Автоматично вдигане на стъклата
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Автоматично вдигане на стъклата
Мнение от JapCar » 03 Юли 2010 23:48
1.Програмират ли се по някакъв начин стъклата да се вдигат автоматично при заключване с дист. управл?
В момента не го прави и стъклата се движат от бутоните на вратите само при контакт на запалването.
2.Колата има 2 ключа с бутони за дист. управление и 1 един сив ключ,който няма бутони.
Единия от двата ключа управлява заключване/отключване.На втория батериите бяха изтощени и след като ги смених,работи само заключването,при натискане на Unlock не реагира.Не знам дали е работел преди.Измерих на омметър,бутона прави контакт,но ДУ на Unlock не работи.
Има ли някакво "обучение" при смяна на батериите?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Юли 2010 11:16
diesel_power
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от JapCar » 04 Юли 2010 14:38
Чудно,на много по-дърти коли съм виждал,че го прави,а тук не са счели за необходимо...diesel_power написа:Не се програмират прави се допълнително,но за две стъкла нямя смисъл.А дистанционните си го имат този проблем,мисля че някъде по платката губи връзка между двата слоя,защото като ги поразмърдаш се оправят.
Няма значение,че е за 2 стъкла,не е за гъзария,а е полезно-има опасност да забравиш отворено стъкло напускайки колата...
Ако знаеш дай някакъв линк да прочета как се прави.Теоретично не би трябвало да е сложно-трябва да се вземе импулс от заключването и да се подаде на затваряне на стъклата,но май те не са захранени при изваден ключ...
Забелязах и още нещо с ключовете:Ключалките на жабката и багажника(комби) са различни от вратата и запалването.В ръководството пише,че третия ключ трябва да работи само на вратата и запалването,за да не може да се отключва жабката и багажника,ако оставиш колата на сервиз или за паркиране и им оставиш третия ключ.При мен обаче нито един от трите ключа не отключва багажника и жабката.Знаете ли нещо?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 04 Юли 2010 15:24
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
titorace
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от JapCar » 04 Юли 2010 17:54
Няма аларма,има само ЦЗ и за сега няма да слагам аларма.Аз самия разбирам от електроника и не мисля,че трябва да има аларма за да се вдигат стъклата.Сигнала си го има на машинките за заключване и ако не е достатъчно дълъг вероятно модла за който става дума е закъснително реле...titorace написа:Това за автоматичното вдигане на стъклата най-добре го остави на някой алармаджия. Монтира се допълнителен модул към алармата който командва вдигането на стъклата след активиране на алармата. Екстрата си я бива, монтирал съм си я при всяка кола която съм имал.
За това и питах за писано някъде по тоя въпрос,ако има схема мога да го направя.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Юли 2010 18:47
diesel_power
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 04 Юли 2010 18:50
хмм интересен въпрос,рав4.3 също има автоматика само на шофьорското стъкло.дали няма да е някакво просто решението или изисква допълнителна електроника за всяка врата?diesel_power написа:Ако не ме лъже паметта на този авенсис само шофьорското стъкло се сваля автоматично,така че ти трябва модул,който изключва по ток.
jim_beam
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Юли 2010 19:10
diesel_power
- slowtraveler
- Мнения: 6314
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 362 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Юли 2010 19:30
Всеки модул управлява 2 стъкла.
Практически сигнала се подава едновременно на три места:
1. на шофьорското стъкло (AUTO)
2. предно пасажерско стъкло (към модула бе включено само 1 стъкло, въпреки, че може да управлява 2.
3. втория модул, който управляваше задните стъкла...
Работеше безотказно...
За шофьорското няма нужда от модул, защото си има AUTO функция...
Същите момчета безпроблемно и без никакви модули навързаха стъклата на королката, която имаше АУТО функция на всички стъкла...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Юли 2010 22:48
Просто не са имали модул за 4 прозореца.
diesel_power
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от JapCar » 04 Юли 2010 22:51
Всяко стъкло в крайно долно/горно положение си има изключване по ток,така,че няма нужда от допълнително изключване по ток.Има нужда само от стартиращ импулс в съответната посока,а стъклото си спира както нормално.Без да съм сигурен,логически предполагам,че модула е време реле,който удължава стартовия импулс,който е недостаъчен като продължителност за да тръгне стъклото (за заключване е достатъчен),т.е. трябва да се имитира натискане на бутона за вдигане...diesel_power написа:Ако не ме лъже паметта на този авенсис само шофьорското стъкло се сваля автоматично,така че ти трябва модул,който изключва по ток.Не е задължително да има аларма.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Юли 2010 23:11
diesel_power
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от JapCar » 05 Юли 2010 00:47
Е,не е голяма беда.Нали идеята е да се вдигнат стъклата когато излезеш и заключиш с ДУ,а ако се вдигнат по погрешка,пак ще ги сваля...diesel_power написа: -----------------.Обаче ако го вържеш към централното ще ти се вдикат като заключиш отвътре без да искаш.
За какво е все пак модула?
Да си призная,не съм разучил още копчетата на вратата,дори не знам какво е АUTO,защото нямам ръководство на бълг. или англ.,моето е на немски...
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- slowtraveler
- Мнения: 6314
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 362 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Юли 2010 08:14
Модулите се ползват за автомобили, които нямат АУТО функция на стъклата, защото там пускането на копчето означава спиране на стъклото моментално....
А моя авенсис имаше АУТО функция само на шофьорското стъкло (навярно и на колегата е същото, защото моя авенсис бе топ изпълнение за времето си).
Така-че има нужда от модули, които да държат напрежението към двигателя през цялото време на качване на стъклото...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта