Някой свалял ли е таблото на Карина?
CuMo
Мнение от mafiota » 18 Ное 2010 19:11
По принцип използват генератор на импулси, но казват че ства и с по-елементарна схема като тази по-доло. Но чесно да ти кажа не знам на какво напрежение ги пускат. Би трябвало на 12В да става, така да цъкаш на импулси като предварително с флакона е нагнетена дюзата, ноооо не мога да кажа със сигурност.




mafiota
CuMo
Мнение от mafiota » 19 Ное 2010 17:35
Незнам дали хубаво ги чистят с тея ваниCuMo написа:Ивъй, въй, въй, в момента не разполагам с подобни условия.
Мога след време да ги дам за почистване във вана, като цената е поне 10лв/дюза.

Руснаците казват че имало ефект от почистването.
mafiota
Bass_Man
Мнение от CuMo » 20 Ное 2010 20:00
Аз като не разбирам от електроника, гледам да не пипам.
Днес изкормих половината табло, обаче не можах да го сваля цялото.
Поне успях да си сменя дунапрените на клапата за рециркулация, че старите бяха станали на гъз направо.
Използвах полиуретанова звукоизолация с гумена вложка и двойнозалепящо.



Днес изкормих половината табло, обаче не можах да го сваля цялото.
Поне успях да си сменя дунапрените на клапата за рециркулация, че старите бяха станали на гъз направо.
Използвах полиуретанова звукоизолация с гумена вложка и двойнозалепящо.



CuMo
mafiota
Мнение от CuMo » 21 Ное 2010 17:31
Където можах - смених уплътненията.
Обаче след сглобяването на таблото, колата умрЕ тотално.
Преди да сглобя таблото я палих и мръднах напред назад, нямаше проблем.
Сега сглобих централната конзола, всичко си е на мястото.
Като завъртя на стартер - прави половин оборот на маховика и някакво реле (или нещо подобно, може и зумер да е) започва да пиука, при което спира процеса по запалването.
Съмнява ме първо акумулатора, но няма как да го замеря в момента.
По-скоро искам да попитам: Ако има някакъв заряд в акумулатора, но той не е достатъчен за адекватно запалване, нормално ли е да се включва такава аларма?
Може да съм го поизтощил щото пусках вентилатора на макс 3-4 пъти за да тествам врътките и жилата, а и не го знам колко е дърт, с колата го взех. Вчера повъртях повечко на място, след като не беше палена цяла седмица и смених едните О-пръстенчета на дюзите.
Звукът от зумера звучи като високочестотно: Трулюлюлюлюлюлюлюлю
И дори не се закашля да пали.
Положението беше такова днес:

Дет се вика:
Обаче след сглобяването на таблото, колата умрЕ тотално.

Преди да сглобя таблото я палих и мръднах напред назад, нямаше проблем.
Сега сглобих централната конзола, всичко си е на мястото.
Като завъртя на стартер - прави половин оборот на маховика и някакво реле (или нещо подобно, може и зумер да е) започва да пиука, при което спира процеса по запалването.
Съмнява ме първо акумулатора, но няма как да го замеря в момента.
По-скоро искам да попитам: Ако има някакъв заряд в акумулатора, но той не е достатъчен за адекватно запалване, нормално ли е да се включва такава аларма?
Може да съм го поизтощил щото пусках вентилатора на макс 3-4 пъти за да тествам врътките и жилата, а и не го знам колко е дърт, с колата го взех. Вчера повъртях повечко на място, след като не беше палена цяла седмица и смених едните О-пръстенчета на дюзите.
Звукът от зумера звучи като високочестотно: Трулюлюлюлюлюлюлюлю
И дори не се закашля да пали.
Положението беше такова днес:

Дет се вика:

CuMo
mafiota
Мнение от CuMo » 21 Ное 2010 17:50
Това ще е първото нещо, което ще проверя утре.
Ще видя с мултицет колко му е напрежението и ще опитам с друг акумулатор от приятел.
Последно като го мерих преди месец и нещо беше 12,6V в покой.
Обаче сега като застудя кой знае...
Минава ми и една друга еретична мисъл в главата.
Преди време имах премеждия заради останки от аларма в колата.
Да не би пък да е останал още някакъв модул някъде по колата и да ми прави магарии..
Ще видя с мултицет колко му е напрежението и ще опитам с друг акумулатор от приятел.
Последно като го мерих преди месец и нещо беше 12,6V в покой.
Обаче сега като застудя кой знае...
Минава ми и една друга еретична мисъл в главата.
Преди време имах премеждия заради останки от аларма в колата.
Да не би пък да е останал още някакъв модул някъде по колата и да ми прави магарии..

CuMo
CuMo
Bass_Man
Мнение от CuMo » 22 Ное 2010 21:24
Днеска й сложих ето това животно и всичко заспа, пали от четвърт:
http://autoring.bg/product_view.php?product_id=4
Стария акумулатор беше 10V на контакт и 3V при завъртане. Пътник.
http://autoring.bg/product_view.php?product_id=4
Стария акумулатор беше 10V на контакт и 3V при завъртане. Пътник.
CuMo
Bass_Man
Мнение от CuMo » 22 Ное 2010 22:20
А за врътката на парното - някой каба акъллия е отместил врътката с една позиция спрямо механизма...
Ама го разбрах, чак като разхвърлях всичко...
Предупреждавам - ако разкачате жилата. Жилото за количеството топла вода през радиатора на парното е така преценено, че обратното му закачане става с доста голям пиниз и пъшкане, направо ми се е$а майката вчера...
Ама го разбрах, чак като разхвърлях всичко...

Предупреждавам - ако разкачате жилата. Жилото за количеството топла вода през радиатора на парното е така преценено, че обратното му закачане става с доста голям пиниз и пъшкане, направо ми се е$а майката вчера...
CuMo
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост