Зимен пакет на Авенсис
Колега ако имаш парички за даване поинтересувай се за Webasto, колегата с нафтовата печка е имал това в предвид:
http://avtonomenotoplitel.webasto.com/
Преди около месец в Auto Bild имаше много интересна статия за печките от тази марка, дори имаше кординати на представителите у нас!
http://avtonomenotoplitel.webasto.com/
Преди около месец в Auto Bild имаше много интересна статия за печките от тази марка, дори имаше кординати на представителите у нас!
Колега, запознат съм със системата Вебасто и мерси за отделеното време, но такава система не е удачна в моя случай, защото колата нощува в караж. Представете си, че вкюча въпросната система 10-15 минути преди да отворя гаража... Вероятно пред гаража ще ме чака пожарната.
Затова задавам конкретен въпрос:
Затова задавам конкретен въпрос:
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Toyota Avensis D4D 2001
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: .
Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително![]()
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Ако те устройва цената на Вебасто/Ебершпахер със сигурност ще намериш решение. Има варианти с палене на печката чак при потегляне и съответно по-бързо подгряване на топлото. Всъщност, точно така е на фабрично вградените пакети на фейслифт 1. Обаче 2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))Новоколец написа:Колега, запознат съм със системата Вебасто и мерси за отделеното време, но такава система не е удачна в моя случай, защото колата нощува в караж. Представете си, че вкюча въпросната система 10-15 минути преди да отворя гаража... Вероятно пред гаража ще ме чака пожарната.
Затова задавам конкретен въпрос:
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Аз също имам въпросното копче, но не усещам никаква разлика. Порових се из форумите и намерих, че предпазителя за въпросният PWR HEAT се намира при предпазителите в двигателя ( позиция 27 ако не ме лъже паметта), но като го проверих нямах изобщо предпазител. След слагането на нов 25А също нямаше промяна и не усещам разлика във времето на загряване..
Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))
Toyota Avensis D4D 2001
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
един съвет - продай си хубавия и икономчен, незаграващия дизел и си купи гаден, харчеш и топъл бензинов автомобилНовоколец написа:Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))

- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: .
Няма ли осезаемо покачване на оборотите при включена печка?Kiki написа:Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително![]()
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода.
Не знам на Хайлукс-а печката на същия принцип ли е, но когато е пусната оборотите се качват с около 800, т.е. няма начин да не разабереш кога работи.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.
Смятам, че това ще отговори на въпросите и ще разбули мистерията окло въпросното подгряване.
прилагам линк към друг форум дано да не е в разрез с правилата
тези две мнения са най-точни.
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331726
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331851
След 1 час ще пробвам
прилагам линк към друг форум дано да не е в разрез с правилата
тези две мнения са най-точни.
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331726
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331851
След 1 час ще пробвам

TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта