Благодаря предварително!
Авенсис 7A-FE или 3S-FE
-
stoian1234
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28
Авенсис 7A-FE или 3S-FE
Здравейте колеги! Потърсих подобна тема, но не намерих, та направо по темата. Решил съм се на Авенсис около 2000г. Двигателя ще е 1.8i или 2.0i съответно 7A-FE или 3S-FE мотор. Въпросът ми е тези мотори имат ли някакви слаби места на които трябва да се обърне внимание, например както при фаза две 2.0 D4D му слагат демпферен маховик, който после е малко солен. Или пък както повечето VVT-i -ки се опитват да горят масълце или темподобни... И съответно кой от двата мотора смятате за по-сполучлив (съжалявам,че въпросите звучат като във Фиат-форум
)Ще бъда благодарен на всеки който даде мнението си по въпроса.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
-
stoian1234
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28
-
stoian1234
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Аз съм имал Карина с по-малкия мотор 4A-FE но във вариант 115 коня, а сега имам Карина във вариант 3S-FE и мога да споделя следното.
Ако си спокоен шофьор и ще я лангъркаш с някакви 110-130 по магистралата и прилежащи пътища, нямаш амбиции за бързи изпреварвания и т.н. то можеш спокойно да се задоволиш с 7A-FE, там друия плюс е че все апк ако се кара и градско разхода ще е една идея по-нисък.
Ако държиш обаче малко повече на динамиката и предпочиташ по-динамично каране вземи си си 3S-FE.
Държа да отбележа че дори с големия мотор Авенсис/Карина е далеч от термина динамична кола, това е возило в което да се возиш удобно и безпроблемно на средни дистации.
Двата мотора са доста сходни, управлението има също. И на двата двигателя без проблем се монтират газови уредби и обикновенни и инжекционни. Все още не съм засичал разход на новата Карина но и там няма да е меродавен разхода защото съм автоматик.
Така че вземи покарай двата и си реши сам за себе си, и не на последно място ако си се спрял да два екземпляра с различни мотори то си вземи по-запазената кола не робувай на мотора и двата са отлични агрегати и за мен са върха на двигателостроенето от тези години и с тези цели (не спортни). Здрави надежни некапризни икономични и т.н. Лично за мен този двигател е перфектен отвсякаде, изпитвам определена несимпатия към VVTi моторите но това е субективно защото не съм карал и поддържал такъв.
Ако си спокоен шофьор и ще я лангъркаш с някакви 110-130 по магистралата и прилежащи пътища, нямаш амбиции за бързи изпреварвания и т.н. то можеш спокойно да се задоволиш с 7A-FE, там друия плюс е че все апк ако се кара и градско разхода ще е една идея по-нисък.
Ако държиш обаче малко повече на динамиката и предпочиташ по-динамично каране вземи си си 3S-FE.
Държа да отбележа че дори с големия мотор Авенсис/Карина е далеч от термина динамична кола, това е возило в което да се возиш удобно и безпроблемно на средни дистации.
Двата мотора са доста сходни, управлението има също. И на двата двигателя без проблем се монтират газови уредби и обикновенни и инжекционни. Все още не съм засичал разход на новата Карина но и там няма да е меродавен разхода защото съм автоматик.
Така че вземи покарай двата и си реши сам за себе си, и не на последно място ако си се спрял да два екземпляра с различни мотори то си вземи по-запазената кола не робувай на мотора и двата са отлични агрегати и за мен са върха на двигателостроенето от тези години и с тези цели (не спортни). Здрави надежни некапризни икономични и т.н. Лично за мен този двигател е перфектен отвсякаде, изпитвам определена несимпатия към VVTi моторите но това е субективно защото не съм карал и поддържал такъв.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
stoian1234
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28
Авенсис 7A-FE или 3S-FE
Да споделя и моето колебание между 7A-FE и 2.0-litre 3S-FE 94 kW (126 hp)???
Имам Тойота Авенсис 1.8 - Дел сол, сив металик, двигател 7A-FE, климатик, ABS, предни и странични въздушни възглавници, печка WEBASTO, оригинален радиокасетофон Toyota, газов инжекцион Бардолини, 60 литра бутилка. Първа регистрация 28.07.1999 година. Внесена от Германия преди 6 години, втори собственик съм в България от април 2016. Минал съм 12 хиляди километра за това лято. Отлична работа на климатика и на двигателя на газ и бензин. Разход на газ градско гр. София под 10л./100км, извънградско газ 8 л/100 до 120 км./ч, разход на газ 11л/100км при скорост над 140 по магистрала. Обявих автомобила за продан без да имам никакъв проблем с техническото му състояние!
Моля за съвет!
Продавам Тойотата, само защото не ми е достатъчно еластична при изпреварвания!
Предишния собственик също ми я продаде и си взе тойота с дизелов агрегат от 2-рото поколение, поради същите причини!
Взех я пролетта, защото останах без автомобил /продох Дайхацу Териос 1.3 VVT - живея в гората зимата.../,
а и спомените ми от Селиката още парят в корема ми, но Авенсиса се оказа съвсем друга реалност.
Много икономичен, приятна возия, здрав и безотказен "Британски последен самурай".
Имах една ситуация това лято с изпреварване на второстепенен път и после в силен трафик на магистрала "Тракия" още една. Винаги съм имал мощни автомобили от 136 до 220к.с./Предимно Мерцедеси, но от 2012 съм на японски автомобили/! Без да се състезавам винаги съм излизал от ситуация.
След тези събития имам желание да имам същата Тойота, но с малко повече сила в конете.
Харесах една тойота от мобилето 2-ка бензин 3S-FE със газов инжекцион от Италия!
ето и линка към обявата на търговеца!
http://panushev.cars.bg/c1392285
SB153SBN00E005015 е рамата!
Проверих рамата в един от калкулаторите от сайта и дава,че заводски е с 1.6 двигател и тези параметри
SB153ABN0.. AT220L-AEMEKW 10/1997 - 06/2000 AT220 SOL EUR SED LHD 4AFE EFI MTM!!!
Може ли да се провери автомобила дали не е някаква нереална обявата? На снимката е наистина със 2-ка двигателя???
И дали си заслужава да се разделям с "Икономичния Самурай" дето е само на ориз???
Колебая се и за една Карина автомат 2.0 бензин ето я обявата в мобилето -
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fdcd6x
!!!
Дано събудя отново темата!!!!
Имам Тойота Авенсис 1.8 - Дел сол, сив металик, двигател 7A-FE, климатик, ABS, предни и странични въздушни възглавници, печка WEBASTO, оригинален радиокасетофон Toyota, газов инжекцион Бардолини, 60 литра бутилка. Първа регистрация 28.07.1999 година. Внесена от Германия преди 6 години, втори собственик съм в България от април 2016. Минал съм 12 хиляди километра за това лято. Отлична работа на климатика и на двигателя на газ и бензин. Разход на газ градско гр. София под 10л./100км, извънградско газ 8 л/100 до 120 км./ч, разход на газ 11л/100км при скорост над 140 по магистрала. Обявих автомобила за продан без да имам никакъв проблем с техническото му състояние!
Моля за съвет!
Продавам Тойотата, само защото не ми е достатъчно еластична при изпреварвания!
Предишния собственик също ми я продаде и си взе тойота с дизелов агрегат от 2-рото поколение, поради същите причини!
Взех я пролетта, защото останах без автомобил /продох Дайхацу Териос 1.3 VVT - живея в гората зимата.../,
а и спомените ми от Селиката още парят в корема ми, но Авенсиса се оказа съвсем друга реалност.
Много икономичен, приятна возия, здрав и безотказен "Британски последен самурай".
Имах една ситуация това лято с изпреварване на второстепенен път и после в силен трафик на магистрала "Тракия" още една. Винаги съм имал мощни автомобили от 136 до 220к.с./Предимно Мерцедеси, но от 2012 съм на японски автомобили/! Без да се състезавам винаги съм излизал от ситуация.
След тези събития имам желание да имам същата Тойота, но с малко повече сила в конете.
Харесах една тойота от мобилето 2-ка бензин 3S-FE със газов инжекцион от Италия!
ето и линка към обявата на търговеца!
http://panushev.cars.bg/c1392285
SB153SBN00E005015 е рамата!
Проверих рамата в един от калкулаторите от сайта и дава,че заводски е с 1.6 двигател и тези параметри
SB153ABN0.. AT220L-AEMEKW 10/1997 - 06/2000 AT220 SOL EUR SED LHD 4AFE EFI MTM!!!
Може ли да се провери автомобила дали не е някаква нереална обявата? На снимката е наистина със 2-ка двигателя???
И дали си заслужава да се разделям с "Икономичния Самурай" дето е само на ориз???
Колебая се и за една Карина автомат 2.0 бензин ето я обявата в мобилето -
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fdcd6x
!!!
TOYOTA AVENSIS AT221 7A-FE
ех TOYOTA CELICA T20
ех TOYOTA CELICA T20
-
Двигателист
- Мнения: 588
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 88 пъти
- max-2
- Мнения: 2166
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Авенсис 7A-FE или 3S-FE
3сфе автомат едва ли ще е по-бърз при изпреварване от 7афе в обороти с ръчна кутия. 
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта