Напротив - вижда се ясно, че колонката поддава много здраво, което ще рече, че целия firewall и табло мърдат на същото разстояние към шофьора...didak написа:...
От видеото не може да се прецени кое точно е поддало в купето.
Затова дадох линковете, където деформациите са оценени по точкова система.
Скоростта + масата на Камрито ще му бъдат в повече при опит за избягване на инфарктна ситуация.
А за скоростта * масата = импулса го знаеш от физиката в средното училище laugh.gif
Т.е. теоретично ако камрито е двойно по-тежко от яриса, при удар с 40мили/ч (сумарна скорост на сближаване 80 мили/ч)резултата ще бъде такъв : все едно камрито се е движило с 20мили/ч, а яриса - с 60 мили/ч, защото след удара и обединяване на импулса, камрито ще продължи да се движи в своята посока с 20 мили/ч, докато яриса ще се движи обратно на посоката си с 20мили/ч...
Затова и при такива удари/сравнения, пораженията на малкия(лекия) автомобил са значително по-големи отколкото при стандартния тест - дефакто удара не е с 40 мили/ч, а с 60мили/ч....