на колегите по-горе за корекцията и допълването на инфо-то!
Yaris-а има само два ключа,когато е с безключово влизане,и двата са "Master".Даже си мисля, че всички Yaris-и след 2005 са си с по два ключа по принцип...Ама не съм сигурен.gh0s7r1d3r написа:
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
gh0s7r1d3r
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Невъзможно е, защото няма лизинг, който да не си задържа поне един ключ при него. Освен ако не е станала някаква грешка, макар, че се съмнявам много.Владислав написа:Yaris-а има само два ключа,когато е с безключово влизане,и двата са "Master".Даже си мисля, че всички Yaris-и след 2005 са си с по два ключа по принцип...Ама не съм сигурен.gh0s7r1d3r написа:
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
gh0s7r1d3r
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Възможно е да е станало някакво разминаване и по грешка да са ми дали и двата ключа, аз си мислех, че при тях има още поне 1. Добре де а сервизен ключ нямам ли?Владислав написа:Странно е,наистина.Освен ако не са си взели ключ.Или да са си поръчали дубликат.Ама един такъв ключ сигурно е 1000 лв.Иначе пак ти казвам-този Yaris идва с два ключа.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
gh0s7r1d3r
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Жабката не се заключва, а багажника изобщо няма ключалка. А възможно ли е да са три ключовете тогава? Защото, доколкото знам, в лизингите всички автомобили си имат нещо като досиета, в които се пазят големите талони, разните там договори, погасителни планове и тн в оригинал, както и поне 1 ключ. По този начин, ако утре спра да им плащам, те идват, имат си ключ и си взимат колата.Владислав написа:Еми не...За да можеш да запалиш трябва и той да е като останалите-т. е. със същия чип-значи като отключи автомобила, ще отключва и багажника.А при теб жабката май не се заключва така, или иначе.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Ами за "безключовите" не се отнася коментара защото при тях системата на имобилайзера , центалното и евентуално алармата са наедно. Докато за колата която е писал започналия темата и твойта от подписа, както и мойта, чипа в ключа за имобилайзера няма много общо с дистанционното на центалното и е енерго независим.Владислав написа:Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.
Така,де само че jеаm-beam кара точно RAV 4 с безключово влизане,и при него определено има значение!whitefang написа: Ами за "безключовите" не се отнася коментара защото при тях системата на имобилайзера , центалното и евентуално алармата са наедно. Докато за колата която е писал започналия темата и твойта от подписа, както и мойта, чипа в ключа за имобилайзера няма много общо с дистанционното на центалното и е енерго независим.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Владислав написа:...
Така,де само че jеаm-beam кара точно RAV 4 с безключово влизане,и при него определено има значение!
как разбра?
имам си 3 ключа,мразя повече електроника отколкото е необходимо!
ps:кожения салон го поръчах отделно,не ми е EXE модела.
Последно промяна от jim_beam на 01 Мар 2011 15:23, променено общо 1 път.
-
krasikalchev
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Привет колеги,
някой има ли процедурата за регистриране на нов ключ в имобилайзера на автомобила от подписа. Купих колата с 1 ключ и съм притеснен, от мисълта, че може да се случи нещо с него, обаче не ми се дават 100 - 120 лв. за резервен. Успях да си намеря транспондер или както там му се казва, но трябва да бъде регистриран в имобилайзера. Другото което ме интерисува е възможно ли е да бъде обучен нов ключ ако не притежаваш MASTER ключ, щото този който е в мене не знам дали е такъв - ръкохватката му е черна но нищо друго не знам. Един ключар го изчете и ми каза само че бил с чип "TEXAS CRYPTO".
Благодаря предварително!
някой има ли процедурата за регистриране на нов ключ в имобилайзера на автомобила от подписа. Купих колата с 1 ключ и съм притеснен, от мисълта, че може да се случи нещо с него, обаче не ми се дават 100 - 120 лв. за резервен. Успях да си намеря транспондер или както там му се казва, но трябва да бъде регистриран в имобилайзера. Другото което ме интерисува е възможно ли е да бъде обучен нов ключ ако не притежаваш MASTER ключ, щото този който е в мене не знам дали е такъв - ръкохватката му е черна но нищо друго не знам. Един ключар го изчете и ми каза само че бил с чип "TEXAS CRYPTO".
Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта
