Toyota Altezza = Lexus Is
Toyota Altezza = Lexus Is
Във Бг продават една Тойота Алтеза , проявих интерес звъннах , момчето почна да ми обеснява много старателно , аз не бях чувал за такава Тойота за нейния мотор и т.н , той ми обесни че бил разработка на Ямаха и бил около 210 к.с.
Та въпроса ми е , ако някои тук е по запознат с тази кола , нека да хвърли няква светлина в тунела , колата е с дясна дирекция , може ли да се обърне неможе ли ? каква е ? в смисъл като модел добър ли е не е ли ? все въпроси които ми се въртят в главата
Та въпроса ми е , ако някои тук е по запознат с тази кола , нека да хвърли няква светлина в тунела , колата е с дясна дирекция , може ли да се обърне неможе ли ? каква е ? в смисъл като модел добър ли е не е ли ? все въпроси които ми се въртят в главата
SUBARU TEAM
Така кактро ми обясняваш мисля че става въпрос за първо поколение Алтеза RS200 с 3S GE мотор. Който е обаче специално подготвен от Ямаха и е забързан в сравнение с този на Селика 6 грнерация примерно.
Дано да е със шестстепенната трансмисия щото автоматика ти намаля удоволствието от карането точно наполовина. Добрите страни на колата са че е достатъчно комфортен четириврат седан със задно предаване, и че ако ти омръзне да караш четирицилиндров изпържен атмосферен мотор доста лесно може да забиеш едно 2JZ GTE вътре.
Това което знам със сигурност за тази кола е че японците много я харесват и доста се занимават с тунинговането и. Явно ще има защо. Хубавото е че ще има много тунинг части за нея лошото е че се намират на противоположният край на земното кълбо.
А вариант за лява конверсия има но ти трябва абсолютно всичко да купваш от Лексус IS200, хубавото е че сравнително често се срещат дори и в България вече и все ще изпадне някой блъснат или пък с блокирал мотор.
Като цяло Алтеза е една от любините ми Тойоти.
Дано да е със шестстепенната трансмисия щото автоматика ти намаля удоволствието от карането точно наполовина. Добрите страни на колата са че е достатъчно комфортен четириврат седан със задно предаване, и че ако ти омръзне да караш четирицилиндров изпържен атмосферен мотор доста лесно може да забиеш едно 2JZ GTE вътре.
Това което знам със сигурност за тази кола е че японците много я харесват и доста се занимават с тунинговането и. Явно ще има защо. Хубавото е че ще има много тунинг части за нея лошото е че се намират на противоположният край на земното кълбо.
А вариант за лява конверсия има но ти трябва абсолютно всичко да купваш от Лексус IS200, хубавото е че сравнително често се срещат дори и в България вече и все ще изпадне някой блъснат или пък с блокирал мотор.
Като цяло Алтеза е една от любините ми Тойоти.
Най вероятно прказваш за ето този модел http://pistonheads.com/sales/1445261.htm
RS200 (sedan) - 2.0 L Yamaha-tuned 3S-GE inline-4, 210 hp JIS (154 kW), rear-wheel drive
RS200 (sedan) - 2.0 L Yamaha-tuned 3S-GE inline-4, 210 hp JIS (154 kW), rear-wheel drive
не съм много запознат:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE_engine
3sge 4ti gen.
незнам някой тук да притежава и да има впечатление от двигателя.
,скоростите са 6 степени-същите като на мазда мх5,нисан с15,лекус ис200.-перфектно влизат и се славят като много здрави. 6 степени ръчни или типтроника?
http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_IS200
мисля че тази алтеза не е внасяна в европа официално,а в европа ,тази платформа е продавана основно като лексус ис200. с 6-цилиндъра 2.0
купето е прекалено тежко за 2.0 атмосвеен мотор-макар и този, и за да стане спортна кола,не би трябвало да е в това купе..частите за лексус са скъпи,а тези който се различават-предполагам че са дефицит на този континент. не съм чул двигателя да има някакви забележки...интересувах се от него ,известно време защото мислих да го качвам на корола.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE_engine
3sge 4ti gen.
незнам някой тук да притежава и да има впечатление от двигателя.
,скоростите са 6 степени-същите като на мазда мх5,нисан с15,лекус ис200.-перфектно влизат и се славят като много здрави. 6 степени ръчни или типтроника?
http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_IS200
мисля че тази алтеза не е внасяна в европа официално,а в европа ,тази платформа е продавана основно като лексус ис200. с 6-цилиндъра 2.0
купето е прекалено тежко за 2.0 атмосвеен мотор-макар и този, и за да стане спортна кола,не би трябвало да е в това купе..частите за лексус са скъпи,а тези който се различават-предполагам че са дефицит на този континент. не съм чул двигателя да има някакви забележки...интересувах се от него ,известно време защото мислих да го качвам на корола.
Ето - http://www.mobile.bg/11261500899607465
Не мисля да сменям мотора с този 6-цилиндровия , ако ще е бегачка защо да я скопявам
Не мисля да сменям мотора с този 6-цилиндровия , ако ще е бегачка защо да я скопявам
SUBARU TEAM
rudolf написа:...не съм много запознат...
...интересувах се от него ,известно време защото мислих да го качвам на корола.
хехехех,тук нещо си противоречиш
това което мога аз да кажа за колата, е че за всеки ден е бижу.За този двигател съм прочел доста.Много е уважаван от японците ,а съм забелязал и че в европа е доста на почит въпреки че никога не предлаган за този пазар ,но хората си го импорт-ват.Слагат го на селики и короли с предно,а японците и хамериканците го бухат в МР-2ки и Королли на задно.
Според мен двигателя има потенциал и в това купе,но за ежедневка и то доста приятна такава.
If in doubt....Flat out!!!
Мотора както вече казахме е доста доста добър. Подобен е на F20C и също като него е доста труден за тунинговане. Просто Ямаха са изтискали почти всичко от него. Не казвам че е невъзможно, но просто ще е адски скъпо и опасно да искараш още 30 коня от него примерно. Като слаба страна е липсата на сила е ниският диапазон на оборотомера, но затова пък хората са ти сложили 6-степенна кутия и винаги когато омалее може да го сръчкаш с една надоло.
Остава цената да ти хареса. Предполагам че ще е близка до цената на атмосферна Супра с ръчка. Там конете са подобни но идват от 6 броя цилиндри, и вратите са два пъти по-малко. Ти решаваш каква кола ти трябва.
Остава цената да ти хареса. Предполагам че ще е близка до цената на атмосферна Супра с ръчка. Там конете са подобни но идват от 6 броя цилиндри, и вратите са два пъти по-малко. Ти решаваш каква кола ти трябва.
след турбо субару,мислиш ли че ще те впечатли тежка атмосверка 2.0??T.ORTIZ написа:Ето - http://www.mobile.bg/11261500899607465
Не мисля да сменям мотора с този 6-цилиндровия , ако ще е бегачка защо да я скопявам
аз не съм привърженик на концепция за тежко купе с развъртян атмосверен мотор с не голяма кубатура. прекалено каталожно ми изглежда,
не съм се возил на такава кола.
Хахах колега искаш да ме надъхаш за Супра ли ?? ама няма смисъл аз съм си надъхан biggrin.gif даже май имах по едно времеFEARKiril написа:Мотора както вече казахме е доста доста добър. Подобен е на F20C и също като него е доста труден за тунинговане. Просто Ямаха са изтискали почти всичко от него. Не казвам че е невъзможно, но просто ще е адски скъпо и опасно да искараш още 30 коня от него примерно. Като слаба страна е липсата на сила е ниският диапазон на оборотомера, но затова пък хората са ти сложили 6-степенна кутия и винаги когато омалее може да го сръчкаш с една надоло.
Остава цената да ти хареса. Предполагам че ще е близка до цената на атмосферна Супра с ръчка. Там конете са подобни но идват от 6 броя цилиндри, и вратите са два пъти по-малко. Ти решаваш каква кола ти трябва.
попитах защото ми стана интересно що за кола е
Импрезите ми омръзнаха тотално , а тази кола просто ми попадна , щяхме да правим някви бартери но още не се знае , иначе кеш не бих дал като че ли ......
SUBARU TEAM
хубаво е да кажеш все пак какво търсиш в следващата си кола,защото на фона на СТи тази Алтеза е беден роднина и освен за возене за друго не става.T.ORTIZ написа:
Импрезите ми омръзнаха тотално , а тази кола просто ми попадна , щяхме да правим някви бартери но още не се знае , иначе кеш не бих дал като че ли ......
If in doubt....Flat out!!!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мишо ,както колегите тука ти написаха - колата има качества ,но общо взето имаш един сравнително тежък автомобил комбиниран със двигател който е високоОборотена безкрайно изцедена натуралка. Подобна комбинация е леко обречена ,ако говорим за бързина и удоволствие от каране като ежедневка ,на тва шаси му требат поне още стотина нютона за да се усети че върви как требе.
Отделно и самото купе си е тесно ,дефакто е големо точно колкото Корола. За возия ,шумоизилация ,комфорт са наистина на много високо ниво - ма ти надали си излезнал във пенсия да те интереуват толкоз тез фактори:)
Има ли смисал да споменавам ,че единствената комбинация която си заслужава за таз кола е със Супров мотор и трансмисия - тогава става тежка колкото Е36 М3 ,а лимитацията на мотора са само ... небесеата
П.С. Още ли не си си взел супрата обратно? Оня и без тва я напраи и така стои и събира прах ,прати некои да я забере - явно не му требе
Отделно и самото купе си е тесно ,дефакто е големо точно колкото Корола. За возия ,шумоизилация ,комфорт са наистина на много високо ниво - ма ти надали си излезнал във пенсия да те интереуват толкоз тез фактори:)
Има ли смисал да споменавам ,че единствената комбинация която си заслужава за таз кола е със Супров мотор и трансмисия - тогава става тежка колкото Е36 М3 ,а лимитацията на мотора са само ... небесеата
П.С. Още ли не си си взел супрата обратно? Оня и без тва я напраи и така стои и събира прах ,прати некои да я забере - явно не му требе
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта