ПП:И още нещо ,което забелязах -на свободна пали по-лесно,отколкото при натиснат съединител celica 1991 1.6 16 4a-fe 105hp
въпрос за скорости и съединител
въпрос за скорости и съединител
Колеги,нещо не ми влизат скоростите както преди.Малко затруднено става в движение и на място на изгасена пак е така.Един монтъор седна и каза,че най-вероятно съединителя не отделя до край(имайки предвид,че той си отделя доста ниско).Каза че нещо трябвало да се натегне и май няма нужда от нов съединител.Обаче по стечение на обстоятелствата няма да може .Та ако знаете за какво става въпрос и смятат, че мога да го направя и аз -дайте по по-подробно обяснение 
ПП:И още нещо ,което забелязах -на свободна пали по-лесно,отколкото при натиснат съединител celica 1991 1.6 16 4a-fe 105hp
ПП:И още нещо ,което забелязах -на свободна пали по-лесно,отколкото при натиснат съединител celica 1991 1.6 16 4a-fe 105hp
съединитела ти не отделя като хората.предполагам е хидравличен и някоя помпа се ебава.а ако е с жило то самонагаждащия механизъм не е в ред.и стига с тия глупави майстори че аман вече.при износен съединител колата БУКСУВАААА-т.е.съединитела буксува--това и първолаците го знаят а "умните майстори"не го знаят biggrin.gif не съм запознат с модела на колата ти---ноооо---това е причината--а и незнам дали си с една или две помпи/ако е хидр./но.....там е проблема ти 
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Най-добрия начин за пестене на време и нерви не е преразказа с елементи на разсъждание от форума , а прочита на техническата документация . Която за нашите кочинки се намира общо взето .
Та остава някой да компенсира твоята липса на познания по технически английски с време за да намери документацията ( поне това можеше да направиш , да намериш верните абзаци и да помолиш някой да ти ги преведе !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) да я прочете и да ти преразкаже и даже да ти направи картинки та да видиш за какво иде реч и да си свършиш работа .
Та колега вземи си свали документацията ( има теми за това ) прелисти до това , което неразбираш и тогава искай помощ . Така поне ще изглежда , че влагаш някакво старание иначе идваш малко , като недоволно шефче да юркаш раята да върши работа ................
Та остава някой да компенсира твоята липса на познания по технически английски с време за да намери документацията ( поне това можеше да направиш , да намериш верните абзаци и да помолиш някой да ти ги преведе !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) да я прочете и да ти преразкаже и даже да ти направи картинки та да видиш за какво иде реч и да си свършиш работа .
Та колега вземи си свали документацията ( има теми за това ) прелисти до това , което неразбираш и тогава искай помощ . Така поне ще изглежда , че влагаш някакво старание иначе идваш малко , като недоволно шефче да юркаш раята да върши работа ................
lord_pz Откога колата ти не включва добре? Като задържиш съединителя натиснат дълго време и колата е на скорост потегля ли сама ?
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг.
Вероятно имаш проблем и със връщането а съединителя вилката не се връща докъдето трябва.аз на моята го реших проблема като и добавих една пружинка да я връща, след като си сменях гумичките за трети път в разтояние на 6 месеца
от тогава вече втора година е ок 
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг.
Човек и добре да живее умира .......
vokil,мерси за отговора!Утре ще видя дали ще тръгне от място.Мисля ,че колата е така от около 1000км и найстина на няколко пъти е "задържал" съединителя ,но по принцип не се обажда дори и по наклоните(или аз не съм усещал).Изгасена на място като че ли по-шумно превключва от преди.Днес прекарах доста време в celicatech.com ,обаче не открих къде са тези помпи(да не би да са това http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... /93celica/ ?) и искам да те помоля ако можеш тези дни да сложиш някоя снимка и с няколко думи да ми обясниш какво да правя
поздрави
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Помпа на съединителя.. http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... linder.pdflord_pz написа:Днес прекарах доста време в celicatech.com ,обаче не открих къде са тези помпи(да не би да са това
Изпълнителен цилиндър (долен ляв педал laugh.gif )http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... linder.pdf
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
извинявай много колега ама 99.9от случаите проблема е точно в помпата.а ако не е в нея то всеки майстор би трябвало да го усети.стига глупости.аз дето никога не съм се занимавал с коли мога да ти различа крив диск от счупена диафрагма или строшени и износени пружини на ф.диск..случвали са ми се почти всички от тия варианти.а както го е описал колегата---проблема е ясен.явно и ти си "майстор" biggrin.gifVokil написа:lord_pz Откога колата ти не включва добре? Като задържиш съединителя натиснат дълго време и колата е на скорост потегля ли сама ?
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг.Вероятно имаш проблем и със връщането а съединителя вилката не се връща докъдето трябва.аз на моята го реших проблема като и добавих една пружинка да я връща, след като си сменях гумичките за трети път в разтояние на 6 месеца
от тогава вече втора година е ок
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта