Хора, събудете се малко! Искате мнения - получавате, после, ама това що не е така, това що е онака..... Те друго ми казват Тойота.... Като питате и получите отговор - има за какво явно! Доста хора си взеха солиден депфер и още имат здрави скоростни кутий.... Има хиляда мнения по тази тема, разисквана е, като искате ПЪЛНО инфо - търсете. Айде успех със заводските предписания laugh.gif
Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
По-добро или по-често се сменя ?!?! Разлика има малко, а и никой от Тойота не гледа да ти пести парите
Повечето пари се печелят от поддръжка и консумативи. А Тойота и всички други марки, разчитат на клиенти като теб. По Твоята логика, няма НИКЪВ смисъл от стрът бар, или от по-добри спирачки, от регулируемо окачване..... Щом тойота не ги е сложила на твойта кола - НЯМА нужда
Тук определено си в грешка. Тойота може да са всякакви хубави неща, но не са buyer-friendly biggrin.gif Ти си дойната крава и познай - НЯМА да те галят, ще те ДОЯТ
Сигурно заводските дискове и накладки са по-добри от Brembo/National/EBC и Mintex, ОМР и други разни такива самозванци, дето правят спирачки......
Хора, събудете се малко! Искате мнения - получавате, после, ама това що не е така, това що е онака..... Те друго ми казват Тойота.... Като питате и получите отговор - има за какво явно! Доста хора си взеха солиден депфер и още имат здрави скоростни кутий.... Има хиляда мнения по тази тема, разисквана е, като искате ПЪЛНО инфо - търсете. Айде успех със заводските предписания laugh.gif
Хора, събудете се малко! Искате мнения - получавате, после, ама това що не е така, това що е онака..... Те друго ми казват Тойота.... Като питате и получите отговор - има за какво явно! Доста хора си взеха солиден депфер и още имат здрави скоростни кутий.... Има хиляда мнения по тази тема, разисквана е, като искате ПЪЛНО инфо - търсете. Айде успех със заводските предписания laugh.gif
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Я сега да видим една 90 к.с. королка, дето я правихме миналата година.zi_zi_top написа:Щом си със 110 к.с. риска е голям
Значи - по-голямо турбо, кулер и чипче. малко генерацийка...
Хъм, ще сме я докарали към 150 - 160 к.с. С заводския маховик.
Риска верно е огромен. Сигурно сменя скорости на всеки шест месеца...
Последно промяна от Uncle Dido на 25 Дек 2009 23:49, променено общо 1 път.
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Ако си погледнал линка много ясно се вижда, че съединителя е със солиден маховик, а не с демпферен. Виждат се също така и пружините на феродовия диск.
Съвсем леко се пошегувах с колегата за конските сили, защото няма как да е със 110. Само на Авенсиса от това време този ДВГ е и с интеркулер и е 110 к.с. Съответно и Авенсиса е с демпферен маховик. След 2004 г. е вече 116 к.с. и на Корола и на Авенсис и съответно и двата модела са с демпферен маховик.
Колегата може да си провери в ToyoDiy по номера на шасито какъв му е маховика.
Колкото до "афтър маркет" частите може да си сигурен, че има различни по качество. Със сигурност има производители, чието производство не отстъпва на оригиналните части. Но оригиналните части са си едни от най-добрите варианти като качество, виж за цените (особенно в ТМ Ауто) си АБСОЛЮТНО прав.
В крайна сметка всеки сам решава по джоба си и разбиранията си как да си подържа колата!
Съвсем леко се пошегувах с колегата за конските сили, защото няма как да е със 110. Само на Авенсиса от това време този ДВГ е и с интеркулер и е 110 к.с. Съответно и Авенсиса е с демпферен маховик. След 2004 г. е вече 116 к.с. и на Корола и на Авенсис и съответно и двата модела са с демпферен маховик.
Колегата може да си провери в ToyoDiy по номера на шасито какъв му е маховика.
Колкото до "афтър маркет" частите може да си сигурен, че има различни по качество. Със сигурност има производители, чието производство не отстъпва на оригиналните части. Но оригиналните части са си едни от най-добрите варианти като качество, виж за цените (особенно в ТМ Ауто) си АБСОЛЮТНО прав.
В крайна сметка всеки сам решава по джоба си и разбиранията си как да си подържа колата!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Ама мойта корола не е като тази, която си дал на линка ами :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200201 ... _3101.html
Колеги честно казано аз хич не разбирам от тея работи и просто когато майстора ми каза да сабирам 1500лв реших да питам за варианти.
На този линк някой може ли да ми каже, последно моя маховик демпферен ли е или не...
А и може ли да помоля, ако някой знае да сподели какви марки съединител и маховик да гледам и къде.. ?
Благодаря предварително, колеги
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200201 ... _3101.html
Колеги честно казано аз хич не разбирам от тея работи и просто когато майстора ми каза да сабирам 1500лв реших да питам за варианти.
На този линк някой може ли да ми каже, последно моя маховик демпферен ли е или не...
А и може ли да помоля, ако някой знае да сподели какви марки съединител и маховик да гледам и къде.. ?
Благодаря предварително, колеги
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
-
Toyota forever
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
На тази схема която си дал като потърсиш маховик ще видиш че твоята кола не е с демфер. така че не се притеснявай няма да ти излезе скъп ремонта ще минеш само с феродо, притескател и лагер.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.
-
Toyota forever
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
И аз пригледах и ми се струва, че в твоя модел са се монтирали и от двата вида, защото ги дават и двата като вариант за твоя модел!kando написа:Точно това правя, вкарвам номера на рамата.
Добре, това е номера на рамата ми: SB1KW28E60E004323, някой може ли да ми каже дали съединителя е демпферен или не.
Благодаря.
Но това е необяснимо, защото номерът на рамата е уникален и трябва да дават само този, който е сложен в определената кола.
Точно това е ноебяснимо.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Първо искам да ти се извиня за шегичката, но явно твоята Корола ми е убягнала от вниманието като технически характеристики. Тя наистина е с по-мощния ДВГ (с интеркулер) 110 к.с. Въпреки това от каталога се вижда, че си със солиден маховик и с феродов диск с пружини.
Ако не ти е надран огледалния диск на маховика ще минеш само с нови феродов, притискателен диск и лагер. За съжаление чак когато се отвори съединителя може да се прецени кои части са със запазена работоспособност и кои трябва да се заменят задължително. Има магазини, които могат да ти доставят частите по номера на шасито, ако не смееш сам да направиш избор.
Ако не ти е надран огледалния диск на маховика ще минеш само с нови феродов, притискателен диск и лагер. За съжаление чак когато се отвори съединителя може да се прецени кои части са със запазена работоспособност и кои трябва да се заменят задължително. Има магазини, които могат да ти доставят частите по номера на шасито, ако не смееш сам да направиш избор.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
За София сега се сещам за 2 такива магазина. Единият се намира на бул. "Христо Ботев" между преките ул. "Св. Св. Кирил и Методий" и "Иларион Макариополски", а другият е на бул. "Бъкстон", в кооперацията зад втората спирка на тролей №2, между преките ул. "Българска легия" и "Иван Сусанин". Успех! 
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
По ВИН № излиза че си с обикновен маховик колега ...
Ето схемата ...http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 0584&s=0.5
А ето ти и парт № на самия маховик .....
Артикул
13405-27010- 01 11.2001 - 05.2004 1CDFTV..CDE120..UKP..(DCR,HDCR);
Ето схемата ...http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 0584&s=0.5
А ето ти и парт № на самия маховик .....
Артикул
13405-27010- 01 11.2001 - 05.2004 1CDFTV..CDE120..UKP..(DCR,HDCR);
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта