Франкенщайн Celica/Avensis
Не виждам съществена разлика между лифтбек и хечбек, има всичко на всичко 3 купета за авенсис и мисля че все пак има хора които владеят метода на взаимното изключване, все едно е и мисля че всички са разбрали какво имам в предвид. Малко е жалко за цялата тая дискусия. Колкото и да не ми харесват самите автомобили, в немския опел форум до половин час ще се е намерил някой които да ти обясни как да сложиш полувалове от корса на омега или нещо подобно и никой няма да те пита защо и дали действително си със всичкия си. Досега никой даже и не спомена въобще да е разглабял кутия на тойота(каквато и да е). Ако някой ви пита колко е часа, сигурно половин час ще му обяснявате що няма часовник, къде е тръгнал без часовник, че времето е релативно, сигурно някой ще се усъмни че той щом няма часовник няма и бърза работа, че чак и да пита за времето. Много или малко трябва да се мисли конструктивно...
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.
Вероятно от селика кутията няма да стане твоя маховик е по-голям и шлиците на амбиажната ос са ти повече.Рагледай дали няма из нета да се продава диференциал със шпер за сион вероятно той ще ти свърши работа ама трябва да прочетеш повече защото това което пиша може и да не е вярно. Аз бих се пробвал с кутия и заден мост от рав 4
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта