Съвет за избор на...Тойота
Съвет за избор на...Тойота
Здравейте,
Нов съм тук и се нуждая от съвет и инфо при избор на марката.Знам че тук има много информация,но ще ми е малко трудно да я отсея засега...
Вниманието ми е насочено към модела Авенсис (комби) Година '98-2001 (няма пари за по-нова).Предпочитам икономичен,но все пак не най мудния двигател.
Въпросите са :
-заслужава ли си ?
-дизел или бензин ?
-кой от двигателите ?
-скъпа ли е поддръжката на модела ?
-дефекти за които да се внимава при покупка
....и каквото още ме посъветвате
Благодаря на всички отзовали се !
Нов съм тук и се нуждая от съвет и инфо при избор на марката.Знам че тук има много информация,но ще ми е малко трудно да я отсея засега...
Вниманието ми е насочено към модела Авенсис (комби) Година '98-2001 (няма пари за по-нова).Предпочитам икономичен,но все пак не най мудния двигател.
Въпросите са :
-заслужава ли си ?
-дизел или бензин ?
-кой от двигателите ?
-скъпа ли е поддръжката на модела ?
-дефекти за които да се внимава при покупка
....и каквото още ме посъветвате
Благодаря на всички отзовали се !
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
има доста такива теми намери и прочети, аз не съм запознат много, но меое мнение не е нужно много да го взимаш под внимание ,
според мен
на 1 място аз прдпочитам колата да е с верига, (няма копуване на ремъци и 2 ролки... и пари за смяна, за това харесвам мерцедес и БМВ) идр автомобили с верига
на 2. Бензин на газ е най - евтино който и каквото да ми говори
на 3 Дизел
на 4 Бензин
а вече за слабости в моделите колегите или намери и чети теми,
но не слушай много (сектантите) всякака кола като се кара се чупи, нема такава дето не се чупи
според мен
на 1 място аз прдпочитам колата да е с верига, (няма копуване на ремъци и 2 ролки... и пари за смяна, за това харесвам мерцедес и БМВ) идр автомобили с верига
на 2. Бензин на газ е най - евтино който и каквото да ми говори
на 3 Дизел
на 4 Бензин
а вече за слабости в моделите колегите или намери и чети теми,
но не слушай много (сектантите) всякака кола като се кара се чупи, нема такава дето не се чупи
За веригата-ДА .В момента карам Нисан..с верига.Благодаря !andrian999999 написа:има доста такива теми намери и прочети, аз не съм запознат много, но меое мнение не е нужно много да го взимаш под внимание ,
според мен
на 1 място аз прдпочитам колата да е с верига, (няма копуване на ремъци и 2 ролки... и пари за смяна, за това харесвам мерцедес и БМВ) идр автомобили с верига
на 2. Бензин на газ е най - евтино който и каквото да ми говори
на 3 Дизел
на 4 Бензин
а вече за слабости в моделите колегите или намери и чети теми,
но не слушай много (сектантите) всякака кола като се кара се чупи, нема такава дето не се чупи
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Принципно гледай да е в периода 98-99-та . Независимо бензин или дизел , че 2000-2003 има малко закачки , които може да излязат скъпи ако ги уцелиш . Ако искаш да е на сигурно Карина или Авенсис до 99г. и Авенсис след 2003г. Това го пиша сигурно за 20-ти път .
Бензин или дизел си е твоя работа . Ако ще караш много и искаш максимално спестяване бензин с газов инжекцион е логичния избор . Ако ще ползваш много багажника може би дизела ще е по-добрия вариант.
И принципно забрави да се състезаваш с тези коли ! Това са коли за работа не за състезания !
Бензин или дизел си е твоя работа . Ако ще караш много и искаш максимално спестяване бензин с газов инжекцион е логичния избор . Ако ще ползваш много багажника може би дизела ще е по-добрия вариант.
И принципно забрави да се състезаваш с тези коли ! Това са коли за работа не за състезания !
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Вероятно визираш разхода на масло на VVTi двигателите?Мисля,че на Авенсис стария двигател 1.8 А7-FE се монтира не до 99г,а до август 2000г.След това до 2003 на същото купе се слагат VVTi двиагтелите,които мисля имат проблем с разхода на масло.Bass_Man написа:Принципно гледай да е в периода 98-99-та . Независимо бензин или дизел , че 2000-2003 има малко закачки , които може да излязат скъпи ако ги уцелиш . Ако искаш да е на сигурно Карина или Авенсис до 99г. и Авенсис след 2003г. Това го пиша сигурно за 20-ти път .
След 2003 вече новото купе не е ли със същите VVTi двигатели,или тогава проблема е оправен?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
О,никакви състезания ! Искам семейна кола.Bass_Man написа:Принципно гледай да е в периода 98-99-та . Независимо бензин или дизел , че 2000-2003 има малко закачки , които може да излязат скъпи ако ги уцелиш . Ако искаш да е на сигурно Карина или Авенсис до 99г. и Авенсис след 2003г. Това го пиша сигурно за 20-ти път .
Бензин или дизел си е твоя работа . Ако ще караш много и искаш максимално спестяване бензин с газов инжекцион е логичния избор . Ако ще ползваш много багажника може би дизела ще е по-добрия вариант.
И принципно забрави да се състезаваш с тези коли ! Това са коли за работа не за състезания !
Благодаря !
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Авесис 99-та много често ми се е налагало да му вдигам капака по време на път... сменял съм му изгоряла крушка (като спрях видях че не свети и ме дразнеше), а и как по друг начин да налея течност за чистачки?nowyaris написа:Каквато и Тойота да вземеш си на далавера.Аз цял ден по пътищата Тойота с вдигнат капак не съм виждал.Уверявам те,че съм виждал много неща.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Тая верига нищо съществено не ти спестява, шумна е и тя СЪЩО има нужда от поддръжка. Например един обтегач има при някой коли дето струва майка си и баща си. Аз лично не виждам причина да се купува даден мотор само защото е с верига, по тази логика най-добре е с долен разпределителен вал и повдигачи това вече наистина е вечно.
С верига са само двигателите от серията с VVTi които автоматически са непрепоръчителни по две причини. Не са подходящи за газ поради по слабите клапани и опастност от прегаряне на клапаните легла. Другото е че са с пластмасови колектори и се налага препоръчително монтиране на ГИ. Както казаха и колегите първите VVTi страдат от един проблем който БИ трябвало да е отстранен гаранционно, а именно харч на масло заради скапани маслосъбирателни сегменти. Ако все пак си купиш кола от първите години задължително търси доказателства че този проблем е отстранен.
За дизела нямам мнение аз лично ако ми трябва евтино предвижване и поддръжка никога не бих си купил дизел.
Ако искаш кола която да забравиш откъде се отваря капака на мотора и върви евтино си намери Авнсис с по-старите мотори. Те са 1.8 (7A-FE) и 2.0(3S-FE), да имат ремък а не верига но веднъж сменен ремъка кара до около 90к км. (цена за 2.0 със все помпата и всички ролки 270 лв.)
Тези мотори са с метални колектори и MAP сензор което им позволява да работа с обикновенна газова и отделно на това този мотор няма драма с клапани. Прости,надежни и икономични агрегати единия е 110 к.с. другия 133 к.с., единия е малко по-икономичен в града но пук другия е малко по-приятен за каране на дълго.
С верига са само двигателите от серията с VVTi които автоматически са непрепоръчителни по две причини. Не са подходящи за газ поради по слабите клапани и опастност от прегаряне на клапаните легла. Другото е че са с пластмасови колектори и се налага препоръчително монтиране на ГИ. Както казаха и колегите първите VVTi страдат от един проблем който БИ трябвало да е отстранен гаранционно, а именно харч на масло заради скапани маслосъбирателни сегменти. Ако все пак си купиш кола от първите години задължително търси доказателства че този проблем е отстранен.
За дизела нямам мнение аз лично ако ми трябва евтино предвижване и поддръжка никога не бих си купил дизел.
Ако искаш кола която да забравиш откъде се отваря капака на мотора и върви евтино си намери Авнсис с по-старите мотори. Те са 1.8 (7A-FE) и 2.0(3S-FE), да имат ремък а не верига но веднъж сменен ремъка кара до около 90к км. (цена за 2.0 със все помпата и всички ролки 270 лв.)
Тези мотори са с метални колектори и MAP сензор което им позволява да работа с обикновенна газова и отделно на това този мотор няма драма с клапани. Прости,надежни и икономични агрегати единия е 110 к.с. другия 133 к.с., единия е малко по-икономичен в града но пук другия е малко по-приятен за каране на дълго.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Колега,ти знайш коя коя година сме сега?Тука,на Земята,не на Марс?Кви са тез акъли дето ги даваш?какъв е тоз ремък 90 хиляди.От Токио ли го взимаш,от къде?И що го мъчиш колегата за газова.Той си каза нещо евтино за фамилията-на Тойотата се убедих,че най скъпото е да я купиш,после всичко ти излиза много евтино.PESHO OT MARS написа:Тая верига нищо съществено не ти спестява, шумна е и тя СЪЩО има нужда от поддръжка. Например един обтегач има при някой коли дето струва майка си и баща си. Аз лично не виждам причина да се купува даден мотор само защото е с верига, по тази логика най-добре е с долен разпределителен вал и повдигачи това вече наистина е вечно.
С верига са само двигателите от серията с VVTi които автоматически са непрепоръчителни по две причини. Не са подходящи за газ поради по слабите клапани и опастност от прегаряне на клапаните легла. Другото е че са с пластмасови колектори и се налага препоръчително монтиране на ГИ. Както казаха и колегите първите VVTi страдат от един проблем който БИ трябвало да е отстранен гаранционно, а именно харч на масло заради скапани маслосъбирателни сегменти. Ако все пак си купиш кола от първите години задължително търси доказателства че този проблем е отстранен.
За дизела нямам мнение аз лично ако ми трябва евтино предвижване и поддръжка никога не бих си купил дизел.
Ако искаш кола която да забравиш откъде се отваря капака на мотора и върви евтино си намери Авнсис с по-старите мотори. Те са 1.8 (7A-FE) и 2.0(3S-FE), да имат ремък а не верига но веднъж сменен ремъка кара до около 90к км. (цена за 2.0 със все помпата и всички ролки 270 лв.)
Тези мотори са с метални колектори и MAP сензор което им позволява да работа с обикновенна газова и отделно на това този мотор няма драма с клапани. Прости,надежни и икономични агрегати единия е 110 к.с. другия 133 к.с., единия е малко по-икономичен в града но пук другия е малко по-приятен за каране на дълго.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Визирам недомислиците на Тойота в периода 2000-2003 . А те не са само сегменти . Общо взето тези коли си имат доста скъпи детски болести и за това не ги препоръчвам на никой ( дизел и бензин ) . Има колеги , които нямат проблеми но има и много , които имат . Това е все едно да ти препоръчам 325/525/725TDS или VAG 2,5 TDI V6 или помпа дюза . Ся точно до кой месец 2000 година са правени не съм запознат и за това за гаранция казвам 99г. Ако човека достатъчно разбира , че да познава двигателите нямаше да пуска темата .JapCar написа: Вероятно визираш разхода на масло на VVTi двигателите?Мисля,че на Авенсис стария двигател 1.8 А7-FE се монтира не до 99г,а до август 2000г.След това до 2003 на същото купе се слагат VVTi двиагтелите,които мисля имат проблем с разхода на масло.
След 2003 вече новото купе не е ли със същите VVTi двигатели,или тогава проблема е оправен?
Аз мислех , че само евросглобките са келяви но се оказа , че има колега от форума , който има Японска селика с проблем с маслото . Така ,че за мен ако няма абсолютно ясни доказателства , че всички проблеми са били отстранени на време гаранционно този период трябва да се избягва .
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Точно защото не разбира трябва да кажем,че проблема за тия години е не в колата,а в двигателите,първите серии на новата генерация VVTi.Bass_Man написа: Ако човека достатъчно разбира , че да познава двигателите нямаше да пуска темата .
.
А аз исках да кажа,че 2000г има и от двата типа двигатели в едно и също купе,т.е. за старите двигатели(които са и преди 2000г) няма проблем,макар,че са 2000г...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта