+1slowtraveler написа:Ами предпочитам бензинката, защото не искам да се съобразявам дали в момента съм налял 'правилното' гориво, дали температурата не е под -20С, дали съм карал прекалено дълго градско, и трябва да чистя DPF...
Затова и преглътнах възможната икономия от дизела (за пореден път) и се радвам на безпроблемна експлоатация на поредната бензинка.
А въртящия момент въобще не ме интересува - за мен е важна мощността...
За вървенето - сигурно си прав в усещането си, че дизела върви повече.
Ама в таблиците се вижда, че по-маломощната бензинка е по-бърза и на старт, и на максимална скорост...
Защо ли?
Дизел vs Бензин
Toyota Yaris P10 998 VVT-i '01
ex Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i '03
ex Toyota Corolla E10 2.0 D '96
ex Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i '03
ex Toyota Corolla E10 2.0 D '96
biggrin.gif biggrin.gif добре....как да го кажа че да ме разберете????????????????знаеш ли че от 90конйов ваг може да се направи 200конйов както е 1.9??????????????не съм притежавал 90 конйов но съм притежавал 110 и 131к.с. и съм ги чипосвал до ........почти до максимум...тук се налага да оплуя тойота щото още не се е намерил човек дето да рови в софтуера й а единствено с пауър-бокс и тем подобни простотии дигат мощността.и още един плюс за ваг----съединител на 110коня при добър чип и минавайки 160кс неееема проблем.от 131 стоков до 190--нестоков biggrin.gif пак удържа.а на тойота дори и стоковия се опитва да плющи biggrin.gif както е новаScott написа:Сашко, верно че 64-а не е като 78-ма, ама колко дизела над 150к.с. си карал, та така компетентно ни заклейми biggrin.gifsacho7803 написа:...пенсионерска история
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
И сигурно , като направиш ТиДиАйката 200 коня и тя започва да върви зверски без да се чупи и харчи има няма 5/100 градско а ? Айде стига с тия легенди . Има няма по 2 пъти на месец се намира някой да пусне тема колко е велик печкарника . Ако няма тема за масло или гуми ще има за "великия" дизел . Като толкова ви кефи карайте си ги тия кашони ако искате с 300км/ч ама недейте да се опитвате да изкарвате тази овехтяла технология високотехнологична и модерна . Защото няма нищо модерно да се слагат камионджийски двигатели по колите ! Писах вече 100 пъти: най-ефеткивния дизел не е нито с обща рейка нито с турбо нито е на автомобил .
Дизела е икономичен само когато се кара икономично ! Понеже и аз съм карал доста дизели да ти кажа , че ако успееш V10 или V12 дизелите на аЛуди да ги накараш да харчат под 25 градско и 15 извънградско ще си шампион ! Всеки един дизел 1,4-2,0 като му завариш педала дори и на извънградско започва да харчи по 10-14 литра на 100км . Дори чистия дизел 1,5 на Ситроен на заварка на извънградско харчи около 10 на 100 . X5 3.0D 200 коня на извънградско 12-14 при по-агресивно каране не при заварка .
Като започнете с тия легенди и направо мед ви капе от сърцето . Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба и целия ви икономичен свят се срива за по-малко от секунда . Всеки един 6-так или 8-смак ще ти дава 15-20 градско газ с едни 200-300 кротки атмосферни коня , а ти ще си велик с разпилена TDi-ка , която ще харчи 10 градско нафта ако не я настъпваш . Карайте си ги тия дизелчета и не се опитвайте да ни промивате мозъците ако обичате .
Дизела е икономичен само когато се кара икономично ! Понеже и аз съм карал доста дизели да ти кажа , че ако успееш V10 или V12 дизелите на аЛуди да ги накараш да харчат под 25 градско и 15 извънградско ще си шампион ! Всеки един дизел 1,4-2,0 като му завариш педала дори и на извънградско започва да харчи по 10-14 литра на 100км . Дори чистия дизел 1,5 на Ситроен на заварка на извънградско харчи около 10 на 100 . X5 3.0D 200 коня на извънградско 12-14 при по-агресивно каране не при заварка .
Като започнете с тия легенди и направо мед ви капе от сърцето . Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба и целия ви икономичен свят се срива за по-малко от секунда . Всеки един 6-так или 8-смак ще ти дава 15-20 градско газ с едни 200-300 кротки атмосферни коня , а ти ще си велик с разпилена TDi-ка , която ще харчи 10 градско нафта ако не я настъпваш . Карайте си ги тия дизелчета и не се опитвайте да ни промивате мозъците ако обичате .
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Нали затова по-горе казах, че 'връхта' ще е когато и на автомобилните (а не само на автобусните) дизели вържат по една газчица laugh.gifScott написа:Е тва е апотеоза на спора дизел-бензин, честито на печелившите ГАЗариBass_Man написа:...Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба ...
А системата би трябвало да е много проста - пускаш газта да тече в всмукателния колектор, а паленето на сместа пак става с нафта, но просто тогава пуска по-малко нафта, защото в цилиндъра е влязъл не въздух, а допълнително гориво - газта...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Слоу, тази 'система' съществува отдавна - http://www.chilterngascars.co.uk/cars/lpgdiesel.htmslowtraveler написа:А системата би трябвало да е много проста ...
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Сигурен съм, че системата я има отдавна, иначе нямаше да я слагат на дъртите Икаруси...
Но не съм я виждал 'отвътре' в действие на автобусите (по мое време в Градски Транспорт нафтата бе евтина и не слагаха газ).
Нито пък съм виждал някой колега с дизелова кола да си е слагал такова нещо...
Но не съм я виждал 'отвътре' в действие на автобусите (по мое време в Градски Транспорт нафтата бе евтина и не слагаха газ).
Нито пък съм виждал някой колега с дизелова кола да си е слагал такова нещо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Много са популярни при Ланд Ровър - http://www.tinleytech.co.uk/ http://www.ozonlpg.com/diesellpg.html http://www.gaspoweruk.co.uk/v3/diesellp ... ifuel.htmlslowtraveler написа:Нито пък съм виждал някой колега с дизелова кола да си е слагал такова нещо...
-
sashoskiora
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifBass_Man написа:И сигурно , като направиш ТиДиАйката 200 коня и тя започва да върви зверски без да се чупи и харчи има няма 5/100 градско а ? Айде стига с тия легенди . Има няма по 2 пъти на месец се намира някой да пусне тема колко е велик печкарника . Ако няма тема за масло или гуми ще има за "великия" дизел . Като толкова ви кефи карайте си ги тия кашони ако искате с 300км/ч ама недейте да се опитвате да изкарвате тази овехтяла технология високотехнологична и модерна . Защото няма нищо модерно да се слагат камионджийски двигатели по колите ! Писах вече 100 пъти: най-ефеткивния дизел не е нито с обща рейка нито с турбо нито е на автомобил .
Дизела е икономичен само когато се кара икономично ! Понеже и аз съм карал доста дизели да ти кажа , че ако успееш V10 или V12 дизелите на аЛуди да ги накараш да харчат под 25 градско и 15 извънградско ще си шампион ! Всеки един дизел 1,4-2,0 като му завариш педала дори и на извънградско започва да харчи по 10-14 литра на 100км . Дори чистия дизел 1,5 на Ситроен на заварка на извънградско харчи около 10 на 100 . X5 3.0D 200 коня на извънградско 12-14 при по-агресивно каране не при заварка .
Като започнете с тия легенди и направо мед ви капе от сърцето . Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба и целия ви икономичен свят се срива за по-малко от секунда . Всеки един 6-так или 8-смак ще ти дава 15-20 градско газ с едни 200-300 кротки атмосферни коня , а ти ще си велик с разпилена TDi-ка , която ще харчи 10 градско нафта ако не я настъпваш . Карайте си ги тия дизелчета и не се опитвайте да ни промивате мозъците ако обичате .
Сложи си една газчица на Супрата и остави дизелите на нас.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ico1 и 5 госта