
Защо не ми пали колата?
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Няма да щрака и ако няма четки.В такъв случай е добре стартера да се отвори възможно в най-скоро време,защото може да се скапе колектора на ротора.asiyaolo написа:Щом не се чува никакво щракане на релета, причината е в клемореда на контактния ключ, релето за стартера или връзката между тях.
А релето е отпред при мотора и едва ли се чува.
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Вижте сега. Винаги се започва от най-простото и после към най-сложното, вие как я нахранихте със стартери и четки не е реално.
Много характерна причина да няма щракане при палене и да не завърта изобщо е да се губи масата на акумулатора-или откъм купето ,където е захваната с болт!!!, или откъм клемата на акумулатора. Хубаво е да се види и токовия кабел дали е стегнат и няма повреди по двата кабела за от акумулатора . Само че при загуба на маса, при завъртане на ключа, мисля,че гаснеше и часовника, докато не върнеш ключа обратно.
-- Нека се провери дали са стегнати клемите на акумулатора.
-- Действително клемореда на конкактния ключ може да прави номера и от време на време да прекъсва. Добре е да се проверят и конактните букси под него.
Стартер, четки, бендикси не са характерна повреда за Тойота. За това не смятам,че оттам идва проблема и за това съветвам да не се "барат" biggrin.gif , докато не се изключат другите евентуални причини.
Много характерна причина да няма щракане при палене и да не завърта изобщо е да се губи масата на акумулатора-или откъм купето ,където е захваната с болт!!!, или откъм клемата на акумулатора. Хубаво е да се види и токовия кабел дали е стегнат и няма повреди по двата кабела за от акумулатора . Само че при загуба на маса, при завъртане на ключа, мисля,че гаснеше и часовника, докато не върнеш ключа обратно.
-- Нека се провери дали са стегнати клемите на акумулатора.
-- Действително клемореда на конкактния ключ може да прави номера и от време на време да прекъсва. Добре е да се проверят и конактните букси под него.
Стартер, четки, бендикси не са характерна повреда за Тойота. За това не смятам,че оттам идва проблема и за това съветвам да не се "барат" biggrin.gif , докато не се изключат другите евентуални причини.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Малко в страни от темата
Bass_Man, би ли пояснил защо според теб е така?Bass_Man написа:Няма абсолютно никаква връзка между високото октаново число и скоростта на горене , както и лошото стартиране.
Аз си мисля, че има връзка. Все пак октановото число характеризира устойчивостта на горивото към само/възпламеняване.
И е факт, че като налея А98 или 100V-Power колата пали с един оборот на коляновия вал по-късно, когато е студена. Времето "на стартер" е по-голямо спрямо тогава когато карам с А95.
И щом ми е направило впечатление, значи вероятно има разлика.
Не знам кое е херектерно и кое не , струва ми се , че по-нехарактерно би било да не са стегнати клемите на акумулатора или както казваш кабела за масата......LEXUS написа: Стартер, четки, бендикси не са характерна повреда за Тойота. За това не смятам,че оттам идва проблема и за това съветвам да не се "барат" biggrin.gif , докато не се изключат другите евентуални причини.
Като пример за нехарактерна повреда:
Акумулаторът ми беше за смяна..... в една студена Събота окончателно отказа да завърти, естествено последва смяна на акумулатора..... Ама въобще не съм се замислял за други варианти.....
След смяната - нова Berga : 74Ah, колата започна да пали отраз.....обаче, БЕНДИКСА ЗАПОЧНА ДА ПРЕВЪРТА..... как да обясним тази нехарактерна повреда.... и едва след неговата смяна мога да кажа ,че колата пали перфектно..... даже звука които се чува при завъртане на ключа е съмсем друг и вече не се притеснявам че колата палеше (без значение топла студена ) от 4, 5 оборот... защото сега пали веднага......
Просто препоръчахме човек , който да си каже мнението . Никои не е казал да отива и купува стартер или бендикс или четки.....но обикновенно причината е"някъде там"...... едвали ако беше просто лоша връзка на някой кабел щеше да липсва каквото и да е стартово завъртане..... по скоро ще ше да е "тука има тука нема" а не тотално отказ....
Аз така мисля.... но нека да видим все пак какво ще излезе....
Пък и едва ли някой от колегите се доверява 100% на предположенията които изказваме по отношение на възникнали проблеми.....по возилата ни ....... то това е причината повечето въпроси и теми да стоят недовършени и не става ясно накрая какъв е бил все пак порблема и как е решен .... и тук най вероятно ще стане така.......
Но да видим!

Благодаря на всички за мненията и предположенията, които изказват. Това много ми помага да насоча вниманието на майстора, към евентуална причина. Със сигурност ще споделя какво се е оказало накрая... Сетих се още едно нещо, което стана докато колата не искаше да пали - след многобройни опити да запаля, махам ключа и лампите на у-вото за газта, което е в колата продължаваха да светят.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Това ми напомня как аз споделих на личния си лекар диагнозата, която сама си поставих и си поисках направление. Доктора явно не му се занимаваше с мен и ми даде. Диагнозата се оказа друга. Та мисълта ми, да не объркаш майстора тотално и да се набуташ с дебела сметка. Според мен, питай, звъни, търси добър майстор с добри препоръки и добри бакшиши давай, и ще ти са на разположение винаги ( днес не можах да си отключа колата, но добре че имам телефоните на всичките си майсториcorolla97 написа:...Това много ми помага да насоча вниманието на майстора, към евентуална причина....

- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз не казвам,че може да не е стегнат кабела за масата, аз казвам,че откъм болта,където е захванат към купето е съвсем вероятно да е клеясал, защото това нещо ми се е случвало на старата Тойота и едни философи с Опел Астра, които си смениха повредения действително стартер малко преди това, ме убеждаваха,че това е стартер повреден и точка. Почти им бях повярвал, защото колата на вечерта изобщо не прищракваше-нищо, като завъртя ключа само ми загасваше часовника и никакъв звук, никакво въртене, никакво реле, нищо. Оставих колата в склада на фирмата на вуйчо ми,където бях и се прибрахме с неговата кола, на другата сутрин шофиор/ не ми се търси ер малък, за това с и biggrin.gif / от фирмата искал да я премести и запалила от раз, когато отидох по обед я гледам преместена, и той каза,че си пали без проблем. тогава открихме ,че губи маса заради клеясване на масовия кабел откъм болта,където е хванат към купето.moloko написа:Не знам кое е херектерно и кое не , струва ми се , че по-нехарактерно би било да не са стегнати клемите на акумулатора или както казваш кабела за масата......LEXUS написа: Стартер, четки, бендикси не са характерна повреда за Тойота. За това не смятам,че оттам идва проблема и за това съветвам да не се "барат" biggrin.gif , докато не се изключат другите евентуални причини.
Ти си бил за смяна на акумулатор и не виждам какъв е проблемът, бендиксът е дал отражение като повреда впоследствие. Ако не си сменил акумулатора, а само бендикса пак нямаше да запалиш.Не виждам нищо странно.moloko написа:
Като пример за нехарактерна повреда:
Акумулаторът ми беше за смяна..... в една студена Събота окончателно отказа да завърти, естествено последва смяна на акумулатора..... Ама въобще не съм се замислял за други варианти.....
След смяната - нова Berga : 74Ah, колата започна да пали отраз.....обаче, БЕНДИКСА ЗАПОЧНА ДА ПРЕВЪРТА..... как да обясним тази нехарактерна повреда.... и едва след неговата смяна мога да кажа ,че колата пали перфектно..... даже звука които се чува при завъртане на ключа е съмсем друг и вече не се притеснявам че колата палеше (без значение топла студена ) от 4, 5 оборот... защото сега пали веднага......
Просто препоръчахме човек , който да си каже мнението . Никои не е казал да отива и купува стартер или бендикс или четки.....но обикновенно причината е"някъде там"...... едвали ако беше просто лоша връзка на някой кабел щеше да липсва каквото и да е стартово завъртане..... по скоро ще ше да е "тука има тука нема" а не тотално отказ....
Аз така мисля.... но нека да видим все пак какво ще излезе....
Пък и едва ли някой от колегите се доверява 100% на предположенията които изказваме по отношение на възникнали проблеми.....по возилата ни ....... то това е причината повечето въпроси и теми да стоят недовършени и не става ясно накрая какъв е бил все пак порблема и как е решен .... и тук най вероятно ще стане така.......
Но да видим!
Тази повреда е нехарактерна, това е моето мнение. Изобщо не е често срещано да се сменят стартери и бендикси на Тойоти. Това значи нехарактерно.
А обикновено причината не е "някъде там", а се търси от простото към сложното, защото такива разсъждаващи като теб майстори,дето сменят половината кола и разбират накрая,че е трябвало да сменят една втулка, страшно ми лазят по нервите. Практиката е от просто към сложно и когато въртиш ключа и нямаш звук и въртене, търсиш къде се губи тока. Ако нищо клеясало няма или разхлабено, тогава гледаш нататък.
Защото тя както е жена ще й сменят и джантите с лети и ще я убедят ,че е било нужно, докато й оправят паленето.
И аз ти казвам-при лоша свръзка се губи тока-имаш фарове и всичко , но тръгнеш ли да палиш се изисква много ток и се получава-никакъв звук и никакво въртене-нищо. И точно един път пали, друг ден не пали.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Преди да започна да пиша много се чудих струва ли си въобще да влизам подобен спор......но явно трябва още веднъж да ти се напомни.
Нещо много си поизнервен от глупавата "разплавия" в тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
И това че не се познаваме лично , а само си "чатим" не ти дава НИКАКВО основание да отпряваш ЛИЧНИ КВАЛИФИКАЦИИ като долната
Ти ли си най-големия експерт , че всички да се съобразяват с товето мнение , даже и държиш да го налагаш.....
Такива изказвания в крайна сметка развалят атмосферата на добрия тон и накрая ще си останете само вие "експертите" да си чатите ...... За нервите има медицински заведения или други начини за тяхното успокояване .......
Докато не спрете да превръщате свяка тема в ТЪПА РАЗПРАВИЯ,
няма да има нормален диаалог, а просто говорилня ......
Нещо много си поизнервен от глупавата "разплавия" в тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
И това че не се познаваме лично , а само си "чатим" не ти дава НИКАКВО основание да отпряваш ЛИЧНИ КВАЛИФИКАЦИИ като долната
Става въпрос за мнение и нищо повече. И то мнение от личен опит.LEXUS написа: защото такива разсъждаващи като теб майстори,дето сменят половината кола и разбират накрая,че е трябвало да сменят една втулка, страшно ми лазят по нервите.
Ти ли си най-големия експерт , че всички да се съобразяват с товето мнение , даже и държиш да го налагаш.....
Такива изказвания в крайна сметка развалят атмосферата на добрия тон и накрая ще си останете само вие "експертите" да си чатите ...... За нервите има медицински заведения или други начини за тяхното успокояване .......
Докато не спрете да превръщате свяка тема в ТЪПА РАЗПРАВИЯ,
няма да има нормален диаалог, а просто говорилня ......
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Явно си доста информиран относно моите постове. Как те квалифицирах по-точно? И изобщо квалифицирал ли съм те? Ако съм, как? Би ли бил така добър да се аргументираш, преди ти лично да ме квалифицираш на 3 пъти- като "експерт", като нуждаещ се от медицинско заведение пациент, и като налагащ мнението си мним експерт?!moloko написа:Преди да започна да пиша много се чудих струва ли си въобще да влизам подобен спор......но явно трябва още веднъж да ти се напомни.
Нещо много си поизнервен от глупавата "разплавия" в тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
И това че не се познаваме лично , а само си "чатим" не ти дава НИКАКВО основание да отпряваш ЛИЧНИ КВАЛИФИКАЦИИ като долнатаСтава въпрос за мнение и нищо повече. И то мнение от личен опит.LEXUS написа: защото такива разсъждаващи като теб майстори,дето сменят половината кола и разбират накрая,че е трябвало да сменят една втулка, страшно ми лазят по нервите.
Ти ли си най-големия експерт , че всички да се съобразяват с товето мнение , даже и държиш да го налагаш.....
Такива изказвания в крайна сметка развалят атмосферата на добрия тон и накрая ще си останете само вие "експертите" да си чатите ...... За нервите има медицински заведения или други начини за тяхното успокояване .......
Докато не спрете да превръщате свяка тема в ТЪПА РАЗПРАВИЯ,
няма да има нормален диаалог, а просто говорилня ......
Ти явно не се четеш какво пишеш, но овиняваш други ,за това , което сам правиш. Аз теб не съм те квалифицирал. Но ти мен да. Тка че прочети си цялото мнение и си вземи бележка от собствените си забележки, защото на практика си ги отправил към самия себе си.
Аз не предизвиквам никакъв конфликт- даже ЯСНО и ТОЧНО боравя постоянно с думите "може", "вероятно" и т.н.
Ако си разбрал грешно изречението ми: Визирам майсторите-монтиори, които разсъждават като теб и сменят половината автомобил , и за всичко ти искат да им платиш, като накрая се оказва,че всички смени са били излишни и повредата е нещо елементарно.
Никъде не визирам теб. И такива майстори, които всъщност само така се наричат, ти сменят половината части,взимат ти парите и страшно ми лазят по нервите, защото са нагли, а некадърни.
Просто назовавам нещата с истинските им имена, боравя с думи "хубаво е да се види", "добре е да се провери", "за това НЕ СМЯТАМ(-1-во лице,ед.число), че оттам идва проблема..", "съветвам да ..." От моя страна смятам,че съвсем коректно излагам мнението си, без никъде да го натрапвам, като изрично говоря за своето виждане и препоръка по проблема. Но ти имаш изказване от сорта: "Никои не е казал да отива и купува стартер или бендикс или четки.....но обикновенно причината е"някъде там".
Нека не говорим излишни неща.Разбрах ти упрека, според мен неоправдан, но твоя воля.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това е точно така.miLen4o написа:Е що се засягате всички??????Просто някой хора имат по "остри" изказвания,ама няма нищо лошо в това,характери и тойоти колкото искаш biggrin.gif

Но аз не смятам, че имам остър характер, остър ми става тона само ,когато някой съвсем нагло говори или пише неистини, или когато с елементарен сарказъм се опитва да замаже липсата си на аргументи. Да, тогава говоря остро и експресивно, но не обиждам хората. Изобщо харесвам обоснования диалог, но не с всеки се получава. Най-не обичам ТЪПА разправия. Но разправия винаги ще има, докато някой незнайко се опитва да говори измислици,като в някои теми. Когато някой отрича ясни факти, и ми налага субективното си гледище, ми лази изключително по нервите. За това се заформят спорове по някой път. Но никога не са излизали от рамките на добрия тон. Което е важно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта