Неприятно!!!
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от didak » 19 Мар 2010 08:38
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
didak
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 19 Мар 2010 08:59

Точно така коментират - 'това са факти', пък всеки да си прави извода - Тойота не е виновна, само водача е в кюпа...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 19 Мар 2010 23:52
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявамdidak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....

Vesko
Мнение от Creep » 20 Мар 2010 07:33
Аз я натискам леко, изчаквам 1-2 секунди и реже газта...Vesko написа:само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявамdidak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
Според немския сайт, колата ми е от засегнатите, погледнах си педала на газта - не е Denso, но от TOYOTA все още не съм получил писмо, нито са ми се обаждали да ходя за пластина.
Creep
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 20 Мар 2010 07:49
Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 20 Мар 2010 08:20
Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачкитеslowtraveler написа:Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.

Vesko
didak
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 20 Мар 2010 13:28
Не съм сигурен какво точно усещаш...Vesko написа:...Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачките
Ти сигурен ли си, че усещаш хидравличната спирачка, защото аз не можах да усетя точно на такъв RX400h кога намалява регенерирайки енергия (спиране с генератора), и кога - с хидравличната спирачка.
А съм сигурен, че част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
Между другото тролеите също имат такава 'електромагнитна' спирачка...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 20 Мар 2010 15:37
Зависи от положението на лоста - на D при вдигане на крака от газта се освобождава действието на двигателя и задейства регенеративната спирачка, ако се натисне и спирачния педал, двете системи - регенеративна и хидравлична, работят съвместно, като спирачното усилие определя процента на хидравличната спирателна сила. Ако лоста е на В, тогава в уравнението влиза и ДВГ, т.е. моторната спирачка и няма регенериране на енергията - двата електродвигателя (на ДВГ колела и отзад) работят в режим на късо един с друг. Тогава хидравличната се задейства при по-голямо усилие върху педала.slowtraveler написа:... част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
http://www.lexus.com/pdf/models/rxh_dri ... _guide.pdf
Scott
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Мнение от vs_hristov » 17 Апр 2010 16:51
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство

Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
vs_hristov
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от didak » 17 Апр 2010 17:40
Я кажи по-подробно - каква кола караш и какво точно се случи!?vs_hristov написа:Не знам колеги,но на мен ми изглежда твърде пресилена тая работа с дефектите.Че има проблем има то е ясно,да не е приятно и до някъде опасно.Но повече ми изглежда като умишленно уронване на имиджа на марката.Все пак те отдавна са започнали да ядат хляба на други гигантси производители и го правят именно с качественната си стока.Все пак TOYOTA се превърна в символ за качество.
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство.Ето защо в крайна сметка ако човек си не може,и златни педали и стелки да му сложат пак ще има фатален проблем.
Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
didak
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Мнение от vs_hristov » 17 Апр 2010 18:29
Мисля че за тези мой неволно извършени дийствия,ми помогнаха тренировките които си правя всяка зимата на някои пуст заснежен полигон,звучи глупаво но си е друго да знаеш какво е на практика да ти се завърти колата.Е да като не го очакваш е доста страшно но в крайна сметка винаги съм казвал че кола се кара със сърце,а се шофира с АКЪЛ!
vs_hristov
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта