[FIXED - бендикс] Проблем при палене
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
hyankov - незнам дали ще ме послушаш, но аз ще го кажа - проблема го имаше приятел с неговата Корола Версо, същото, мъки ГОЛЕМИ, Тойота дори смениха целия стартер, защото бяха сигурни и проблема остана, но пари не му взеха..... Предлагам ти просто да сурнеш една добавка яка в резервоара, за да прочисти яко дюзите и тогава вече да търсиш проблема по схемата. Това ще ти струва 10лв, като само ще помогне, няма да ти навреди по никой начин. Той от невярване, че може да го прави заради "хубавата" ни нафта, отиде на почивка до Австрия и там Тойота дилъра му каза ясно и точно - "ДИЗЕЛ КАПУТ" - даде му добавката и каза да слага по-редовно и няма да има грижи.... Пробвай го, защото надали наистина е бендикс, щом не ти върти празно
Не троши пари по "диагностики" преди да пробваш тая попара брат - НАИСТИНА 
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Съжалявам за техническата ми неграмотност, може би не съм го описал правилно...diesel_power написа:Ти каза ,че върти бавно,а това не може да е от бендикса. Ако е от бендикс на моменти стартера ще върти напразно без да върти мотора .
Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.
Както и да е, като върна ключа обратно, този звук от празно въртене спира веднага. Диагностиката не съм си я правил сам, един майстор каза че мисли че е това, само след като чу звуците. В Тойота В. Търново изказаха същото мнение.
Дизел зареждам само от ЛукОйл (така ми препоръчаха уж).
Мерси на всички за отговорите!
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Няма нужда от диктофон.. biggrin.gifhyankov написа:
Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.
Ей така трябваше да го опишеш и първият път (цветно), за да няма съмнения че е бендикса ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
За 'fun', ето все пак запис на няколко нещастни опита за палене.
http://www.box.net/shared/2jcsvs8oi4
Трябва да отбележа че вече съвсем е сдал багажа, не пали дори при студена кола. Добре се докарах, утре ще се чудя как да я закарам до сервиза, дано е събрала сили до тогава
http://www.box.net/shared/2jcsvs8oi4
Трябва да отбележа че вече съвсем е сдал багажа, не пали дори при студена кола. Добре се докарах, утре ще се чудя как да я закарам до сервиза, дано е събрала сили до тогава
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".
Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
WTF?!?hyankov написа:След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.
Akumulatora ne go li otpisahte kato pri4ina ve4e.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Дидо, баш си е бендикс..Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".
Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
Шалтера си е шалтер (при него той работи и изхвърля бендикса) бендикса е зъбчатката която върти маховика..
Точно в него е причината.. Вътре около оста му има едни ролки и пружинки които ги натискат (като контрата на старите велосипеди) и в едната посока трябва да зацепи, а в другата оста трябва да се върти свободно ....
При колегата сега се върти и в двете посоки свободно...
Това подлежи на ремонт- с натягане на пружинките, но не знам дали ще се справи колегата, защото е капсуловано, но с повече фантазия- има начин за отварянето му ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Така, пробвах с чужд акумулатор - не стана. Върнах моя и на късмет запали. Оставих колата в сервиза, до 2 часа ще знам какво е...
Да обобщя - проблема беше започнал да се проявява като мудно палене на топла кола. Прогресира до непалене на топла кола, а накрая непалене при никакви условия.
Извода - друг път да не чакам толкова да се влоши.
Да обобщя - проблема беше започнал да се проявява като мудно палене на топла кола. Прогресира до непалене на топла кола, а накрая непалене при никакви условия.
Извода - друг път да не чакам толкова да се влоши.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Сервиза е ей тука. Преди малко ми се обадиха момчетата - бендикса за смяна, с труда щяло да бъде 105 лв, питаха дали да го правят
Само за сравнение, Тойота Изток искаха 365 лв за същото нещо (е, предполагам с по-оригинални части).
Но чакай да видим дали ще го оправят като хората и дали няма да се счупи нещо друго в процеса
Само за сравнение, Тойота Изток искаха 365 лв за същото нещо (е, предполагам с по-оригинални части).
Но чакай да видим дали ще го оправят като хората и дали няма да се счупи нещо друго в процеса
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта