от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
Затягане на волана Карина
Затягане на волана Карина
Здравейте,
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
Потропване не усещам, но това за завоя е сериозно. Дефекта се получи докато естествено не бях на паркинга пред нас. Та се прибирах 10-на километра, през които завоите бяха доста натоварващи... за малко да взема два три завоя направо. Ако се окаже карето на волана, предполагам няма да е скъпо като смяна и част. Нямам условия да го ремонтирам на паркинга...
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Цената само на карето е около 450-500 лв. Така, че не бързай с купуване на части преди да си установил точната причина за проблема.
Цената на труда е според сервиза.
Цената на труда е според сервиза.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Знам за кое каре говориш, намира се над педалите. Толкова струва за моята Корола и то не в ТМ Ауто, а от другиге магазини-доставчици.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата
? По това, че говори за хидравлична течност предположих, че става дума за Авенсис и едва ли неговото каре е по-евтино.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Още в името на темата е споменато каква му е тойотата.zi_zi_top написа:Знам за кое каре говориш, намира се над педалите. Толкова струва за моята Корола и то не в ТМ Ауто, а от другиге магазини-доставчици.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата? По това, че говори за хидравлична течност предположих, че става дума за Авенсис и едва ли неговото каре е по-евтино.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Re: Затягане на волана Карина
Възможно е да се е натрупал лед м/у предната гума и подкалника.Siviq написа:Здравейте,
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Те от рейка почват в сервиза на ТМ-Ауто, та тогава стигат до карето!!!...но нали японците плащат гаранционен сервиз или пък клиентът ще е натоварен след гаранционно-почват от най-сложното и стигат до най-простото-типично за мързеливи и безотговорни майстори. Проблемът може да се реши със смазване на карето,защото при новите Короли потропването се появява заради недостатъчна грес,която изтича,но не съм чувал за затягане на волан при новите.zi_zi_top написа:Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части.
Да,затова предложих на колегата с Карината да смаже карето,но ако карето е разбито много,е по-добре да се смени,особено като затяга волана. Може да пробва да го смаже и ако затягането изчезне,да кара още.zi_zi_top написа:После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Не съм казал, че със сигурност е карето, НАПРОТИВ!zi_zi_top написа:Цената само на карето е около 450-500 лв. Така, че не бързай с купуване на части преди да си установил точната причина за проблема.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не сме го решили но е много вероятно да е от там . Може и да е от лагерите на макферсона . Но от помпата/маслото няма как да ти стегне волана .4a-fe написа:Защо, всички решихте, че е от каренцето, аз имах същия проблем преди време, бях решил че помпата е заминала но смених маслото, в старото имаше доста боклуци, налях ново масло и проблема се реши.
А също така, такова затягане може да се получи от заминали лагери на макферсоните.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Avensis2008d4d2.2 и 2 госта