Ще има ли същия ефект на теста ако маслото не е на максимум ?И ако в София е на максимума с повече зор до Пловдив и обратно би трябвало съвсем ясно да се види . Просто трябва да се кара 140-180 където може . Може да отидеш до края на магистралата за по-сигурно . Тамън ще видиш дали всичко останало работи по колата и как се държи на пътя .
Питане за Корола 2002г.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ще има ефект ама може да останеш без масло или да не можеш реално да прецениш колко е маслото . А между мин и макс е 1л. точно и можеш лесно да сметнеш колко е изхарчила .tedko написа:Ще има ли същия ефект на теста ако маслото не е на максимум ?И ако в София е на максимума с повече зор до Пловдив и обратно би трябвало съвсем ясно да се види . Просто трябва да се кара 140-180 където може . Може да отидеш до края на магистралата за по-сигурно . Тамън ще видиш дали всичко останало работи по колата и как се държи на пътя .
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Malko kasno vidqh tozi post, no az lichno moga da te pozdravq ako si q kupil. Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. However.., tova da e kosura, Az veche 2 godini imam takava Corola i sam super dovolen ot ostanalite neshta. Okachvaneto primerno e mnogo zdravo. Maslo, smenqm na 10000km. Tuka dosta se ispisa za masloto, no ako se prochete knijkata na Corola pishe da se slaga 5W, a ne 10W. Razlikata e golqma.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Извънградско 5,3 на 100 с климатик ми се вижда съвсем приемлив разход. Моята е японска сглобка, имам я отскоро и за 3000 км маслото не е мръднало. Дразни ме единствено, че като позагрее и оборотите на празен ход падат до 500 и са нестабилни, тук и други се оплакаха от този проблем. Ако някой има решение, ще се радвам ако го сподели.chukich написа:.....Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat.
Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i 2002 г.
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
LEXUS написа:Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
колега вземаи я королата , обслужванто не е чак толкова скъпо , ще ти дам пример масло + филтър + 4 свещи и смяната на малото и свещите ми струва 114 лв в тоиота сервиз , което за мен е доста приемлива цена , да не говорим , че ако отидеш при гаражен маистор ги сменяш нещата за под 100 лв 

Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
balgarskite avto site-ove vaobshte ne go gledai. davam ti link ot kade sam vzemal infoto za razhoda. corolata q pishat 124hp
http://www.toyota-europe.com/cars/new_c ... specs.aspx
http://www.toyota-europe.com/cars/new_c ... specs.aspx
LEXUS написа:Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Toyota sa spreli da pravqt 1.6 VVTi i sa q zamenili s 1.6 Valvematic.
Sega zabelqzah, che VVTi dual - e ostaven samo pri 1.33 dvigatelq
Sega zabelqzah, che VVTi dual - e ostaven samo pri 1.33 dvigatelq
LEXUS написа:Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Нещо са объркали данните, защото това са данните точно на 1.6 Dual VVT-i,а са го написали за Valvematic. Има грешка. Затова са го дали 124 коня-точно толкова е 1.6 Dual VVT-i.chukich написа:balgarskite avto site-ove vaobshte ne go gledai. davam ti link ot kade sam vzemal infoto za razhoda. corolata q pishat 124hp
http://www.toyota-europe.com/cars/new_c ... specs.aspx
LEXUS написа:Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
Ето данните от toyota.bg:
http://www.toyota.bg/Images/COROLLA_tcm419-485093.pdf
http://www.toyota.bg/Images/AURIS_tcm419-590137.pdf
Ето и от официалния немски сайт:
http://www.toyota.de/cars/new_cars/auris/specs.aspx
Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
BMW вадят този разход от 1.8i при 10% повече мощност и 20% по-голям въртящ момент. Ауди вадят същия разход от 1.8ТFSI при 20% повече мощност и върт. моментLEXUS написа:...И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност....Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
http://www.whatcar.com/Review/EditionCo ... onId2=7946Bass_Man написа:Разхода на 1.8TFSI и един Мармот завива шоколада в станиол .........
За БМВ също и те така .
Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен'

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта