НО след около 1.5 часа чакане и някви демонстрации, че уж се бачка по колата, (при което аз вече се чуствах със смъкнати гащи в поза "БАБА БЕРЕ ГЪБИ") дойдоха и ми изцепиха, че това устройство дето ми приема сигнала от ключа, има 2 релета едното за заключване а другото за отключване и точно това дето е за отключване се е преебало, и за да ми го оправят трябва колата да остане за поне 3-4 часа в сервиза (25 кинта на час) и да смени изгорялото реле (някъде около 100кинта). прибрах се у дома и се замислих: " ЧЕ ИЗГЛЕЖДАМ ЗДРАВ- ИЗГЛЕЖДАМ, ЧЕ ИЗГЛЕЖДАМ ПРОСТ И ТОВА Е ВЯРНО (което не е далеч от дейсвителността), АМА АДЖЕБА ТЕЗ НЕ СЕ ЛИ ЗАМИСЛИХА, ЧЕ МОЖЕ И ШЕФА ИМ ДА ПОЗНАВАМ."

така майната им на моите мисли, ама понеже в процеса на разговора споменах, че тези "ВЕЛИКИ ТАЙНИ КЛЮЧОВЕ" трябва да са пуснати свободно и да не си губим времто ВЗАИМНО за всяка дреболия ми бе оговорено: " Е НАЛИ ВСЕ ПАК ЗАТОВА СМЕ ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ"
от което в последствие стигнах до извода, че оторизираните сервизи или са измамници или некъдърници. и сега най-хубавото понеже видях, че някой колега също е бил по пързалката и него са го "КЪПАЛИ С ХЛАДКА ВОДА" че имал прецакан студена спойка
ето как се ОПРАВЯТ НЕЩАТА ЗА около 30 СЕКУНДИ и 100 КИНТА ПО- МАЛКО
1. КЛЮЧОВЕТЕ СА ИЗВАДЕНИ
2.ОТВОРЕТЕ ВРАТАТА НА ВОДАЧА
3.ПЪХНЕТЕ КЛЮЧА И ВКЛЮЧЕТЕ НА ПЛОЖЕНИЕ "on" - ИЗЧАКАЙТЕ 10 СЕК.
4. В ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ НАТИСНЕТЕ 2 ПЪТИ БУТОНА "UNLOCK" КОЙТО СЕ НАМИРА НА КЛЮЧА, БИ ТРЯБВАЛО ДА СЕ ЧУЕ ОТ ВРАТИТЕ КАК ВЕЧЕ ДЕЙСТВА.
ЧЕСТИТО ВЕЧЕ И СТУДЕНАТА СПОЙКА Е ОПРАВЕНА И РЕЛЕТО
надявам се да съм полезен
