173 коня официялно АЕ82
Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски
4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски
"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези конеTroshko написа:4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски
"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif4A-GE написа:Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези конеTroshko написа:4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски
"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
зе да става интересно ... ще научим ли тайната ?Troshko написа:И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif4A-GE написа:Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези конеTroshko написа:
"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
<=== CELICA GT-S POWER ===>
Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човекаTroshko написа:За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
Няма яд,прав си .Аз нещо съм се объркал4A-GE написа:Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човекаTroshko написа:За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Пуснато на: Чет Апр 01, 2010 1:16 am Заглавие: 173 коня официялно АЕ824A-GE написа:Кое ти е интересно не си виждал 1.6 тойота над 160 коня лиghost rider написа:чакай,че и на мене ми стана интересно...........
Ужас ,хората не спят - дебнат да удари първиот април и влизат у яките обороти да ни метат тука
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Где го тоя диностенд в горна баня колега, да одя мерна гоУфчето или мери само тойоти?4A-GE написа:На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня
Става още по-забавно....4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър
тайната предполагам се крие в нитрометана, дето 90-та година са пълнели, вероятно на дино стенда в Горна Баня.... laugh.gif laugh.gif laugh.gifbad_dog написа:Защо само 173 - поне 250 е била спорем мен и е въртяла да 20 000 оборота.
Последно промяна от diver на 02 Апр 2010 10:22, променено общо 2 пъти.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта