
Проблем с 2ра скорост на Carina
Проблем с 2ра скорост на Carina
Здравейте ! И аз от една седмица съм в отбота на Тойота. Купих си Карина - E , 2.0 TD 97г. мотор - 2C-T - комби. При покупката незнам какво съм гледал, ама на връщане от автокъщата и близо 100км път забелязах, че не мога да превключвам от 4та на 2ра предавка на кръстовище примерно, за да завия - както е при другите коли - това го правя на 3та. Същото става и от 3та на 2ра. Така мога да включа 2ра скорост единствено когато колата се движи съвсем бавно - почти спряла и то с прехъркване. Моля кажете ми ако някой е имал такъв проблем какво да правя! 

Няма как да познаеш на колко хиляди е. Нарича се италиански синдром това дето ти се случва. Колата е над 300 хиляди със сигурност, но проблема не е в това. Проблема е че е от Италия, с много добър виншен вид, страхотен салон, никаква ръжда ,но без масло в двигателя примерно ;) няма какво да го мислиш търси скорости на старо, дори да е само синхронизатор не си заслужава усилията да се ремонтира. Просто си търси цели скорости.
Пробвай да провериш маслото в скоростната кутия.
Източи малко и виж дали е бистро. Можеш да пробваш, да го смениш, но щом има хъркане, не е добре работата.
На мен трета лекинко така ми вие и подозирам че е поизносена предавката, но не е фатално.
За моята карина 1.6 бензин 16V сложих масло 75W90 в трансмисията, след като я купих. Т.е. смених си го.
Докато е студена ск.кутия, по трудно превключва, което е разбираемо
Източи малко и виж дали е бистро. Можеш да пробваш, да го смениш, но щом има хъркане, не е добре работата.
На мен трета лекинко така ми вие и подозирам че е поизносена предавката, но не е фатално.
За моята карина 1.6 бензин 16V сложих масло 75W90 в трансмисията, след като я купих. Т.е. смених си го.
Докато е студена ск.кутия, по трудно превключва, което е разбираемо

Аз имах подобен проблем, но с трета (по някокога го няма), и то от малка към голяма. В руските форуми казват че това си е болка при карините. Най вероятно се е скапал синхронизатор, но не е задължително. Казват също така, че може и съединителя да не отделя достатъчно, т.е. или помпата или цилиндарът да не работят правилно.
За начало може да пробваш да смениш маслото в скоростната кутия, както са писали колегите 75W90 GL-4/5 (пълна синтетика), след това огледай съединителя дали отделя достатъчно.
За начало може да пробваш да смениш маслото в скоростната кутия, както са писали колегите 75W90 GL-4/5 (пълна синтетика), след това огледай съединителя дали отделя достатъчно.
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 39 пъти
Blackrose,не си губи времето и парите с глупости.Да смениш масло на "хъркаща" кутия е все едно да го сипеш на земята.Съединителя също не ти е проблем-може да е поизносен, но работи нормално.Вероятно ще намериш кутия втора употреба на цена 1000-1500х лв но за тези пари може да направиш и твоята и да си сигурен занапред.Късмет от мен.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Благодаря за съветите ! Ще се възползвам от тях. Аз още не съм я регистрирал - това ще стане в края на месеца.Сега изчиствам други малки болести - примерно ел.огледалата не работят - незнам на отделен бушон ли са, стереото прекъсва, единия заден габарит и той свети когато си иска.
Ще приемам всякакви съвети за тази кола защото до сега съм карал само Голфове двойки, които нямат нищо общо с тази. Примерно какви масла и филтри да сложа, какви ремъци и ролки да купя и на каква цена са.
Ще приемам всякакви съвети за тази кола защото до сега съм карал само Голфове двойки, които нямат нищо общо с тази. Примерно какви масла и филтри да сложа, какви ремъци и ролки да купя и на каква цена са.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ами категоричен е, ама това е сигурно заради опита...Fido Dido написа:Бат Сашо, знам че си ремонтирал повече скорости и двигатели, отколкото пъти съм си отварял вратата, ама не си ли прекалено категоричен? biggrin.gif
Сигурно и той е опитвал със смяна на масло и слагане на добавки, да изгради отново изронените вече зъби на синхронизатора и да възстанови муфата и хъбовете, но е видял че не става и за това е толкова категоричен... biggrin.gif
Да не говорим че втора употреба кутия си е таралеж в гащите...
Никога не се знае, колко ще те кара...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Колега да знаеш,че на Карината като сменяш ролки,ремъци и т.н. сигорно ще искат да ти сменят и водната помпа,защото тя играе ролята на ролка.Поне на мен ми казаха да си я смена ,но единствената читава която намерих беше с цена 140 лв. и не я взех много ми се видяха и си я карам със старата и няма проблеми,а иначе филтри си взимам само от EURO07 много съм доволен от тях на филтрите пише MADE IN JAPAN да се надяваме че е вярноblackrose написа:Благодаря за съветите ! Ще се възползвам от тях. Аз още не съм я регистрирал - това ще стане в края на месеца.Сега изчиствам други малки болести - примерно ел.огледалата не работят - незнам на отделен бушон ли са, стереото прекъсва, единия заден габарит и той свети когато си иска.
Ще приемам всякакви съвети за тази кола защото до сега съм карал само Голфове двойки, които нямат нищо общо с тази. Примерно какви масла и филтри да сложа, какви ремъци и ролки да купя и на каква цена са.


A car without TURBO is like a man without BALLS!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта