
дали ми е за смяна съединителя?
дали ми е за смяна съединителя?
Мнение от jerryes » 01 Юни 2010 11:55

jerryes
diver
valen_tin
Мнение от jerryes » 01 Юни 2010 12:13
гумите са ми с по 1см грайфер. diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли? бъди по конкретен моля, казах че не разбирам. Не се опитвам да спестя пари, ако трябва ще го сменя..valen_tin написа:на мен лично повече ми звучи като за гуми, от колкото за съединител.
jerryes
valen_tin
Мнение от jerryes » 01 Юни 2010 12:31
biggrin.gif ехееее , сериозно не е от гумите, казах че когато превключвам на ниски обороти буксува или когато на 4 или 5та съм намалил постепенно оборотите до1500- 2000 примерно и се опитам да ускоря без да свалям предавка, натискам гаста, обор. скачат до 3000-3500 все едно си на свободна, колата продължава да се движи със същата скорост и веднага отпускам педала да зацепи и тогава ускорявам по плавноvalen_tin написа:те и чисто новите превъртат
jerryes
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 01 Юни 2010 13:23
Казва че е трябвало да го смениш още миналата годинаjerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?


Не се чуди, ами го сменяй веднага, ако не е вече късно и не си надрал притискателя и огледалния, че тогава само феродовия диск (дето си го държиш в гаража) няма да ти върши работа, като самостоятелна бойна единица... biggrin.gif
martod
Мнение от diver » 01 Юни 2010 15:52
А не бе, карай си го така, кво му е?! Хубавата новина за теб е, че най-вероятно комплекта няма да мине 500лв + 150 кинта труд, горе долу лекия мач. На по-съвременните таралясници (не само тойота), некой умен мозък е решил да тури един демфер дето цената му стартира от 1к.. Кеф да ти стане. Инак дали си надрал огледалния диск, едва ли някой може да каже преди самото сваляне. Лично аз не бих чакал със смяната, да не се окаже, че тва екседи и труда, ще са най-ефтиното в цялата забава....jerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от jerryes » 06 Юни 2010 09:50

P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
jerryes
Мнение от diver » 06 Юни 2010 12:31
60лв смяна на ролка и ремък, ако не е примерно дизелов фиат laugh.gif laugh.gif laugh.gif , 150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел). Цените разбира се са ориентировъчни и може да варират.jerryes написа:Вчера смених съединителя....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 06 Юни 2010 12:41
То май в цените няма разлика-само в доходите.jerryes написа:Вчера смених съединителя....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
nowyaris
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 06 Юни 2010 15:24
Те па на тея хлопели съединителите излязоха железни и не мърдат по 500к км., да го ева.. laugh.gifdiver написа:150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел).
Язък че им е лесна смяната.. biggrin.gif
martod
Мнение от diver » 06 Юни 2010 18:54
На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmartod написа:Те па на тея хлопели съединителите излязоха железни и не мърдат по 500к км., да го ева.. laugh.gifdiver написа:150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел).
Язък че им е лесна смяната.. biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 07 Юни 2010 07:49
То това е изключениеdiver написа: На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Те повечето турбинирани коли хвърлят по лесно съединители,ама това е от лошите атмосферни условия (много вятър ги духа от турбото) laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
martod
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост