4-AGEC info АЕ86
-
Гост
4-AGEC info АЕ86
Здравейте,бих искал да помоля за малко информация за този двигател 4-AGEC. Това което можах да намеря в Интернет е ,че след истинското бижу 4-AGE,което е с 124 конски сили,Toyota намаля мощността за 115hp поради еконорми и то само за европейския модел.Та въпросът ми е дали 4-AGEC е с ланбдасонда и как може да се направи 124 коня.Аз мисля че ограничението е само в електрониката,тоест ако се смени ЦПУ-то от двигател със 124 коня то няма да има разлика между двата.Имате ли някаква информация по проблема че аз нямам никакви наблюдения върху АЕ86?Благодаря предварително!
-
b_d
Доколкото знам си изпаднал в лека заблуда. Има две модификации 4АГЕ като мощност слагани в АЕ86. Едната е силната с МАП сензор известна като JDM и продавана в повечето държави в Европа. Другата е с дебитомер и е "скопената" - тя е продавана в Швеция и Швейцария заради по-строгите им изисквания към емисиите. Известна е като USDM, защото по принцип е била за Щатите.
-
Гост
-
b_d
Принципно да, но ще е играчка. Трябва да се смени окабеляване, инжектори, делко, датчици, ЕКУ и т.н.Anonymous написа:Мерси.А може ли от "скопената" версия да се направи 124 коня?
Между другото досега с БГ съм видял само две от тях. Т.е. почти сигурно е, че ако си купуваш кола тук ще си вземеш от тази със 124 коня.
-
b_d
Цялото желязно парче с черното отгоре, в десния ъгъл на колата - Air Flow Meter (AFM). На другия вариант без дебитомер - с MAP (Manifold Absolute Pressure) датчик - там има са филтър и нищо друго.Anonymous написа:А под дебитомер имаш предвид "черната кутия" която е над филтарната кутия за върдуха ли?Нещо не моха да се ориентирам.
-
Гост
На втората снимка ЯСНО се вижда MAP сензора (от това стават 124"коня"). Малка черна кутия (горе дясно) прикрепена към един от въдушните маркучи!bad_dog написа:наистина тази на снимката е от "скопените"
тази също. Ще забележиш дебитомера в зоната, където влиза въздуха..
а това е моята с предишния двигател - без дебитомер - т.е. м/у въздушния филтър и колектора няма нищо.
Разновидностите на двата автомобила са МНОГО (може да има разлика дори в главите - малки и големи входни колектори и обикновено "скопените" мотори са с ГОЛЕМИТЕ входни колектори, абе......мамаат си трака). Сега съм намерил автомобил (последната еволюция на този мотор) който е ТОЧНО 100 киловата т.е 136 "коня" има малък проблем, но ще го отстраня (надявам се скоро).
-
Гост
-
Гост
Искш да кжеш, че изкувствено си присадил MAP, на този автомобил?!?!
Давам ти сайт в който са дадени бъдещите ти възможности за тунинг, може да го знаеш, но.... Та, в този сайт се споменава, че за преход към MAP - има МНОГО работа! Беше нещо от сорта - "ще се наложи да смените компютъра и всички кабели....."
Сайта е - http://www.billzilla.org
Давам ти сайт в който са дадени бъдещите ти възможности за тунинг, може да го знаеш, но.... Та, в този сайт се споменава, че за преход към MAP - има МНОГО работа! Беше нещо от сорта - "ще се наложи да смените компютъра и всички кабели....."
Сайта е - http://www.billzilla.org
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта

