Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
а при дизела същото ли е
Мнение от Пешо » 05 Фев 2006 14:05
Пешо
LEXUS
въпрос към LEXUS
Мнение от nasco » 09 Фев 2006 07:45
Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
nasco
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 09 Фев 2006 08:18

LEXUS
Мнение от nasco » 09 Фев 2006 08:21

Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
nasco
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 28 Май 2006 21:59

Относно маслото - Авенсис 1.6 VVT-I (2002г) на 44х.км започна да гори масло като змей...
Тойота потвърдиха гаранция до 150х.км на тези проблемни двигатели....
Сега чакам да докарат частите и да ги сменят по гаранция.
От 2 месеца Тойота смятат, че най-накрая са открили начин да се борят със запичането на сегменти, което се получавало от прекалено загряване на зони от буталото.
Затова по думите им ще сменят: сегменти, бутала (нов модел с допълнителни маслени канали и отвори за по-добро охлаждане на буталото), щека за масло.
След ремонта в картера ще се долива с 0.5л масло повече от указаното в книжката. Затова се сменя и щеката.
Като приключи ремонта - ще върна първоначални впечатления.
Ако някой е минал през процедурата - да пише.
slowtraveler
LEXUS
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 28 Май 2006 23:06
Според Тойота България преди около 2 месеца са получили инструкции от Тойота да сменят гаранционно и буталата.
Преди това са сменяли само сегменти....
Поне това им бяха думите....

slowtraveler
Мнение от newmiro » 29 Май 2006 01:01
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
- bravooo
- Мнения: 43
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 1 път
Ne VVTi-a e vinoven ,a TM Auto
Мнение от bravooo » 30 Май 2006 20:33
Kato za kapak turnah i edna dobavka - FORSAN, koiato edni moi priateli vnasiat ot Ukraina i efekta beshe

Nito razhod na maslo, padna mi razhoda i na benz s 1l/100 a i dvigatelia veche murka kato siamski kotarak e edna duma pulen kef.......

bravooo
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 30 Май 2006 20:56
И това не е работа на ТМ Ауто, а на Тойота на високо равнище.....
Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите. Това което ме учуди, че дори в Русия са предложили на клиент директна смяна на двигател (на 40,000км) при горене на масло.
Освен това гумичките започват да изпускат постепенно (разхода на масло се увеличава плавно), докато например при мен разхода изведнъж се появи и то в ОГРОМНИ количества, а от 5-6 дена не е пипнала масло. Явно сегмента се раздвижи, защото разхода беше около 1Л/1000км, а за последните 1000км не е мръднало(разход под 100г/1000км).
Което веднага се отрази на ауспуха - стана прашно-черен, а не мазно-черен.....
а 1/8х.км според мен също е повишен разход за съвременен двигател, въпреки че в книжката на тойота пише, че 1л/1х.км е нормално?!
Руснаците и украинците имат много добри присадки, но нормално ли е на двигател на 40-50х.км. да се налага да му слагаш присадки....

Абе - тъй като ми омръзна ежедневно да отварям капака и да гледам дали ИЗВЕДНЪЖ разхода не се е появил - отивам в сервиза да видим там какво ще измислят.... (особено щом е все още по гаранция)

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от ALTEZZA » 31 Май 2006 09:00
tova ne e savsem taka, za USA specialno problema sashtestvuva samo za 1ZZ-FE dvigatelia, i nai problemnite sa 98 i 99 modelite koito daje niamat VVT-i, VVT-i se postavia chak sled 00 na tozi dvigatel, kogato i problema dostga namaliava. moga da se setia za kup drugi dvigateli koito imat VVT-i i nikoga ne sa imali problem s gorene na maslo.slowtraveler написа: Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите.
ALTEZZA
- bravooo
- Мнения: 43
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 1 път
Masla i VVTI
Мнение от bravooo » 01 Юни 2006 19:15
slowtraveler написа:Абе то за гумичките по принцип е така, но според теб кой производител ще се набутва да прави БЕЗПЛАТНО - по гаранция (и то удължена по тяхна воля на 5г/150х.км) такъв ремонт със смяна на бутала и промяна на нивото на маслото ако не съществува проблем?!?!
И това не е работа на ТМ Ауто, а на Тойота на високо равнище.....
Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите. Това което ме учуди, че дори в Русия са предложили на клиент директна смяна на двигател (на 40,000км) при горене на масло.
Освен това гумичките започват да изпускат постепенно (разхода на масло се увеличава плавно), докато например при мен разхода изведнъж се появи и то в ОГРОМНИ количества, а от 5-6 дена не е пипнала масло. Явно сегмента се раздвижи, защото разхода беше около 1Л/1000км, а за последните 1000км не е мръднало(разход под 100г/1000км).
Което веднага се отрази на ауспуха - стана прашно-черен, а не мазно-черен.....
а 1/8х.км според мен също е повишен разход за съвременен двигател, въпреки че в книжката на тойота пише, че 1л/1х.км е нормално?!
Руснаците и украинците имат много добри присадки, но нормално ли е на двигател на 40-50х.км. да се налага да му слагаш присадки....
Абе - тъй като ми омръзна ежедневно да отварям капака и да гледам дали ИЗВЕДНЪЖ разхода не се е появил - отивам в сервиза да видим там какво ще измислят.... (особено щом е все още по гаранция)
Stom si v garancia oste mozhe da gi maroderstvash do dupka. Fact pri men e che problema beshe ot gumichkite na klapanite i ot nisto drugo. A ATEZZA e prav che za segmenti stava duma pri 1ZZ dvigatelite, no i do sega ne sum prochel niakoi da gi e smenil.............mezhdudrugoto tazi prisadka ia slozhih profilaktichno, ne che mi se nalagashe.....prosto otzivite ot moite priateli biaha mnogo dobri.
bravooo
- max-2
- Мнения: 2098
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Мнение от max-2 » 01 Юни 2006 21:52

max-2
ALTEZZA
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта