Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 23 Фев 2006 13:55
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.
Scott
Мнение от DANIEL » 23 Фев 2006 17:27
а този регулатор електрически ли е или механиченScott написа:Другото маркуче отива към регулатор на boost-а.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.



DANIEL
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 23 Фев 2006 17:30
Тва е някаква по-нова генерация регулатор. Напълно е възможно да имаш полу електроннен изпускател някъде - стои отворен при развъртане на турбината и се затавя когато се достигне желаното налягане.
Идеята е бай-паса да не се отваря (дори и леко) по време на развъртането.
Не се очудвам ,че не съм виждал точно такава имплементациа защото на коли със Дебитомер може да водят до проблеми (това си е чиста проба теч на въздух след дебитомера) - ,обикновенно подобни соленоиди прекъсват маркуча които идва от охлюва ,така че да могат да спрат налягането и "блиидват" останалата вече независима част откъм байПаса.
Та във краина смета е наи-добре да го проследиш за да си сигурен понеже нямам тука описание ,или Алтезов да погледне във компютъра и да каже за какво става въпрос.

LordDigital
DANIEL
Мнение от ALTEZZA » 24 Фев 2006 09:36
- Прикачени файлове
-
- IMG_1200.JPG (376.71 KiB) Преглеждано 5162 пъти
ALTEZZA
Мнение от DANIEL » 24 Фев 2006 11:37
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни



DANIEL
Мнение от punkara » 24 Фев 2006 14:31
ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни

punkara
ALTEZZA
Мнение от DANIEL » 24 Фев 2006 23:29
В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECUpunkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни



DANIEL
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 25 Фев 2006 05:27
Със оргиналното турбо ,всичко над 12psi ша му прави ужасно много жега и нищо повече - така че нама смисал.punkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Заводската защита е сложена защото трябва да я има ,просот след нея фактически почти няма използваеми карти за гориво и аванс.
И рабирасе си 100% прав ,на тази кола завофскиа интерКулер е много зле ,на повече от 8-9 налягане със него не бих карал. Нема смисал от водна инжекция ,като може да си сложи хубаво голям интеркулер от преде са тоя мотор сложен на МР2 вече нема избор и водна/алкохона инжекция е единственото спасение при по-големите надуви.
А отделно към неговия въпрос ,според мен няма никакъв проблем да го изолираш и сложип ръчен контролер на налягането - само внимаваи какви налягания па надуваш да не стане ВЪХ Малей...

LordDigital
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 25 Фев 2006 05:28
Има разбирасе - Тавариш Калешов.DANIEL написа:В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECUpunkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Въпроса е дали ча има точно за твоита кола чипове ,малко ме съмнява щото съм виждал такива със доста сериозно киличество паразити... ча му кажа да намине да каже де

LordDigital
DANIEL
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 28 Фев 2006 08:46
Минал е у нелегалност ,по непотвърдени данни лежи яко под вектрата във опити да я напраи отноо Шар по Щар:)))) ,ма ша го издирим деDANIEL написа:пита ли гоLordDigital написа:.....


LordDigital
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта