Не знам как ще реагират електронните релета в колата, ако външен модул подаде напрежение след тях, а и не искам да си преправям излишно инсталациятя на автомобила. За това след извесно мислене реших да си направя сам модул. И за да не се намествам много в инсталацията да го закача на OBD2 буксата. За сега съм си направил платка. Остава ми да си напиша и софтуер за нея biggrin.gif И естествено да проверя дали ще работи наистина. Направил съм си програмка на лаптоп-а и като го свържа към колата си пали фаровете.... само че опитите ми са само в покой и на много ниска скорост. Надявам се да работи и при по-висока скорост
Какъв DRL мисля да сложа на "високотехнологичната"
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Какъв DRL мисля да сложа на "високотехнологичната"
Въпреки че много други марки имат тази екстра да си включват светлините автоматично след като работи мотора от Лексус са сметнали че за нашият пазар няма да се предлага. Това може да не е голям проблем, но лично на мен ми омръзна да се разправям с органите на реда... че дори са и прави да ме спират...
Не знам как ще реагират електронните релета в колата, ако външен модул подаде напрежение след тях, а и не искам да си преправям излишно инсталациятя на автомобила. За това след извесно мислене реших да си направя сам модул. И за да не се намествам много в инсталацията да го закача на OBD2 буксата. За сега съм си направил платка. Остава ми да си напиша и софтуер за нея biggrin.gif И естествено да проверя дали ще работи наистина. Направил съм си програмка на лаптоп-а и като го свържа към колата си пали фаровете.... само че опитите ми са само в покой и на много ниска скорост. Надявам се да работи и при по-висока скорост
Не знам как ще реагират електронните релета в колата, ако външен модул подаде напрежение след тях, а и не искам да си преправям излишно инсталациятя на автомобила. За това след извесно мислене реших да си направя сам модул. И за да не се намествам много в инсталацията да го закача на OBD2 буксата. За сега съм си направил платка. Остава ми да си напиша и софтуер за нея biggrin.gif И естествено да проверя дали ще работи наистина. Направил съм си програмка на лаптоп-а и като го свържа към колата си пали фаровете.... само че опитите ми са само в покой и на много ниска скорост. Надявам се да работи и при по-висока скорост
- Прикачени файлове
-
- DSC09262.JPG (34.11 KiB) Преглеждано 2702 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6666
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Ти си луд Веско...
Ще вземе да хване някой вирус 'високотехнологичния', и ще се чудиш как да тръгне...
Пък и доста бензинец ще хвръкне докато изчистваш от бъгове програмата laugh.gif laugh.gif
Какви команди хваща през ОБД-то?
Нещо като АТ командите ли е организацията?
Ще вземе да хване някой вирус 'високотехнологичния', и ще се чудиш как да тръгне...
Пък и доста бензинец ще хвръкне докато изчистваш от бъгове програмата laugh.gif laugh.gif
Какви команди хваща през ОБД-то?
Нещо като АТ командите ли е организацията?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Някъде в нет-а имаше статия че през датчиците за налягане на гумите можеш да хакнеш съвременна колаslowtraveler написа:Ти си луд Веско...
Ще вземе да хване някой вирус 'високотехнологичния', и ще се чудиш как да тръгне...
Пък и доста бензинец ще хвръкне докато изчистваш от бъгове програмата laugh.gif laugh.gif
Какви команди хваща през ОБД-то?
Нещо като АТ командите ли е организацията?
А ако си свързан към интерфейса през ELM327 или някой негов емулатор то интерфейса е АТ подобен
Интересно чудо!
Защо очакваш проблеми с микроконтролерчето, след като с лаптопа ги палиш? Това някаква сервизна команда за тест на светлините ли е (с която ги включваш), или нещо друго?
И как през ОБД-то подаваш ток "след релетата", не мога да си обясня, мисля че просто пускаш оригиналното управление на светлините?
Сега се сетих за тоя сайт, може би ти е известен, но все пак:
http://www.softservice.com.pl/corolla/avc/obd2v3.php
Там пише:
Edit: прегледах му сорса на това нещо, те управляват някакво си тяхно реле на платката си, а какво и къде са вързали него, не разбрах.
Защо очакваш проблеми с микроконтролерчето, след като с лаптопа ги палиш? Това някаква сервизна команда за тест на светлините ли е (с която ги включваш), или нещо друго?
И как през ОБД-то подаваш ток "след релетата", не мога да си обясня, мисля че просто пускаш оригиналното управление на светлините?
Сега се сетих за тоя сайт, може би ти е известен, но все пак:
http://www.softservice.com.pl/corolla/avc/obd2v3.php
Там пише:
Не знам какво е, и дали става (май се говори за OBD корола).auto light switch
Edit: прегледах му сорса на това нещо, те управляват някакво си тяхно реле на платката си, а какво и къде са вързали него, не разбрах.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Не знам. Не съм пробвал с обикновен ДРЛ. По едно време мислих с едно реле да включвам светлините от жичките на врътката от волана, ама така и не се наканих да си разглобя кормилната колонкаAkima написа:Веско докато се усетиш какво стана и накрая ще се окажеш н лаптопа,опитвайки се да портнеш Касперски Антивирус за Лексъс!![]()
Обикновените ДРЛ модули ти дават грешки нали?
- slowtraveler
- Мнения: 6666
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Аааа, доста далеч съм от тая сфера. Просто си помислих, че организацията не може да е по-различна от типа комуникация през модем... Та затова сигурно се прави някакво драйверче за обмяна и транслиране на отговора към по-ясна за хората информация...Dizzle написа:Slow вземи да организираш един курс за лаици! Аз ще съм първия записан.slowtraveler написа: Какви команди хваща през ОБД-то?
Нещо като АТ командите ли е организацията?
Затова и питах - явно Веско се е занима повече в момента
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Какъв DRL мисля да сложа на "високотехнологичната&q
Както се бе изразил нЕкой руски академик - забиваш пирони с микроскоп.Vesko написа:... И за да не се намествам много в инсталацията да го закача на OBD2 буксата...
- Akima
- Мнения: 7523
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 129 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Веско - предполагам,че щом имаш възможност да си купиш Лекс ще имаш парички и за оргиналния ДРЛ модул за твоя модел - трябва да е около 250 долара.
Ако този вариант не те устройва - примерно искаш сам да си направиш ДРЛ-а ти предлагам да търсим оргинална диаграма на модела и да видим кой напрежения и жици ти трябват.
И в двата случая ти желая успех с начинанието и с радост ще помагам.
Ако този вариант не те устройва - примерно искаш сам да си направиш ДРЛ-а ти предлагам да търсим оргинална диаграма на модела и да видим кой напрежения и жици ти трябват.
И в двата случая ти желая успех с начинанието и с радост ще помагам.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Имам DVD-то с оригиналната схема. Такъв модул липсва в нея. Може би в тойота са прави че разликата е в BODY ECU-то. В американската версия също няма отделен модул, но там има допълнителна жица от BODY ECU до релетата по която се управляват дългите на редуцирана мощност.Akima написа:Веско - предполагам,че щом имаш възможност да си купиш Лекс ще имаш парички и за оргиналния ДРЛ модул за твоя модел - трябва да е около 250 долара.
Ако този вариант не те устройва - примерно искаш сам да си направиш ДРЛ-а ти предлагам да търсим оргинална диаграма на модела и да видим кой напрежения и жици ти трябват.![]()
И в двата случая ти желая успех с начинанието и с радост ще помагам.
В един друг форум канадците се оплакваха че за да регистрират RX450h купен от щатите в канада трябва да премахнат опцията DRL-а да се изключва която я има в УСА моделите. И за тази "услуга" наистина от лексус канада им искат 250долара
ПП: Нямам нищо против срещу 225долара и аз да мога да помогна на братският канадски народ biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта
