Доколкото се сещам май никое от тия Субарута няма ръчно заключване на диференциалите. Така, че в някоя екстремна ситуация разчиташ да ти е по-ново Субаруто с компютър, който да се сеща да натиска спирачка на тия колела, на които няма тракшън, щото иначе с разните хеликъл дифове ше стош там и ше си въртиш някое колело у въздуха.andrian999999 написа: има една песен лъжа е особено за УАЗ-ката и легасито , според мен има надценяване на субару , не знам каква е толкова разликата в преимуществото не неговото 4х4 над кола в неговия клас примерно на едно ауди олроод
п.п. уаските и нивите са били 100% с нови гуми минимум на 10 години
та да не забравяме че на първо място са гумите, а за КЮ7 (ане съм фен на ауди камо ли на кю7) мога да кажа че поради голямото си тегло много бързо износва гумите а и летните гуми на един Кю7 бмв х5 и х6 , кайен ...и тн. не стават за кал те почти нямат напречни канали
а забравих Узката която зарежда зиме и лете Хижа Мальовица а за този маршрут гарантирам ,че собственика на легасито няма да посмее да тръгне най малкото щтото бая ще го одраска
Кой MX5 е най-добър - Анкета
jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Мнение от MX5 » 27 Яну 2011 21:29
MX5
Akima
Мнение от ALTEZZA » 27 Яну 2011 22:11
siguren li si che ima DCCD na Legacy i Forester? az do kolkoto znam e samo za STi. i vapreki vsichko DCCD ne mislia che moje da blokira centralnia diferencial taka kakto edna razdatka.
a za zadnia diferencial, nikoi Legacy Turbo mislia che imat viscous type LSD.
kakto i da e, poneje spora mina na tova ot kade ne moje da mine Subaru det drugi mogat

a za zadnia diferencial, nikoi Legacy Turbo mislia che imat viscous type LSD.
kakto i da e, poneje spora mina na tova ot kade ne moje da mine Subaru det drugi mogat
->
ALTEZZA
Akima
ALTEZZA
Akima
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Мнение от gh0s7r1d3r » 27 Яну 2011 23:33
говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.
друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя
друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
gh0s7r1d3r
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 28 Яну 2011 00:01
аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости
mitoko
Akima
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Мнение от gh0s7r1d3r » 28 Яну 2011 00:05
може, не споря. но със сигурност драпат много. особено легасито на "бавни". за него незнам има ли блокаж, ЛСД или какво, но като се кара на бавни, нещо треска и блъска яко по диференциалите и колата върви.mitoko написа:аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
gh0s7r1d3r
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Мнение от gh0s7r1d3r » 28 Яну 2011 00:07
може разбира се biggrin.gif честно казано ми е в пъти по лесно да са "бавни", но пък демултипликатор звучи много хубаво, някак академично biggrin.gif biggrin.gif както и да го наречем обаче, е факт, че е хубава система.Akima написа:Вместо бавни скорости може ли да го наречем демултипликатор,както всъщност му е името.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
gh0s7r1d3r
Akima
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 28 Яну 2011 00:13
тоя бек дето е на твоя приятел ли, 1999 викаш е ама коя генерация е точно че те тогава се сменятgh0s7r1d3r написа:говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.
друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Outback
в уики -то дават First generation (1995–1999) и Second generation (1998–2004)

Последно промяна от mitoko на 28 Яну 2011 00:15, променено общо 1 път.
mitoko
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Мнение от gh0s7r1d3r » 28 Яну 2011 00:13
хахахах, е случва се понякога. нали знаеш, дето една жена звъни на мъжа си и му вика: -скъпи, в карбуратора има вода! ?Akima написа:Стига да не го забравиш включен и да караш 30 км преди дасе усетиш - жената на един приятел направо му е*а Импрезата Комби.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
gh0s7r1d3r
Мнение от proscrip » 15 Фев 2011 16:14
Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.
Може ли и аз да мина?
- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.
Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
Може ли и аз да мина?
- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.
Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
proscrip
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост