е ти пък най-трудното решение си взел на "тагадък"(електрониката), пък на филтър не можеш да се спреш laugh.gif .Също ми е интересно и спортният колектор какво представлява, особено като кажеш за каква кола ще еSLADURA написа: Захванал съм се с проекта ... но за това ще си отворя скоро нова тема ... Като за начало до седмица ще ми пристигнат: downpipe, Apexi Power FC и спортен колектор ... още не мога да взема решение къв филтър да и сложа - дайте идея ...
Traction Control (ESP) или ала бала - китайска гад!
Re: Traction Control (ESP) или ала бала - китайска гад!
If in doubt....Flat out!!!
Re: Traction Control (ESP) или ала бала - китайска гад!
Е не е точно така ... от Апексито по хубаво няма (според мен) а за нагласянето му си има специалисти ... Всичко съм го поръчал от Alex72 мисля се пишеше по форумите >> ей го и сайта - барабар с колектора http://tuning-parts.bg/browse/product/i ... URBO+ST205 ..F20C написа: е ти пък най-трудното решение си взел на "тагадък"(електрониката), пък на филтър не можеш да се спреш laugh.gif .Също ми е интересно и спортният колектор какво представлява, особено като кажеш за каква кола ще е
А за филтъра ми е трудно - защото има хиляди модели и марки ...
Аз принципно не се кефа на тия конуси и гъби .. бих искал да си ми седи в кутията ... та имам въпрос - има ли смисъл от Спортен филтър в кутията или задължително трябва да си взема някакъв конус ?
Мисля филтъра да е Apexi или K&N ... но има хиляди опции ..
П.С. ще си харесам някой тунингована машинка от чужбина и ще направя Копи Пейст на моята ... и така мисля да си избера и филтъра
- цъъъъък http://www.6gc.net/celicas/1996-ss-iii-hatchback-3577 - дано и аз да е докарам до тоя вид моята убавица laugh.gif
*Забравих да кажа - колата е Celica GT-four ST205 late JDM spec
Последно промяна от SLADURA на 05 Яну 2011 12:09, променено общо 1 път.
T O Y O T A
Апекси е далеч от най-хубаво Не казвам, че е лошо, ама такива крайни изказвания са доста весели
Иначе като отворих да погледна за колектора... 380лв... 20 коня отгоре... пълна тъпотия... Тоя колектор има съвсем друг смисъл и съвсем различно приложение...
За филтъра - лошо няма, сложи си панелен спортен, няма голям смисъл от конуси при по-малки мощности.
Всъщност няма да е лошо да си кажеш точно целите на проекта, бюджета и сетъпа като цяло на който си се спрял
Иначе като отворих да погледна за колектора... 380лв... 20 коня отгоре... пълна тъпотия... Тоя колектор има съвсем друг смисъл и съвсем различно приложение...
За филтъра - лошо няма, сложи си панелен спортен, няма голям смисъл от конуси при по-малки мощности.
Всъщност няма да е лошо да си кажеш точно целите на проекта, бюджета и сетъпа като цяло на който си се спрял
Re: Traction Control (ESP) или ала бала - китайска гад!
мерси за пояснението колега.SLADURA написа:....
И аз се бях замислил за такава електроника ама именно един, двама специалисти ме разубедиха като я сложиш твоята пусни едно мнение на човека който я е слагал че ми е интересно.
колкото до филтъра, моят съвет е да си сложиш един панелен К&Н на оригиналната кутия и си пей сърце
If in doubt....Flat out!!!
ми той колегата Slayer е с такова ECU ... и аз мисля да го слагам/нагласям моето при неговите майстори в Пловдив ...
Като гледам в английския форум - почти всички бегачки и резачки с тунинги за по над 10к Паунда са с такова ECU което ме навежда на мисълта че не е лошо
OFF Topic..
Иначе бюджета е без лимитен - както в парите - така и във времето обаче .. за начало ще почна с 2000лв .. след два три месеца още толкова ... и така - нещо от тоя род ...
Ще трябва да се подготвя и за обръщане към ляв волан + изолация + Рекаро салон + Тапицер ...
Пичове - аз съм мераклия и колата ще си е правя бавно и с кеф ... не ми се смейте - но това си ми е детската мечта и не мисля никога да е продавам тая кола - за това съм решил да си е направя - като за мен си
Super OFF Topic ....
Ехеее .. спомням си през 94година като е видях за първи път и от тогава се почна - после 4-5 години ми седя на плакат в стаята ... и сега след 16години по късно съм горд собственик ... та така - чеша си крастата сега ... но съм много беден в знанията си за тунинг и тн ... иначе за интериор - ще стане като порше някой ден ама ще видим кога
Като гледам в английския форум - почти всички бегачки и резачки с тунинги за по над 10к Паунда са с такова ECU което ме навежда на мисълта че не е лошо
OFF Topic..
Иначе бюджета е без лимитен - както в парите - така и във времето обаче .. за начало ще почна с 2000лв .. след два три месеца още толкова ... и така - нещо от тоя род ...
Ще трябва да се подготвя и за обръщане към ляв волан + изолация + Рекаро салон + Тапицер ...
Пичове - аз съм мераклия и колата ще си е правя бавно и с кеф ... не ми се смейте - но това си ми е детската мечта и не мисля никога да е продавам тая кола - за това съм решил да си е направя - като за мен си
Super OFF Topic ....
Ехеее .. спомням си през 94година като е видях за първи път и от тогава се почна - после 4-5 години ми седя на плакат в стаята ... и сега след 16години по късно съм горд собственик ... та така - чеша си крастата сега ... но съм много беден в знанията си за тунинг и тн ... иначе за интериор - ще стане като порше някой ден ама ще видим кога
T O Y O T A
Никой не ти се смее, а с по-горните постове се опитваме да ти спестиме пари и нерви.
Лошото е, че човек като не отбира много много и винаги подхваща от грешното място тунинга. Аз също бях така с първия си проект и набих луди пари в неща, които с последствие смених, защото се оказа че или не ми трябват, или са боклуци, или не са за моя сетъп.
По повод еку-то, недей бърка достъпно и хубаво. Това, че се ползвало най-много, не го прави автоматично най-доброто.
По повод 2к лв... Само обръщането ще ти стъпи на толкоз, рекаро салона още толкоз, тапицера и той още толкоз.
Отделно една кола освен да върти, трябва и да може да спира и да е стабилна в завоите. Може би от там трябва да почнеш, едно хубаво окачване, едни хубави апарати, дискове и накладки. После зависи точно колко искаш да изстискаш двигателя - смени карантията и/или поне основни неща като гарнитури, биелни лагери, такива неща (според зависи точно в какви приключения ще се хвърляш). Нека основите са здрави, за да градиш нагоре спокойно. Ако за сега ще караш на стокова турбина с по-голямо налягане малко, то по-добре инвестирай в хубав интеркулер и малко по-големи инжектори, отколкото в тоя вит колектор, с него коне няма да качиш. Смени назад генерацията и т.н.
Наистина не ти знам нито мераците, нито финансовите възможности, за да мога да коментирам по-обстойно и да ти говоря с конкретни производители. Само ще ти дам съвет, преди да се впуснеш в каквото и да е, много хубаво обмисли какъв искаш да е крайния резултат, прочети повечко, после питай каквото не ти е ясно и чак тогава тръгвай да пазаруваш
Лошото е, че човек като не отбира много много и винаги подхваща от грешното място тунинга. Аз също бях така с първия си проект и набих луди пари в неща, които с последствие смених, защото се оказа че или не ми трябват, или са боклуци, или не са за моя сетъп.
По повод еку-то, недей бърка достъпно и хубаво. Това, че се ползвало най-много, не го прави автоматично най-доброто.
По повод 2к лв... Само обръщането ще ти стъпи на толкоз, рекаро салона още толкоз, тапицера и той още толкоз.
Отделно една кола освен да върти, трябва и да може да спира и да е стабилна в завоите. Може би от там трябва да почнеш, едно хубаво окачване, едни хубави апарати, дискове и накладки. После зависи точно колко искаш да изстискаш двигателя - смени карантията и/или поне основни неща като гарнитури, биелни лагери, такива неща (според зависи точно в какви приключения ще се хвърляш). Нека основите са здрави, за да градиш нагоре спокойно. Ако за сега ще караш на стокова турбина с по-голямо налягане малко, то по-добре инвестирай в хубав интеркулер и малко по-големи инжектори, отколкото в тоя вит колектор, с него коне няма да качиш. Смени назад генерацията и т.н.
Наистина не ти знам нито мераците, нито финансовите възможности, за да мога да коментирам по-обстойно и да ти говоря с конкретни производители. Само ще ти дам съвет, преди да се впуснеш в каквото и да е, много хубаво обмисли какъв искаш да е крайния резултат, прочети повечко, после питай каквото не ти е ясно и чак тогава тръгвай да пазаруваш
добре де ... всеки казва не за апексито - ами какъв е неговият еквивалент тогава - ЦЕНА/КАЧЕСТВО на друга фирма - обосновете се моля ... ?
Само да добавя - не съм фен на FCD-та и всякви таквиа подобни реголатори и лъжи на заводското ECU - което по дяволите е ограничено на 185km/h ... така че за мен Апексито е РЕШЕНИЕ и ОСНОВА за бъдещ проект ...
Само да добавя - не съм фен на FCD-та и всякви таквиа подобни реголатори и лъжи на заводското ECU - което по дяволите е ограничено на 185km/h ... така че за мен Апексито е РЕШЕНИЕ и ОСНОВА за бъдещ проект ...
T O Y O T A
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако искаш по един реферат да напишем и да съставим комисия от поне 20 членен състав за да се аргументираме по-добре ?
Парите и колата са си твои така , че прави каквото знаеш !
Интересно ми е как може да знаеш кое е решение за теб при положение , че не си го виждал ? Ами ако се окаже , че не е решение за теб ко прайм ?
Парите и колата са си твои така , че прави каквото знаеш !
Интересно ми е как може да знаеш кое е решение за теб при положение , че не си го виждал ? Ами ако се окаже , че не е решение за теб ко прайм ?
И тук нищо смислено не прочетох ...Bass_Man написа:Ако искаш по един реферат да напишем и да съставим комисия от поне 20 членен състав за да се аргументираме по-добре ?
Парите и колата са си твои така , че прави каквото знаеш !
Интересно ми е как може да знаеш кое е решение за теб при положение , че не си го виждал ? Ами ако се окаже , че не е решение за теб ко прайм ?
Няма да коментирам - защото не ми се спори ... пък като не стане - ще си го бия в главата - нали парите са си мои ...
T O Y O T A
Мисля че намерих Апексито на супер цена ... в английския форум тия апексита се продават на по 500/600паунда за нула време (избиват се кой да го купи) ...EMPEROR написа:Там е проблема... решение може и да е, но НЕ Е основа... Тръгваш малко отзад напред с тоя проект, ама ти си знаеш...SLADURA написа:... РЕШЕНИЕ и ОСНОВА за бъдещ проект ...
И колегата Ицо(Slауер) е с такова ... и едни от най-скъпите и добри тунинги на този автомобил са с такова ECU ...
И ДА - аз няма да си купя само АПЕКСИ-то и да си мисля че имам супер мега хипер тунинг вече на колата си ..
..... приключвам темата - и без това отиде в съвсем друга насока от заглавието и ...
А такива изказвания от сорта НЕ СТАВА .. НЕ Е ХУБАВО .. и подобни на тях без обосновка ----> са напълно безсмислени - САМО НАТОВАРВАТ
Поздрави и усмивки!
D.
T O Y O T A
Както и тазива изказвания без обосновка:SLADURA написа: А такива изказвания от сорта НЕ СТАВА .. НЕ Е ХУБАВО .. и подобни на тях без обосновка ----> са напълно безсмислени - САМО НАТОВАРВАТ
Поздрави и усмивки!
D.
Хем питаш, хем като ти отговорим се репчиш, явно всички дружно трябваше да ахнем от подбора на "най-добрите" части и всичко щеше да е наред.SLADURA написа: ... от Апексито по хубаво няма ...
Няма значение, квито и да ги вършиш - успех с проекта, аз спирам с участието си по темата, явно не мога да съм ти полезен със скромните си знания
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта