не съм казвал , че двигателя е калпав а че щом 5 човека от форума имаме един и същ проблем с един и същ двигател явно е че не се дължи на чиста случаиност , а проблем с мотора които явно при теб го е нямалоslowtraveler написа:Основен ремонт - писал съм из форума (проблема с маслото)...
Поста го пуснах като контра-пример към lubooo за това, че дадения двигател е калпав...
Че има недостатъци - има (гаранционно остраняемия дефект с запичане на сегменти, разхлопване на клапите на всмукателния колектор), но по принцип не е чак толкова зле двигателчето.
Не притрисаше нито преди, нито след ремонта...
И оборотите си бяха нормални (около 700).
Разхода му също бе съвсем нормален...
Toyota Corola VVTi
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
За статистиката - авензис 1.8 ввти, 129hp, градско габрово - минимално 11 съм постигал, с нормално каране към 12, като ме хване нервата 13, 14,..., не е проблем("ECT POWER" -
). Това всичкото е лятото, като се има предвид, че основният ми маршрут има 2 светофара, и още две кръстовища да го кажем. 4км по 4 пъти на ден, + още средно 3-4км други маршрути. Говоря за абсолютно чисто само градско, засечено за няколко стотин км.
Извън градско - рекордът засега е 5.9, по-често 6.0 - 6.1. Последен резултат 6.2 съм зимните вредещайни, дето са 195/65/15, т.е. лъжат компа че съм минал по-малко км отколкото реално са били (според калкулаторите, с 3%), така че излиза пак да е било към 6.0.
А, да не забравя - с автоматик съм ... За ръчка предполагам 0.3-0.5 надолу за извънградско, и може би до литър надолу на градското.
За сравнение дизелова фиеста (75кс), при същото каране , по същия маршрут, дава между 6.5 и 7.5 градско.
И един въпрос - ВВТИ-тата имат ли lean burn режим?
Извън градско - рекордът засега е 5.9, по-често 6.0 - 6.1. Последен резултат 6.2 съм зимните вредещайни, дето са 195/65/15, т.е. лъжат компа че съм минал по-малко км отколкото реално са били (според калкулаторите, с 3%), така че излиза пак да е било към 6.0.
А, да не забравя - с автоматик съм ... За ръчка предполагам 0.3-0.5 надолу за извънградско, и може би до литър надолу на градското.
За сравнение дизелова фиеста (75кс), при същото каране , по същия маршрут, дава между 6.5 и 7.5 градско.
И един въпрос - ВВТИ-тата имат ли lean burn режим?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Наистина става въпрос за малко по различен двигател от твоя,но оборотите са си същите.И е нормално на мен градско да ми е по малък разхода защото аз съм с 1.4 а ти с 1.6lubooo написа:не съм казвал , че двигателя е калпав а че щом 5 човека от форума имаме един и същ проблем с един и същ двигател явно е че не се дължи на чиста случаиност , а проблем с мотора които явно при теб го е нямалоslowtraveler написа:Основен ремонт - писал съм из форума (проблема с маслото)...
Поста го пуснах като контра-пример към lubooo за това, че дадения двигател е калпав...
Че има недостатъци - има (гаранционно остраняемия дефект с запичане на сегменти, разхлопване на клапите на всмукателния колектор), но по принцип не е чак толкова зле двигателчето.
Не притрисаше нито преди, нито след ремонта...
И оборотите си бяха нормални (около 700).
Разхода му също бе съвсем нормален...относно разхода мисля , че 9.5 10 е съвсем нормален разход за този мотор , поне от информацията която имам аз
и ако има колеги които твърдят , че има гори 8 градско просто им пожелавам успех
иначе извънградско над 7 не съм ч виждал независимо как се кара , а съм свалял до 5.8 с доста икономично каране
и все пак темата е друга .. извинявам се за офтопика .
- slowtraveler
- Мнения: 6644
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
Че са нормални доста ниските обороти - така е...
Но не е нормално претрисането...
Иначе може да е от съвсем безобидни причини: позацапани инжектори, калпав бензин, поизносени свещи и т.н.
Но не е нормално претрисането...
Иначе може да е от съвсем безобидни причини: позацапани инжектори, калпав бензин, поизносени свещи и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ето тук има нещо по въпроса, ще го извадя в цитат "Статистиките отчитат ........ и завишена чувствителност към качеството на горивото, която се изразява в нестабилна работа на празни обороти и спад в мощността." Това се получава 100% при мен, първо претрисането, второ, ако опитам да потегля със съвсем малко газ, изгасва.
Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i 2002 г.
Моята е 1,4 2005г. 100 000км. и е същото при потеглане си търси около 1800-2000оборота, при по малко се получава неприятно придръпване, като при нов шофьор. Обороти като студена около 1200, загряля - една чертичка и половина под 1000 оборота. Абе трябва да се свикне със странната газ на мен ми беше трудничко от 1,9тди, на королка 1,4 ввти. По добре ми е и от към разход и от към вибрации. При включване на консуматори /фарове климатик опит за потегляне/ вдига обороти сама.DukeFan написа:Ето тук има нещо по въпроса, ще го извадя в цитат "Статистиките отчитат ........ и завишена чувствителност към качеството на горивото, която се изразява в нестабилна работа на празни обороти и спад в мощността." Това се получава 100% при мен, първо претрисането, второ, ако опитам да потегля със съвсем малко газ, изгасва.
исках да кажа че нормалните оборти на празен ход на 1,6 ввт-и са 650. така е при мен. когато падне под 650 оборота, което се случва изключително рядко - тогава претриса. това става лятото при включен климатик и голяма жега. наблюденията ми са че при включване на консуматор оборотите падат за малко след която бързо се нормализират. последния път след еднодневен престой в сервиза с разкачен акумулатор (предполагам акумулатора беше разреден) запона да претриса доста сеизоно, но като покарах и заредих акумулатора се оправи. не знам каква е връзката (може би се е рестартирал и компютъра, понеже се наложи препрограмиране на ауто-то на стъклоповдигачите) - но определно се усети връзката между падането на оборотите и акумулатора.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Не е точно претрисане, като да ти загасва двигателя,а по скоро се получават едни вибрации (при повече консуматори).И това най-вероятно е както ти по рано писа от разхлабени клапани на всмукателните колектори.slowtraveler написа:Че са нормални доста ниските обороти - така е...
Но не е нормално претрисането...
Иначе може да е от съвсем безобидни причини: позацапани инжектори, калпав бензин, поизносени свещи и т.н.
+1ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
Моето версо 1.6 поддържа 650 оборота на място, при движение на свободна 850-900. Мисля, че е нормално и не го мисля. Разход градско 9.5, извънградско 6.2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider] и 1 гост